Miksi kaikkea kahden ihmisen välistä kemiaa luullaan aina

Anonyymi

Rakastumiseksi, työpaikkaromanssiksi, seksisuhteeksi tai ylipäätään ihastumiseksi..

Ei ole ensimmäinen kerta, kun ei saa rauhassa tutustua vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen jolla on samanlaiset intressit ja mahtava luonne..

Heti supistaan säpinästä jne. Onkohan se vaan niin, että ihmiset nauttivat juoruista?

Ja mitä sitten vaikka kahden ihmisen välillä olisikin jotain pientä tunnetta. Ei se muille kuulu, jos se ei työtä häiritse ja siitä ei muille puhuta.

Omassa tapauksessani ärsyttää, kun tutustuin töissä mukavaan mieheen ja heti alkoi supina ja juoruaminen! Todella kiusallista!

Olemme molemmat varattuja ja se on yleisessä tiedossa. Onkos se siksi jotenkin juoruamisen arvoista? Mitään juttelua kummempaa ei oo tapahtunut.

Toki se, että on varattu ei taas mitään estä...

Meidän tapauksessamme kyse on vain toveruudesta ja siitä, että toinen ihminen on miellyttävä. 😊

Terkkuja vaan ja kivaa alkavaa viikkoa pöhelöt 😌

T.s

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa olen miettinyt usein. Tuostakin näkökulmasta mutta myös siitä että usein asianomaiset itse luulevat näin. En tRarkpita teidän tapausta. Siis tarkoitan sitä että jos mies ja nainen on tekemisissä toisten kanssa ja heillä synkkaa hyvin, he itse alkavat kuvitella tässä on jotain. Kaikki vetovoima ei tarkoita, että pitäis alkaa suhteeseen, oltiin sitten sinkkuja tai ei. Mutta järjetöntä että toiset menee tulkitsemaan niin. Toki voi olla ihan mahdollista että ulkopuoliset näkee teissä jotain, mitä itse ette vielä tajua? Näinkin on työpaikkaromansseissa käynyt.

    • Anonyymi

      "Omassa tapauksessani ärsyttää, kun tutustuin töissä mukavaan mieheen ja heti alkoi supina ja juoruaminen! Todella kiusallista!"

      Joo, kyl harmittaa kun ne tajus että tekis mieli panna ja ollaan varattuja.

      Miks ei saa rauhassa olla huora.

    • Anonyymi

      Näinhän se on. Meille tuli töihin kollegakseni paljon nuorempi nainen ja opetin hänelle työt. Aloimme viihtyä toistemme seurassa ja heti alkoivat muutamat juoruäijät ja - muijatkin levittää huhuja. Hän ei voinut ihastua minuun koska olin vanha ja ruma enkä minä häneen koska en pitänyt häntä seksikkäänä, mutta meistä tuli ystäviä. Oltiin töissä tiiviisti yhdessä, kunnes vaihdoin työpaikkaa ja paikkakuntaa. Nyt vain soitellaan. Helpotus, että kyttääjien paskapuheita ei enää tarvitse kuunnella muilta, mutkan kautta. Suoraanhan he eivät koskaan mitään sanoneet. Nämä tyypit, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten tunteet ja sielunelämän.

    • Anonyymi

      Minusta ja hänestä puhutaan ehkä selkiemme takana, mutta siinähän puhuvat. Juoruilu kertoo enemmän juoruilijoista kuin niistä, kenestä puhutaan. Me tiedetään itse totuus ja se, mitä meidän välillä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe