Kerrankin löyty hyvä nettisivu missä näkee naisia !!!

Anonyymi

Voin myöntää että monessa treffipalveluissa olen käynyt mutta en ole koskaan saanut tapaamista aikaseksi, johtuuko siitä että olen mies ?... Löysin semmosen kun sinkkutalo sivuston ja heti sain tapaamisen jo seuraavaksi päiväksi.. ! Tosin se ei pitkälle kantanut :D Ei ollut nainen oikein mitä oletin :) Nyt on sunnuntaiksi taas treffit, hyvä sivusto sinkkutalo.fi ! Monessa paikkaa vaan nyhtäävät meiltä miehiltä rahaa ja sitten ei koskaan jostain syystä pääse edes tapaamiseen ! Vihdoin on aito ja oikea ! En itse baareissa käy niin on ongelma saada suhdetta.....

8

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä.. jos tarkoitat tätä www.sinkkutalo.fi ! Itse tyytyväinen kanssa...

    • Anonyymi

      Mainos.
      Aloittaja vastaa itselleen.

    • Anonyymi

      Kävin tuolla ja onhan se kyllä ihan jees..

    • Anonyymi

      Heh, taas yksi huijaussivusto. Aika onneton yritys...

    • Anonyymi

      Kyllä itse kanssa tuolta naiseni löysin.. ihan ok paikka.

    • Anonyymi

      Uhh uhhh, viisi kuukausi juttelenut, en ole pääsenyt mihihinkiin treffille, en tiedä onko siellä toisella puolella ruutu ketään? Olen skeptiline 🤢

    • Anonyymi

      Sama juttu, monen kanssa jutellut pitkään ja kukaan ei halunnut tavata kuitenkaan. Laitoin ylläpidolle kysymyksen että onko valeprofiileja ja väitti ettei ole. Nyt puolisen vuotta ollut sieltä pois ja edelleen samat naamat ja uusia ei ole tullut. Vahvasti huijatuksi tullut olo.

    • Anonyymi

      Se on helvetin hyvä homma.Itse olen ollut eri chateissa monta vuotta enkä ole päässyt kenenkää naisen kaa kasvotuksen.Syytä en ossoo sanoa sen paremmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe