Kerrankin löyty hyvä nettisivu missä näkee naisia !!!

Anonyymi

Voin myöntää että monessa treffipalveluissa olen käynyt mutta en ole koskaan saanut tapaamista aikaseksi, johtuuko siitä että olen mies ?... Löysin semmosen kun sinkkutalo sivuston ja heti sain tapaamisen jo seuraavaksi päiväksi.. ! Tosin se ei pitkälle kantanut :D Ei ollut nainen oikein mitä oletin :) Nyt on sunnuntaiksi taas treffit, hyvä sivusto sinkkutalo.fi ! Monessa paikkaa vaan nyhtäävät meiltä miehiltä rahaa ja sitten ei koskaan jostain syystä pääse edes tapaamiseen ! Vihdoin on aito ja oikea ! En itse baareissa käy niin on ongelma saada suhdetta.....

10

5382

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.. jos tarkoitat tätä www.sinkkutalo.fi ! Itse tyytyväinen kanssa...

• Anonyymi

Mainos.
      Aloittaja vastaa itselleen.

• Anonyymi

Kävin tuolla ja onhan se kyllä ihan jees..

• Anonyymi

Heh, taas yksi huijaussivusto. Aika onneton yritys...

• Anonyymi

Kyllä itse kanssa tuolta naiseni löysin.. ihan ok paikka.

• Anonyymi

Uhh uhhh, viisi kuukausi juttelenut, en ole pääsenyt mihihinkiin treffille, en tiedä onko siellä toisella puolella ruutu ketään? Olen skeptiline 🤢

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Sama juttu, monen kanssa jutellut pitkään ja kukaan ei halunnut tavata kuitenkaan. Laitoin ylläpidolle kysymyksen että onko valeprofiileja ja väitti ettei ole. Nyt puolisen vuotta ollut sieltä pois ja edelleen samat naamat ja uusia ei ole tullut. Vahvasti huijatuksi tullut olo.

• Anonyymi

Se on helvetin hyvä homma.Itse olen ollut eri chateissa monta vuotta enkä ole päässyt kenenkää naisen kaa kasvotuksen.Syytä en ossoo sanoa sen paremmin.

• Anonyymi

Kyllä siellä samat naamat ovat aina. Kun et vastaa vähään aikaan ja sitten juttelet uudestaan niin kysyvät ihan samat jutut uudestaan. Ei varmalla ole oikeita profiileja kaikki. Katsot kuvia niin jenkkien rekkareita autoissa ja liikennemerkit ei suomen. Sitten väittävät että sama kylä missä itse asut niin ei tiedä vaikka onko uimahallia kaupungissa tai jotain muuta vastaavaa paikkaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      92
      1118
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      232
      859
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      75
      851
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      734
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      73
      695
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      612
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      51
      565
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      41
      560
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      557
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      535
    Aihe