Miksi kaikkea kahden ihmisen välistä kemiaa luullaan aina

Anonyymi

Rakastumiseksi, työpaikkaromanssiksi, seksisuhteeksi tai ylipäätään ihastumiseksi..

Ei ole ensimmäinen kerta, kun ei saa rauhassa tutustua vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen jolla on samanlaiset intressit ja mahtava luonne..

Heti supistaan säpinästä jne. Onkohan se vaan niin, että ihmiset nauttivat juoruista?

Ja mitä sitten vaikka kahden ihmisen välillä olisikin jotain pientä tunnetta. Ei se muille kuulu, jos se ei työtä häiritse ja siitä ei muille puhuta.

Omassa tapauksessani ärsyttää, kun tutustuin töissä mukavaan mieheen ja heti alkoi supina ja juoruaminen! Todella kiusallista!

Olemme molemmat varattuja ja se on yleisessä tiedossa. Onkos se siksi jotenkin juoruamisen arvoista? Mitään juttelua kummempaa ei oo tapahtunut.

Toki se, että on varattu ei taas mitään estä...

Meidän tapauksessamme kyse on vain toveruudesta ja siitä, että toinen ihminen on miellyttävä. 😊

Terkkuja vaan ja kivaa alkavaa viikkoa pöhelöt 😌

T.s

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa olen miettinyt usein. Tuostakin näkökulmasta mutta myös siitä että usein asianomaiset itse luulevat näin. En tRarkpita teidän tapausta. Siis tarkoitan sitä että jos mies ja nainen on tekemisissä toisten kanssa ja heillä synkkaa hyvin, he itse alkavat kuvitella tässä on jotain. Kaikki vetovoima ei tarkoita, että pitäis alkaa suhteeseen, oltiin sitten sinkkuja tai ei. Mutta järjetöntä että toiset menee tulkitsemaan niin. Toki voi olla ihan mahdollista että ulkopuoliset näkee teissä jotain, mitä itse ette vielä tajua? Näinkin on työpaikkaromansseissa käynyt.

• Anonyymi

"Omassa tapauksessani ärsyttää, kun tutustuin töissä mukavaan mieheen ja heti alkoi supina ja juoruaminen! Todella kiusallista!"

Joo, kyl harmittaa kun ne tajus että tekis mieli panna ja ollaan varattuja.

Miks ei saa rauhassa olla huora.

• Anonyymi

Näinhän se on. Meille tuli töihin kollegakseni paljon nuorempi nainen ja opetin hänelle työt. Aloimme viihtyä toistemme seurassa ja heti alkoivat muutamat juoruäijät ja - muijatkin levittää huhuja. Hän ei voinut ihastua minuun koska olin vanha ja ruma enkä minä häneen koska en pitänyt häntä seksikkäänä, mutta meistä tuli ystäviä. Oltiin töissä tiiviisti yhdessä, kunnes vaihdoin työpaikkaa ja paikkakuntaa. Nyt vain soitellaan. Helpotus, että kyttääjien paskapuheita ei enää tarvitse kuunnella muilta, mutkan kautta. Suoraanhan he eivät koskaan mitään sanoneet. Nämä tyypit, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten tunteet ja sielunelämän.

• Anonyymi

Minusta ja hänestä puhutaan ehkä selkiemme takana, mutta siinähän puhuvat. Juoruilu kertoo enemmän juoruilijoista kuin niistä, kenestä puhutaan. Me tiedetään itse totuus ja se, mitä meidän välillä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1944
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      76
      1412
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1374
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1097
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1026
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      951
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    9. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      785
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      745
    Aihe