Kun täysin väärät...

Anonyymi

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just. Joensuu ei tarkoita sitä, että kaikki joensuulaiset kävisivät yksiin...

Murre ei aina ole liiton tae...

• Anonyymi

Emma voisi olla ihan siedettävän näköinen jos vaihtaisi kampaustaan. Otsatukka pois ja vaikka vaalennus.

En tarkoita etteikö olisi nytkin, mutta lookki ei toimi.

• Anonyymi

Emma on kyllä ihan kakara, se tuli heti aluksi selville. Huono itsetunto, miksi edes tuollainen haki tuohon ohjelmaan kun ei osaa seurustella ja haastaa riitaa joka asiasta.
      Itsekkin olen aikuisiin naisiin tutustunut ja osa niistä oli ihan teini tasolla vielä joten lopetin jutut heti.

• Anonyymi

Harvemmin kukaan saa riitoja aikaiseksi yksinään. Kyllä niihin yleensä tarvitaan kaksi. On toki ihan normaalia, että totaalisesti yhteensopimattomat, usein kokevat vian olleen puhtaasti siinä toisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin kukaan saa riitoja aikaiseksi yksinään. Kyllä niihin yleensä tarvitaan kaksi. On toki ihan normaalia, että totaalisesti yhteensopimattomat, usein kokevat vian olleen puhtaasti siinä toisessa.

Peukku tälle kommentille.

• Anonyymi

Taajuus olisi kaiken a & o. Sama taajuus pitää olla.

• Anonyymi

Ihan vähän olen vilkaissut ohjelmaa. Eikä sitä tv:n välityksellä voi sanoa, millainen ihminen on. Kuitenkin kyse on viihdeohjelmasta, jolloin siihen valitaan "parhaat" klipit.

Oma näkemykseni on se, että kaikki eivät vaan sovi yhteen. Tiedän ihan omasta kokemuksesta, ettei tarvitse välttämättä tehdä paljoa väärin, kun saa toisesta sen apinan esiin. Toisen kanssa samanlaisessa tilanteessa ei mitään ongelmia.

Ei ihminen ole mikään tyhjä taulu. Olemme kasvatuksemme, vanhempiemme ja ympäristömme tuotteita. Jokaisella ihka oma persoonallisuus. Eri kipukohdat ja sietorajat. Itse yritän päästä siitä meidän kulttuurissamme vallitsevasta ajattelutavasta, että aina pitää löytyä syntipukki kaikkeen. Elämä olisi paljon helpompaa silloin elää.

Joskus kyllä kirpaisee ja kovasti, kun ei pääse toisen ihmisen kanssa yhteisymmärrykseen. Emme voi päättää siitä, miten toinen kokee ja käsittelee asiat. Vain itseemme ja omaan toimintaamme ja ajatteluumme voimme vaikuttaa.

• Anonyymi

Matti on ollu Napakympissä! Tuleeko taas Napsu gate kun Mira saa tietää? 🤭

• Anonyymi

Eivät kaikki teinit ole tuollaisia "itkupellejä" kuten tuo Emma, päinvastoin ehkä tuo Emma on alakoululaisen tasolla emotionaalisesti.

• Ei pitäisi muiden valita puolisoa toiselle. Kyllä se itse pitää nähdä ja oikeaksi kokea, ennen kun kannattaa lähteä ees yrittämään mitään syvempää ja henkevämpää "liittoa".

Rauhassa tutustua, niin että tietää mihin kouransa kiinni iskee. :D

• Anonyymi

Niin tuollainen arpomalla parittaminen on hieman epäilyttävää...

Minulla ei ole teinejä vastaan yhtään mitään, ollenkaan, päinvastoin he auttavat aina minua jos on jokin ongelma, tytöt varsinkin, ja tunnen tiettyä sympatiaakin heitä kohtaan, koska on se nuoruus tullut itsekin joskus elettyä.

• Anonyymi

No se yks nainen vasta ärsyttävä on kati vai mikä seoli joka nauraa koko ajan. Ärsyttävä nauru. Olis ihme jossen liitto kestäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe