Kerrankin löyty hyvä nettisivu missä näkee naisia !!!

Anonyymi

Voin myöntää että monessa treffipalveluissa olen käynyt mutta en ole koskaan saanut tapaamista aikaseksi, johtuuko siitä että olen mies ?... Löysin semmosen kun sinkkutalo sivuston ja heti sain tapaamisen jo seuraavaksi päiväksi.. ! Tosin se ei pitkälle kantanut :D Ei ollut nainen oikein mitä oletin :) Nyt on sunnuntaiksi taas treffit, hyvä sivusto sinkkutalo.fi ! Monessa paikkaa vaan nyhtäävät meiltä miehiltä rahaa ja sitten ei koskaan jostain syystä pääse edes tapaamiseen ! Vihdoin on aito ja oikea ! En itse baareissa käy niin on ongelma saada suhdetta.....

10

5206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.. jos tarkoitat tätä www.sinkkutalo.fi ! Itse tyytyväinen kanssa...

• Anonyymi

Mainos.
      Aloittaja vastaa itselleen.

• Anonyymi

Kävin tuolla ja onhan se kyllä ihan jees..

• Anonyymi

Heh, taas yksi huijaussivusto. Aika onneton yritys...

• Anonyymi

Kyllä itse kanssa tuolta naiseni löysin.. ihan ok paikka.

• Anonyymi

Uhh uhhh, viisi kuukausi juttelenut, en ole pääsenyt mihihinkiin treffille, en tiedä onko siellä toisella puolella ruutu ketään? Olen skeptiline 🤢

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Sama juttu, monen kanssa jutellut pitkään ja kukaan ei halunnut tavata kuitenkaan. Laitoin ylläpidolle kysymyksen että onko valeprofiileja ja väitti ettei ole. Nyt puolisen vuotta ollut sieltä pois ja edelleen samat naamat ja uusia ei ole tullut. Vahvasti huijatuksi tullut olo.

• Anonyymi

Se on helvetin hyvä homma.Itse olen ollut eri chateissa monta vuotta enkä ole päässyt kenenkää naisen kaa kasvotuksen.Syytä en ossoo sanoa sen paremmin.

• Anonyymi

Kyllä siellä samat naamat ovat aina. Kun et vastaa vähään aikaan ja sitten juttelet uudestaan niin kysyvät ihan samat jutut uudestaan. Ei varmalla ole oikeita profiileja kaikki. Katsot kuvia niin jenkkien rekkareita autoissa ja liikennemerkit ei suomen. Sitten väittävät että sama kylä missä itse asut niin ei tiedä vaikka onko uimahallia kaupungissa tai jotain muuta vastaavaa paikkaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3784
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      89
      2178
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1203
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      36
      948
    Aihe