Miten päästä yli?

Anonyymi

Miten olette päässeet yli työpaikkaihastuksesta?
En jaksaisi enää yhtään tätä raastavaa tunnetta.
Ajattelin jospa se ajan kanssa lähtisi pois, mutta n. puolitoista vuotta myöhemmin tässä sitä vielä ollaan.

20

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi siitä pitäisi päästä yli?

      • Anonyymi

        Useita ongelmia tiellä

        Ei ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useita ongelmia tiellä

        Ei ap

        Ongelmienhan kannattaakin antaa hallita elämää. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Voi mennä vielä parikin vuotta.. kivuliastahan se on mutta selviää siitä hengissä. Tulee kolhuja matkan varrella mutta ei se vaan meinaa hellittää. Sydän ei ymmärrä mitä mieli jo tietää. Sitten kun pystyy irtautumaan tunteest ja poistaa vaaleanpunaiset lasit niin ehkä pystyy ihmistä objektiivisesti katsomalla, näkemään tämän todellisessa valossa, saamaan sen tunteen siten hiipumaan.

    • Anonyymi

      Työpaikkaihastus meni neillä "ohi" siten, että alettiin suhteeseen ja vaihdettiin työpaikkoja😁

    • Anonyymi

      Mulla tuli täs yks ilta just mieleen et siitä on kaks vuotta kun ihastuin työkaveriin.
      Yritin päästä niistä ykspuolisista tunteista ja hetkeks ne jäi taka-alalle. En oo hetkeen ollu töissä enkä toiseen hetkeen vielä menossa mut jotenki hän tuli mun ajatuksiini taas <3

    • Anonyymi

      Nxssitte tarpeeksi, niin homma arkipäiväistyy ja muuttuu normaalimmaksi eikä ihastuminen enää vaivaa...

    • Anonyymi

      Yritähän lämmitellä sitä parisuhdettas, kun saat tarpeeksi seksiä kotona, voit päiväsaikaan keskittyä työntekoon, siitä sulle palkka maksetaan. Et oo mikään teini enää.

      • Anonyymi

        Höps, ei kiinnosta oma mamma enää yhtään, mukavampi kyntää muualla ja kun siitä saa vielä palkkaakin, aina parempi


    • Anonyymi

      Tee itellesi selkeät prioriteetit, mitä haluat elämältäsi. Onko tämä työpaikan hairahdus joku jolla sulla olisi työn ulkopuolella mitään yhteistä? Onko sulla esim oma perhe-elämä kunnossa, jos ei niin koetko että tämä henkilö töissä on vaan joku jolla saat ns vaihtelua ja seikkailua arkeen? Näätkö teillä yhteistä tulevaisuutta. Noita riittää. Kun oot päättänyt että mitä aiot tehdä ja haluat niin elämän jatkaminen sujuu aivan perkeleesti helpommin.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa , siitä huolimatta panisin. Ehdottomasti. Monta kertaa . Paineet on ihan hirveet , ei tätä kestä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa , siitä huolimatta panisin. Ehdottomasti. Monta kertaa . Paineet on ihan hirveet , ei tätä kestä !

        Sama täällä, yritetty on unohtaa ihan tosissaan mutta ei onnistu. Kerran täällä vaan eletään ! Jos vielä saan tilaisuuden en enää päästä tätä miespuolista työkaveria lipsahtamaan hyppysistäni !


      • Anonyymi

        Kyllä ja se nainen kuuluu mun tulevaisuuden kuvaani. On ihan kärjessä ❤️


    • Anonyymi

      Aloittakaa parisuhde, parin vuoden kuluttua se on ohi ettekä ole enää edes puheväleissä. Helppo homma.

      • Anonyymi

        =●) Toi on hyvä neuvo !


    • Anonyymi

      Rankkaa tää kyllä on välillä. Tuli puskista ja nyt kärvistelyä. Näkemättömyys auttanee, kun sen aika koittaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, samoin täällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, samoin täällä..

        En halua sen loppuvan koska ei ne turhaan tule ja yksi elämä vain ❤️


    • Anonyymi

      Melkein vuosi työpaikan vaihdosta, ei juuri ole enää pidetty yhteyttä, silti kaivattuni edelleen päivittäin mielessäni, välillä unessakin...

    • Anonyymi

      Se menee pois "työstämällä". Pari kertaa kun heiluttaa lakanoita yhdessä niin eipä ihastuta enää. Kaikki ne on samanlaisia. Vain karvojen määrä vaihtelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe