Käytättekö miehet sukkahousuja? T. Nainen -77

Anonyymi

Onko ne mielestäsi paremmat jalassa kuin pitkät kalsarit vai kiihotutko sukkahousuista? Itse tiedän 2 miestä ketkä käyttää sukkahousuja ja molemmat väittävät että ovat paremmat jalassa, eivätkö kiihoitu niistä. Minulle on ok. että miehet käyttävät sukkahousuja jos ne oikeasti ovat heidän mielestään paremmat kuin pitkät kalsarit.

18

1128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukkahousut tietenkin ! Sopivat paksuudet joka kelille. Väri/kuvio vaihtoehtoja löytyy paremmin. Hameitakin olen pitänyt. Ja kyllä, ne tuo kiihotusta

    • Ovat huomattavasti mukavammat kuin pitkät kalsarit. Olen käyttänyt jo 20 vuotta. Sukkikset on vain vaate.

      • Anonyymi

        Tänään jalassa mustat 40 den tukisukkahousut. Ovat miesten mallia, Ferillosta ostin.


    • Anonyymi

      Joskus pidän, toisinaan sitten taas en. Ja tiettyihin asioihin ovat paremmat, toki nykyisin alkaa saada jo ihan kelpo kalsonkejakin, mutta itse vielä muistan ajan milloin ryppy ja hikikertoimella laskettu mukavuus oli aivan eri luokkaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousut on paremmat jalassa. On mulla pitkiä kalsareitakin, mutta enimmäkseen tulee käytettyä sukkahousuja. Tykkään siitä kun alusvaatteet istuvat ihonmyötäisesti eivätkä lökötä. Ja esim näin syksyisin on tosi usein sellaiset lämpötilat, että jotain välikerrosta tarvitsee farkkujen alle, mutta tavalliset pitkät kalsarit ovat ihan liian paksut ja kuumat. Ohuet sukkahousut ovat silloin mitä parhaimmat.
      Sukkahousut eivät varsinaisesti minua kiihota, mutta kyllä sukkahousuun verhottu jalka tuntuu kivalta. Vaimon sukkahousujalkoja tulee hierottua useinkin.

      • Anonyymi

        Sukkahousuun verhottua pyllyä on myös kiva hieroa :)


    • Anonyymi

      tänäänkin on sukkahousut ja pikkarit jalassa ja hyvältä tuntuvat vaimon asut!

      • Anonyymi

        Sukkahousut ovat ihan parhaat "kalsarit". Mä en kylläkään käytä vaimon asuja. Mulla on omat sukkahousut ja vaimolla omat. Vaimo on itse asiassa sen verran pulleampi kuin minä, että hän tarvii isommat sukkahousut kuin mulla.


    • Anonyymi

      Sukkahousut, tänään laitoin 40 den turkoosit norlynit . Muutama päivä näkyy olevan lämpö plussalla , joten vaihdan 20 den sukkikset. Yleensä mustat , kesällä ihonväriset .Jouluna punaiset sukkahousut ja tietenkin wolfordit ! Niin kalliita ei hanno pitää kun juhlapyhinä

    • Anonyymi

      On ne paremmat ei lökötä eikä tipu. Vaimo sano että senkus pidät vaan. Pidän farkkujen alla ja jos pakkasta enemmän niin sitten saatan vielä laittaa kalsaritkin. Mutta mukavat on jalassa 15-60 den kelistä riippuen.

    • Anonyymi

      Käytän leggingsejä kalsareiden sijaan. Oon harkinnut sukkahousujen ostoa.

      • Anonyymi

        Leggingsit on myös mukavat jalassa, vaikka itse käytänkin enemmän sukkahousuja. Minusta on olennaista että farkkujen alla on napakka ja tyköistuva alusvaate. Leggingseissä on toki se hyvä puoli että sukat voi tarvittaessa riisua ja vaihtaa erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leggingsit on myös mukavat jalassa, vaikka itse käytänkin enemmän sukkahousuja. Minusta on olennaista että farkkujen alla on napakka ja tyköistuva alusvaate. Leggingseissä on toki se hyvä puoli että sukat voi tarvittaessa riisua ja vaihtaa erikseen.

        Aamulla pakkasta 16 astetta. Laitoin ulos mennessä alle ensin 20 denierin sukkikset, sen päälle legginssit ja sukat. Lopuksi vielä toppahousut. Hyvin tarkeni. Kerrospukeutuminen rules!


    • Anonyymi

      Käytän sukkiksia siksi että ne kiihottavat

    • Anonyymi

      Kyllä. Lidlin sukkahousut .!

    • Anonyymi

      Huomattavasti paremmat , kaytön 15 - puuvillasukkahousuihin ,

    • Anonyymi

      Kyllä käytän kesät-talvet. Kesällä sukkikset tai stayupit shortsien kanssa, Ei tietenkään kannata laitta 20 den sukkiksia, ne näkyisi liikaa

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt alusvaatteena sukkahousuja vuosikausia, kun niitä on yleisesti ottaen mukavampi pitää farkkujen alla kuin tavallisia miesten pitkiä kalsareita. Nyt kuitenkin löysin black horsen mikromodaalia olevat pitkikset, ja sukkahousuille taisi löytyä voittaja. Tosi kevyet jalassa ja menevät hyvin farkkujen alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe