Kun toinen sanoo h**ra

Anonyymi

Miesystäväni löysi vanhoja kuvia minusta (ei mitään alastonkuvia) ajalta ennen seurusteluamme ja hän kilahti. Alkoi syyttämään minua kaikesta oudosta jota en ollut tehnyt. Sitten hän möläytti tuon h:lla alkavan sanan, että pitää minua sellaisena.

Jäädyin aivan totaalisesti. En ole ollut häneen nyt missään tekemisissä. Ensin hän lähetteli perään vielä pari äksyilevää viestiä. Sitten kysyi mökötänkö, lapsellista vallankäyttöä kuulemma. En vain oikeasti tiedä, mitä tehdä. Jotenkin tuo satutti todella paljon enkä tiedä, mitä tehdä.

Olen minäkin satuttanut miesystävääni, mutta ne eivät ole olleet tahallisia kuten tämä. Olen myös pyytänyt heti anteeksi. Mies ei ole tehnyt edes sitä.

En vain jaksa ymmärtää, mikä saa sanomaan noin toiselle?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juokse, poista mies elämästäsi, en voi painottaa tätä yhtään vahvemmin.

• Anonyymi

Tämä!

• Anonyymi

h**a =herra?

• Anonyymi

Joo, meillä järjestiin paikkoja, esiin tuli vaimon aare arkku jossa vanhojen seurustelukumppaneiden ja vähän muidenkin kortteja ja ne vaimo säilyttää tietenkin, ne on hänen historiaa, vaimo myös näki mun saamia synttärikortteja/joulukortteja seurustelikumppaneilta ja mitä naisia nyt ollut ennen vaimoa. Kaikilla on historia, jos ei outoa on.

• Anonyymi

Miehenä sanoisin, että lähde, kun vielä voit. Miehesi haluaa omistaa sinut eikä rakasta ketään muuta kuin itseään. Se kaikki paistaa lyhyestä avauksestasi.

Ole varovainen. Sanat muuttuvat herkästi teoiksi.

• Anonyymi

Niin kuin muutkin tuossa jo todenneet, ei kannata jäädä. Sairas ihminen, ansaitset parempaa.

• Anonyymi

Ateismissa kaikki h..rat on sairaampia, kuin he itse. Kukaan kun ei voi pitää kahta h..raa.

• Anonyymi

Pysy kaukana tyypistä.
      Pahemmaksi muuttuu, sen voin taata Sairas omistamisenhalu joka hyvin usein johtaa väkivallantekoihin.
      Kaikki yhteydet poikki heti ja ikuisesti!

• Anonyymi

Joo täällä olikin jo sanottu tarpeelliset asiat - karkuun vaan. Ei tuollaista tyyppiä tarvitse katsella.

Kun oma kumppani huomasi tietokoneeltani ihan alastonkuvia musta ajalta ennen seurustelua, niin pyysi lähettämään kaikki itselleen jotta sai silmänruokaa.

Tuollainen päätön suuttuminen vanhoista kuvista ei lupaa hyvää jatkostakaan...

• Anonyymi

Kerron sinulle miehestäsi ja voin sanoa
      ,että kauneutesi kuvissa kertoo miehellesi
      sen,että olet kuuma nainen.Miehesi tunnelataus johtuu siitä,että olet liikkunut
      muiden miesten juttusilla,etkä ole antanut
      itsestäsi luotettavaa kuvaa.Huora ei ole
      minkään arvoinen,vaikka olisi kauniskin,joten
      miehesi nykyinen kuva ja vanhempi aiheuttaa
      ristiriidan hänen tunne elämänsä kanssa.
      Miehellä on tarve hallita ja siksi purkautuminen.

• Anonyymi

Juokse, kun voit. Mun ex sai kilarit myöhemmin siitäkin, että oli yhteiskuva mulla naamakirjassa toisen ihmisen lataamana ajalta, jolloin oltiin lapsen isän kanssa yhdessä. Kuva oli yhteiskuva lapsen nimiäisistä. En suostunut poistamaan sitä, niin olin huorasta lähtien vaikka ja mitä. Myöhemmin tuli mun pahoinpitely kuvioon, silloin tajusin lähteä.

• ei ole oikein, aikuisten ihmisten pitäisi pystyä keskustelemaan aiheista kuin aiheista, aroistakin ja menneisyydestä, ilman että aletaan suoranaisesti haukkumaan tai käyttämään rumia nimityksiä! siis olisi ihanne, noinhan se ei oikeessa elämässä juurikaan koskaan mene.

lähde suhteesta, mikäli aiheuttaa ikäviä fiiliksiä, elämä on liian lyhyt sellaiseen. itse liian monia vuosia "miellyttäneenä" muita ihmisiä, nyt sen huomaa kun ikää tulee, että mikä ja missä on oikeasti järkeä ja merkityksellistä.

mun mielipide on että jos oikeesti ihmiset välittää toisistaan eivät loukkaa tahallisesti toista puolta missään muodossa.

• Anonyymi

Pitääkö idiootin kanssa seurustella. Eroa heti, ei horoksi voi kumppania haukkua. Jotain rajaa sentään pitää olla.

• Anonyymi

Ei ole kaikki inkkarit kanootissa kun puolisoansa huoraksi nimittelee. Et varmasti halua olla tuollaisen miehen kanssa suhteessa. Ala-arvoista käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3392
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2001
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1466
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe