ENLÖYDÄNAISTA

Anonyymi

Siis aivan järkyttävää. Suomessa mun makuisia naisia ehkä 1/100. Sitten näistä muutamista naisista nokka niin pystyssä ku olla ja voi. ja ehkä 1/1000 on se ok ja sekin varattu tjt.

Rakastan hoikkia naisia eli mun silmään se on normaali paino. Mutta suomessa 90% lihavia. Ei vaan kiihota enkä voi sille mitään.
Pidän omasta kehosta huolta ja olen 192cm pitkä tumma nuori työssä käyvä paskalla huumorilla varustettu. Jotkut naiset lihavat sanoo "sulla varmaan vientiä on ja naisia riittää" Mä oon vaan hiljaa sillä kukaan ei haluais uskoa etten saa sellast naista.

Kiitos jumala olen BIseksuaali ja seksiä saan millaista haluan ja kuinka paljon haluan ja vientiä riittää ja se on kiva tunne. Seksi on niin avointa ja hauskaa.

Miehet btw pitää kehosta 10kertaa parempaa huolta ku naiset!!
Parhaat suihinotot jätkiltä saanut :D

Mutta ei kiinnosta alkaa seurustella jonku jätkän kaa jne.

Pitää vissiin hakee vaimo muualta missa ei ole lihavuus fetissiä.

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Naiset ovat turvonneet todella paljon esimerkiksi viimeisten 20v aikana.
      Hoikkaa naista saat hakea loppuelämän ellet ole:
      Rikas tai haet rajan takaa.
      Jännää että rahalla saa heti kaikenlaisia naisia.

    • Anonyymi

      Eikö trans olis sulle täydellinen ratkaisu? Supernaisellinen loputtomien saarineen, ja tietää varmasti mistä mies tykkää?

      • Anonyymi

        Säärineen


      • Anonyymi

        Edelleen parisuhteeseen naista haluan joka kiihottaa mua ja joka ei valita kaikesta ja lihoo heti 1 mukulan jälkeen.

        Eniten ottaa päähän kuinka nokka pystyssä täällä naiset oikeesti ovat jopa nämä ylipainoiset. Järkyttävää! Ei saa sanoa edes moi tai hei heti nokka ylös ja ollaan niin kylmiä ja ilkeitä.


    • Anonyymi

      No, mun tyyppisiä miehiä on ehkä vaan 1/10000:sta. Mutta hei, yksinkin voi elämä olla kivaa.

    • Anonyymi

      Ihastun luonteisiin, mutta valitettavasti joudun etsimään kumppania netistä. Noh, 1/200 kiinnostaa ulkonäöllisesti ja niistä 1/500 vaikuttaa arvoiltaan/ulosanniltaan kiinnostavalta. Joten taidan jäädä yksikseni kun minulla näyttää olevan ihastuksen kohteet netissä 1/100000. Oli se vaan paljon helpompaa teininä, jolloin seksi oli se joka ohjasi tätä miestä. Valitettavaa että ex-vaimo halusi eron kun löysi toisen ja jouduin pitkästä parisuhteesta sinkuksi.

    • Anonyymi

      Olet siis käynyt jokaista naista nuolaisemassa että tiedät tarkat prosentit siitä kuin monen hiki maistuu samalta kuin omasi. Varsin kunnioitettava suoritus!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Lihavia naisia on niin suuri enemmistö ettei meinaa edes uskoa välillä.
      Mutta hei heillä kaikilla on hyvät oltavat sillä miehet suorastaan tappelevat heistä.
      Miten helppo elämä onkaan naisilla, luoja!

      Ei tarvi edes näyttää hyvältä tai panostaa mihinkään niin huhhu ku jätkät kieli pitkällä.
      Hyiv*

      Miettikää esim. hieman lihavampaa miestä joka on perus duunari joku varastomies. Kuka nainen normaalipainoinen jolla hyvä ammatti edes vilkaisee sellaista miestä.
      Sitten kun miehellä on pätäkkää niin jumalauta kyllä sitten on naisia ja "kunnollisia" vilisemässä kuin kärpäset kakan ympärillä. On se joo hullun touhua!

      Kyllä moni vähän paremman näköinen suomessa on lähes aina nokka pystyssä eikä voi edes tervehtiä kuin nokka nousee vielä ylemmäs. Kuinka paljon täällä kehuminen onkaan pilannut naisia, herra jestas sentään!

      Laihduttakaa edes pikkasen pliis!

      Miksi opetatte lapsia huonoille tavoille ahmimaan ja ne käytöstavat!!

      • Anonyymi

        Tulisiko sinulle parempi mieli jos ne sinun mielestä etovat, lihavat ja pilatut naiset pörräisi ympärilläsi kieli pitkällä tappelemassa sinusta?

        Eipä ne naisetkaan innostu iskuyrityksistä, joita tekee miehet jotka eivät heitä kiinnosta. Ei se ole millään tavalla kehu tai imartelevaa. Romanttisessa/ seksuaalisessa mielessä tehdyt ähestymiset ihmisiltä jotka eivät viehätä, ovat kiusaannuttavia ja epämiellyttäviä.

        Palstoilla miehet jaksaa valitella, että tylsää kun naiset eivät tule iskemään, tai tulevat mutta vaan ne jotka ei miellytä.
        Siltä naisistakin tuntuu. Varsin ikävää että lähestymiset tulevat tyypeiltä jotka eivät omaa silmää viehätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisiko sinulle parempi mieli jos ne sinun mielestä etovat, lihavat ja pilatut naiset pörräisi ympärilläsi kieli pitkällä tappelemassa sinusta?

        Eipä ne naisetkaan innostu iskuyrityksistä, joita tekee miehet jotka eivät heitä kiinnosta. Ei se ole millään tavalla kehu tai imartelevaa. Romanttisessa/ seksuaalisessa mielessä tehdyt ähestymiset ihmisiltä jotka eivät viehätä, ovat kiusaannuttavia ja epämiellyttäviä.

        Palstoilla miehet jaksaa valitella, että tylsää kun naiset eivät tule iskemään, tai tulevat mutta vaan ne jotka ei miellytä.
        Siltä naisistakin tuntuu. Varsin ikävää että lähestymiset tulevat tyypeiltä jotka eivät omaa silmää viehätä.

        En ihmettele miksi miehet voi täällä suomessa niin järkyttävän huonosti. Päihteitä, itsemurhia jne.
        Naisten kanssa täällä ei tutustuta. he ovat nokka pystyssä ja alistavat sellaisilla sanoilla ja ilmeillä että ottaisin mielummin ite nyrkin päähän.
        Kun kerrot ammatin sieltä tulee niin järkyttävät naamat ja kommentit välillä että tekee mieli noh jätän sanomatta mitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Mä inhoon ja vihaan teitä niin paljon että pääni räjähtää jos joku tulee vielä urputtaa mulle kui paska oon ja paska ammatti ja lässyttää opettaa.. sa** Hu*!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele miksi miehet voi täällä suomessa niin järkyttävän huonosti. Päihteitä, itsemurhia jne.
        Naisten kanssa täällä ei tutustuta. he ovat nokka pystyssä ja alistavat sellaisilla sanoilla ja ilmeillä että ottaisin mielummin ite nyrkin päähän.
        Kun kerrot ammatin sieltä tulee niin järkyttävät naamat ja kommentit välillä että tekee mieli noh jätän sanomatta mitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Mä inhoon ja vihaan teitä niin paljon että pääni räjähtää jos joku tulee vielä urputtaa mulle kui paska oon ja paska ammatti ja lässyttää opettaa.. sa** Hu*!!!!

        Tutkimusten mukaan naiset voivat jokaisessa ikäluokassa huonommin kuin miehet.


    • Anonyymi

      Miehenä ajattelen että miehet voi huonommin ja se tahti kiihtyy vuosi vuodelta.

      Kun katsoo esim. miesten itsemurhia, päihteiden käyttöä, katsotaan rikostilastoja: väkivaltaa, ryöstöjä, raiskauksia, tappoja, kuka sotii jne.
      Kyllä miehet johtaa 99-1 naisia.


      Kasvatuksessa on suomessa paljon parantamisen varaa. Täällä kun ei opeteta puhumaan tunteista, olemaan avoimia, olla aidosti läsnä ja kuunnella toista, halata, välittää. Suomessa kulttuuri on todella syrjivä, kylmä ja iloitaan usein kuin jollain menee huonommin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe