Olimme tapailleet jo pitkään ja mies puhui hänelläkin olevan tunteita minua kohtaan,meillä ollut aina hauskaa yhdessä ja ennen vastasi viesteihini heti ja oli aina aikaa tavata. Piti yhteyttä tiivisti myös itse. Nyt kuitenkin yhtäkkiä jo jokunen viikko sitten lakkasi ottamasta yhteyttä, jos otan itse saan kyllä vastauksen, mutta kovin etäiseltä tuntuu. Ei ehdi tavata, kiirettä kokoajan, mutta sanoo kuitenkin haluavansa tavata. Pitäisikö tästä nyt sitten vaan ymmärtää ettei miestä vaan yhtäkkiä enää kiinnostakkaan? Ja jos ei niin miksi sitä ei voi kertoa suoraan.
Mitä miehen mielesssä liikkuu
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pelimies
- Anonyymi
Epäilisin löytäneen uuden naisen, ketä kieputtaa ja sinusta taakka tullut on
- Anonyymi
Luulen miehen kyllästyneen odottamaan.
- Anonyymi
Ei kai tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa siihen että haluaa vielä tavata mutta tosiaan antaa vähän siimaa eikä olla itse niin aktiivinen. Toisesta kuuluu kyllä jos haluaa tavata, ja jos ei halua, se hiipuu sitten. Tapaamisen kyselemisen jatkaminen ei asiaa muuksi muuta.
- Anonyymi
Kerropa h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa h
Kerropa heti totuus, vai valehteletko taas. Kuka mies? Vois kysästä tältä mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa heti totuus, vai valehteletko taas. Kuka mies? Vois kysästä tältä mieheltä.
Ai taidat olla. se itte Kysyjä ja itte vastaava trolli.
- Anonyymi
Ei halua, eikä ole koskaan halunnutkaan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746