Saako tuntemattomalle jutella?

Mikä on oikea tapa? Pitääkö olla luotettavassa seurassa, kavereita ja ehdotella treffejä jo ennestään tunnetulle?

Saako kadulla mennä sanomaan "Hei! Olen ... Minä haluaisin kysyä, että lähtisitkö treffeille minun kanssani"? Tässä on puhelinnumeroni pahvikortilla.

Juttelemaan meneminen tuntuu todella vastenmieliseltä. Voi tulla torjutuksi, toinen voi olla naimisissa , hän ei etsi treffejä tai hän on saanut liikaa huomiota kadulla.

Entä Jos on sosiaalisesta verkostosta niin ulkona, ettei tapaa eikä puhu kellekään?

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa mennä vaan kysymään. Jos toinen hymyilee tai osoittaa mielenkiintoa :)

      • Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.

        Niimpä, hyvin ajateltu. Hyvä sinä, rohkea!


    • Anonyymi

      Jos toinen katsoo sinua silmiin ja osoittaa kehonkielellä hyväksyvänsä sen että menet juttelemaan niin voi aloittaa sanomalla "hei", mutta jos et saa katsekontaktia ja se toinen yrittää väistää sinua kun kävelet häntä vastaan niin älä mene juttelemaan.

      Minulle on monesti käynyt niin että tuntemattomat miehet tulevat kosiskelemaan treffeille vaikka yritän parhaan kykyni mukaan olla mahdollisimman luotaan pois päin työntävän oloinen ja minä vihaan sitä. 🤦‍♀️ En kato silmiin, väistän kaukaa. Mitä muuta vielä pitäisi tehdä että saisi olla rauhassa? Vetää jätesäkki naaman eteen? Laittaa liivi jossa lukee että älä pyydä treffeille, minua ei kiinnosta kuitenkaan? Enkä edes pukeudu mitenkään viehättävästi vaan college housuihin ja verkkatakkiin, olis tuolla niitä kauniimpiaki naisia treffeille pyydettäväksi. Heh. 🤦‍♀️

      • Kyllä, se on totta. Tiedätkö mikä muu näyttää erottavan luotaantyöntävän ja vastaanottavan naisten asenteen? Se vastaanottavuus on Suomessa sama asia kuin tavallinen terve ihmiskontakti. Baarit. Baareihin naiset haluavat jättää kaikki vastaanottavuudet. Jos menen ulkomaille, saan kontaktia missä tahansa. Ikävä kyllä se pitää minut täällä yksinäisenä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe