Saako tuntemattomalle jutella?

Mikä on oikea tapa? Pitääkö olla luotettavassa seurassa, kavereita ja ehdotella treffejä jo ennestään tunnetulle?

Saako kadulla mennä sanomaan "Hei! Olen ... Minä haluaisin kysyä, että lähtisitkö treffeille minun kanssani"? Tässä on puhelinnumeroni pahvikortilla.

Juttelemaan meneminen tuntuu todella vastenmieliseltä. Voi tulla torjutuksi, toinen voi olla naimisissa , hän ei etsi treffejä tai hän on saanut liikaa huomiota kadulla.

Entä Jos on sosiaalisesta verkostosta niin ulkona, ettei tapaa eikä puhu kellekään?

5

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa mennä vaan kysymään. Jos toinen hymyilee tai osoittaa mielenkiintoa :)

• Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

Niin tiedän, se hymy on tärkeä asia huomata. Sitä sietää torjumista ehkä paremmin, jos keskittyy siihen, eikä odota muuta. En voi kuvitellakaan meneväni kysymään, mutta nyt on sen aika.

Niimpä, hyvin ajateltu. Hyvä sinä, rohkea!

• Anonyymi

Jos toinen katsoo sinua silmiin ja osoittaa kehonkielellä hyväksyvänsä sen että menet juttelemaan niin voi aloittaa sanomalla "hei", mutta jos et saa katsekontaktia ja se toinen yrittää väistää sinua kun kävelet häntä vastaan niin älä mene juttelemaan.

Minulle on monesti käynyt niin että tuntemattomat miehet tulevat kosiskelemaan treffeille vaikka yritän parhaan kykyni mukaan olla mahdollisimman luotaan pois päin työntävän oloinen ja minä vihaan sitä. 🤦‍♀️ En kato silmiin, väistän kaukaa. Mitä muuta vielä pitäisi tehdä että saisi olla rauhassa? Vetää jätesäkki naaman eteen? Laittaa liivi jossa lukee että älä pyydä treffeille, minua ei kiinnosta kuitenkaan? Enkä edes pukeudu mitenkään viehättävästi vaan college housuihin ja verkkatakkiin, olis tuolla niitä kauniimpiaki naisia treffeille pyydettäväksi. Heh. 🤦‍♀️

• Kyllä, se on totta. Tiedätkö mikä muu näyttää erottavan luotaantyöntävän ja vastaanottavan naisten asenteen? Se vastaanottavuus on Suomessa sama asia kuin tavallinen terve ihmiskontakti. Baarit. Baareihin naiset haluavat jättää kaikki vastaanottavuudet. Jos menen ulkomaille, saan kontaktia missä tahansa. Ikävä kyllä se pitää minut täällä yksinäisenä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5515
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2818
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2571
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2050
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      251
      1673
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1283
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1163
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1135
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90