Voiko lihavaan rakastua?

Anonyymi

En ole koskaan ollut treffeillä ollessani ylipainoinen. Nyt painoni on 100 kg ja pituutta 167 cm eli reilusti noita kiloja on kertynyt. Kasvoiltani olen kai ihan ok ja ikää 52 v. Onko tällaisella eronneella minkäänlaisia mahdollisuuksia tulla vielä rakastetuksi? Minua ei rakastettu suhteessani vuosiin, enkä halua alkaa miesten takia laihduttamaan. Enkä rakkauden vuoksi laihdutta. Jos minä itsenäni en kelpaa, niin olen mieluummin ilman.

7

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kysyt ? kun olet jo päättänyt olla lihava. itse en suin surminkaan alkais vehtaan lihavan kanssa ja jos olisit normi painoinen, et alkais sinäkään.

      • Anonyymi

        Koska asia kiinnostaa. Itsetunto on nollassa fyysisen kehoni suhteen. Tiedän että uudet suhteet alkaa ulkoisen viehätyksen kautta. -AP


    • Anonyymi

      Sun ainut mahdollisuus on nyt erikoistua, et ole ehkä vielä tarpeeksi lihava laardifriikeille, joten voit huoletta mässytä itelles muutaman kymmentä lisäkiloa. Teille on oma ihailijakuntansa, laidunna siellä rakas lehmäseni. Ymmärrät kai, että tuossa iässä laihdutus toisi vain kosolti riippuvaa nahkaa, sille tielle ei kannata lähteä. Itseasiassa pulleroiset ikääntyvät kauniimmin, laardi toimii ikäänkuin sisäisenä fillerinä. Jos laihduttaisit tuossa iässä, naamasi muistuttaisi sen jälkeen norsun vi**ua, sori siitä.

      • Anonyymi

        Esim. Ringa Ropo ja Riitta Väisänen on minua vanhempia ja minun mielestäni he näyttävät kyllä ihan hyviltä laihduttuaan.


    • Anonyymi

      Naiset ei ainakaan halua lihavaa miestä. Se on aina naisen päätös kelpuuttaako jonkun samantasoisen lihavan miehen jotta saisi rakkautta.

    • Anonyymi

      Vaan lukemaa enemmän sen kumppanin löytymisen määrittää ihmisen luonne ja se miten käyttäydyt miesten seurassa. Oman kokemukseni mukaan löydät miehen parhaiten kun uskallat olla oma itsesi ja rohkeasti ilmaista kiinnostuksesi. Miehet lähtee aika helposti matkaan ja sieltä se sinuun rakastunut mies jo sitten löytyykin ja saatat saada jopa useamman ihailijan kuin mitä alunperin toivoitkaan.

      Tsemppiä sinulle sen oikean etsintään.

    • Anonyymi

      Tuo on ihan oikein ajattelutapa, kemioistahan se on kiinni, eikä painosta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe