Ollalkko vaiko ei olla - siinäpä kysymys

Anonyymi

Sain selville, että miesystävälläni on ollut toinen nainen jo pitkään, Hän haluisi kuitenkin jatkaa minun kanssa. Sen toisen naisen tapaamiset lupaili lopettaa. Meillä on ollut ihan hyvä seksielämä eikä ole ollut mitään suuria ongelmia eikä riitoja suhteessa minun näkökulmasta. Minun tunteet ovat tämän jälkeen väljähtäneet, enkä näe suhteessa hohtoa enää. Yleensähän parisuhde perustuu siihen, että näkee kumppanissa jotain erityistä ja pettämisen jälkeen suhteelta menee pohja. En pysty luottamaan mihinkään mitä mies sanoo kun esim. kehuu minua kun pettämiseen on liittynyt valehtelua myös. Olen keski-ikäinen nainen jo, mutta vielä suhteellisen hyvässä kunnossa ja nuorekas. Jokunen mies on lähestynyt minua suhteen aikanakin kiinnostuneena, mutta olen itse pysynyt uskollisena. Tavallaan harmittaa kun olen ollut sitoutunut ja uskollinen. Elämä taitaa mennä hukkaan tämän hepun kanssa. Kannattaako vaan mennä eteenpäin ja jättää pettäjä, tuskin se siitä mihinkään muuttuu.?.. Riittämättömyyden tunteita saan myös muualtakin kokea kuin parisuhteessa. Kaikissa ihmisissä tietty hyviäkin puolia mutta kun luottamus on mennyt niin on vaikea jatkaa ja ehkä on liian kova työ rakentaa luottamusta. Peiliinhän sitä on myös katsottava ainakin kerran tämän jälkeen. Jotainhan minultakin puuttuu jos toista naista oli myös tapailtava. Jokainen suhde ja tapaus on varmaan erilainen, mutta miten olette päässet yli pettämisestä vai oletteko? En nyt tarkoita yhteen paluuta , mutta ihan tuota tunnetta mikä siitä pettämisestä jää. Mulla ei vaikuttanut itsetuntoon tuo jostain syystä - ehkä nuorempana tällainen vaikutti- mutta muutenhan on aika huono olo. Eroaisin nyt silläkin riskillä, etten enää löydä seurustelukumppania ja jään yksin....Järkevää olisi varmaan keskittää aika ja energia johonkin muuhun. Onhan elämässä muutakin kuin parisuhde; harrastuksia löytyy ja mukavaa tekemistä, matkusteluakin. Ihminen tietty kaipaa läheisyyttä ja rakkautta...

3

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastasit jo itse omaan kysymykseesi. Itse en haluaisi jatkaa tilanteessasi, etenkin kun olet huomannut jo tunteidenkin väljehtyneen. Ja kyllä se aika lailla pitää paikkaansa valitettavasti, että matalampi kynnys on lähteä uudelleen pettämään.

      Sanoit ettei ole vaikuttanut itsetuntosi. Mutta tämä: "Jotainhan minultakin puuttuu jos toista naista oli myös tapailtava."
      On jo vaikuttanut itsetuntoosi vaarallisesti. Ei sinussa tarvitse olla mitään vikaa, pettäjä vaan pettää. Joku toinen mies voi nähdä sinut hiomattomana timanttina, josta haluaa pitää kynsin hampain kiinni. Eikä kykene pettämään sinua. Sellaisen sinä itse uskollisena ihmisenä ansaitset.

      Jos sinulla on hyviä ystäviä ja kavereita, joiden kanssa voit käydä vaikka iltariennoissa, niin kannattaisiko kokeilla ihan vaikka sinkkuna hetken? Varsinkin, kun sain käsityksen ettei suuren suuria tunteita ole. Punnitse tarkkaan ja muista pitää itsesi naisena!

    • Anonyymi

      Miksi olisitkaan miehen haaremissa vain yksi muista naisista?
      Joillekin se sopii, useimmille kuitenkaan ei.
      Vain laske mies omien haaremissaan pidettyjen ja noita naisia hehkuttavien joukkoon.

      Sinä fiksumpana et tarvise tuon tason kumppanuutta, vielä vähemmän ystävyyttä.
      Tulet huomaamaan että kiinnittäessäsi aikasi ja energiasi itseäsi kehittävämpään, kuten juuri matkustelu, eri alojen kurssit ja harrastukset, siellä tapaamiesi ihmisten kanssakäynti - rikastuttaa elämääsi paljon enemmän kuin tuo nyt mainitsemasi Romeo.

    • Anonyymi

      Voitko puhua miesystävästä jos hän makoilee toisen naisen lakanoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe