Ois kiihottavaa päästä runkkaamaan kullit yhdessä, sekä hieroa niitä vastakkain.
Frottage hommii
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Sano mlssä.
- Anonyymi
Ja tuntea meisselin kylmä ja liukas kärki koskettaa peppureikää, jännitys vain lisääntyy. Voit myös pyytää kaveria painamaan hellästi mutta armottomasti meisseliä syvemmälle ja syvemmälle.
- Anonyymi
Mulla pitkä esari,ja voi kun joku työntäisi oman terskansa sen sisään jossain levarilla. Oltaisiin näin kauan vain kulleista yhdessä ja tunnettaisiin kuinka mies voima virtaa lävitsemme.
Bi Pohjanmaa. - Anonyymi
varmasti toimis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla pitkä esari,ja voi kun joku työntäisi oman terskansa sen sisään jossain levarilla. Oltaisiin näin kauan vain kulleista yhdessä ja tunnettaisiin kuinka mies voima virtaa lävitsemme.
Bi Pohjanmaa.Mikäs sen nätimpi kuin tuppikulli.
Kyllä olis mukava tarjota omaa terskaa pitkälle esarille ja nauttia sen suojasta ja lämpimästä pitkään.
Kyllä sitä olisi mukava myös lutkutta ja kieltä sisässä pyörittää.
Mies Pohjanmaalta bi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bi Pohjanmaa.Oon kokenut ton pari kertaa ja ihan mieletön tunne ja varsinkin kun lastit sekoittuu kaverin esarin sisällä..
Kaverit hieroi kullejaan mun pakaroihin ja mä yritin arvata kuka on kyseessä.
- Anonyymi
Juu, frottage on parasta. Usein kaverin kans runkkaillaan kulllit yhdessä. Monesti kaveri roiskii spermat mun kullille. Voi sitä kiiman litinää. Nyt on pakko alkaa runkkaamaan kun kiihotun jo pelkästä ajatuksesta. Tuppikulli jo kosteena. Onko muita nyt kädellä?
- Anonyymi
Jep, frottage ihan parasta. Kiimasta, tekee kullille hyvää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071