Joululahjaksi?
mitä haluaisit häneltä
21
56
Vastaukset
- Anonyymi
Suklaata ja paljon
- Anonyymi
En mitään
- Anonyymi
Seksiä ja paljon 😘💝
- Anonyymi
Mitä oot tänään puuhastellut ? Paitsi poistellu mun kirjootuksia
Ja millä mielellä oot ollu ?
en kaipaisi materiaalista lahjaa, vaan..
yhteistä aikaa hänen kanssaan, katsottaisiin mihin kaikkeen läheiseen johtais =)- Anonyymi
Nooh joulutorttua olis kiva saada.
- Anonyymi
Hali lämmin hali suudelma ei tekisi pahaa? 😘
- Anonyymi
Jonkun nätin joulukukan 💐
- Anonyymi
Käykö tulppaani vaikka ei kai se ole joulukukka mutta kukka kuiteski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö tulppaani vaikka ei kai se ole joulukukka mutta kukka kuiteski.
Mä tykkään kaikista kukista, tottunut joskus niitä saamaan paljon. Mutta ei enää nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään kaikista kukista, tottunut joskus niitä saamaan paljon. Mutta ei enää nykyään.
Juu ei sekään ole hyvä jos liikaa saa ,niihin kyllästyy meinaan kukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei sekään ole hyvä jos liikaa saa ,niihin kyllästyy meinaan kukkia.
No ei, mutta kiva niitä on ollut saada tärkeältä ihmiseltä varsinkin merkkipäivinä.
Tunsi olon tärkeäksi, enää ei ole sellaista. 😔
- Anonyymi
Halauksen
- Anonyymi
Se kyllä passaa missä ja milloin.
- Anonyymi
Ei ole toivomusta.. Yllättäisi minut jotenkin
- Anonyymi
Läsnäolon. En mitään muuta.
- Anonyymi
Naud eikun naulankantaan samaa toivon.
- Anonyymi
Lämpöinen syli jossa voisi edes pienen hetken olla. Saisi tuntea kosketuksen edes tovin aikaa.
- Anonyymi
Kosketuksella on iso merkitys hyvinvoinille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketuksella on iso merkitys hyvinvoinille.
Niin, en muista miltä se tuntuu. Siitä on niin pitkä aika 😔
- Anonyymi
-Sen paniikkinappulan, jota voisin painaa, jos panikoin. Niin hän tietäisi tulla ja rauhoittaa minut.
-Yön yhdessä.
-Halauksen.
-Suudelman.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025