Minulla on ikävä kaikkia exiä tänään.

Anonyymi

Pusut teille kaikille lähetän näin virtuaalisesti teille joiden kanssa olen nussinut. 🤭💘😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä toi winky tarkkotaa

• Anonyymi

Toivottavasti tämä ei ole viesti josta kukaan loukkaantui. Minä vain olen tälläinen joka paikan höylä ja en näe mitään syytä olla vihainen kenellekään sen takia suukot lähetin kaikille niille jotka ovat olleet irl hetkissä mun kanssa.

• Anonyymi

Ootko jakavaa sorttia? Mistä sut löytää yhden illan seuraksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko jakavaa sorttia? Mistä sut löytää yhden illan seuraksi?

Olet mies yksi sketsi koko kääpä.

• Anonyymi

Jaahas ... kaikki panokaverit on nyt sitten jo oikein exiä. En ole ihan varma miten tuo pitäis ymmärtää. Onko tässä nyt laajennettu käsitettä "exästä" (jolla on perinteisemmin tarkotettu kumppania entisestä parisuhteesta)? Vai onko pyritty laajentamaan käsitettä parisuhde (jolla ei perinteisesti ole tarkoitettu yhden illan suhteita, eikä puhtaita panosuhteita yleisemminkään)? Vai onko kyse sittenkin aloittajan henkilökohtaisista kuvioista? Eikö hänellä kenties ole takanaan yhtään parisuhdetta, jolloin exiksi on pakko nimittää juurikin kaikkia panoja? Tai kääntäen, ehkä hänellä ei olekaan yhtään pelkkää panoa, vaan kaikki seksikokemukset ovat juurikin parisuhteista, jolloin kaikki ikävöinnin kohteet ovat exiä juurikin perinteisessä mielessä. Tällöin herää tosin kysymys miksi hän alentaa entiset parisuhteensa pelkästään nussimisen tasolle. Kuulostaa erittäin suurelta katkeruudelta.

• Anonyymi

Ymmärsit väärin mikä ei sinänsä minulle tullut yllätyksenä. Minulla on takana pitkiä pari suhteita ((jokaisella on oma käsitys aikakäsitteestä) 🤣😂mutta joo tarkoitin lähinnä kaikkia jotka ovat olleet kanssani niissä hetkissä oli kyseessä sitten parisuhde tai pakosuhde, mutta heille jotka ovat olleet irl hetkissä mun kanssa sillein nii niitä muistelen lämmöllä enkä missään nimessä ole katkera niille joilta olen saanut nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit väärin mikä ei sinänsä minulle tullut yllätyksenä. Minulla on takana pitkiä pari suhteita ((jokaisella on oma käsitys aikakäsitteestä) 🤣😂mutta joo tarkoitin lähinnä kaikkia jotka ovat olleet kanssani niissä hetkissä oli kyseessä sitten parisuhde tai pakosuhde, mutta heille jotka ovat olleet irl hetkissä mun kanssa sillein nii niitä muistelen lämmöllä enkä missään nimessä ole katkera niille joilta olen saanut nautintoa.

Hups 🤭 pano suhde oli tarkoitus kirjoittaa. Ilmeisesti mun koneella on tänää harvinaisen vitsikäs päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siis ymmärtänyt mitään väärin. Tuossa oli neljä mahdollista skenaariota ja yksi osui kohdilleen 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siis ymmärtänyt mitään väärin. Tuossa oli neljä mahdollista skenaariota ja yksi osui kohdilleen 🙏

☝🏿🙏🏿😠

• en ole samaa mieltä, exät aina exiä jostain syystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe