🤔
Mikset voi olla minun elämässä ja minä sinun elämässä .. näkyvästi?
Mikset voi kirjoitella minulle ja kertoa kuulumisia minulle ..
Tiedän kyllä että luet minun viestijä, mutta mikset reagoi siihen ..
Mikä on se syy?
Kerro - M - ..
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Upeata
- Anonyymi
Ystävänä voisin ollakin. Mikä sen estäisi. Sinä et vain halua. Taidat olla aikamoinen erakko ja vähän pelkäät ihmisiä. Oletko epäluuloinen? Ihmiset ovat parempia kuin luulet😊
- Anonyymi
Sivusta. Ihmiset voivat olla parempia, mutta hyvät ihmiset eivät voi mitenkään korvata itselle rakasta ihmistä. Ei ystävät eikätkä hyvät ihmiset, eivät koskaan.
Ystävyyttä .. sitä mä toivon .. olla vaan ystävä, en voi ja en pystyy olema sinulle joku muu ..
Jos vaikka haluaisin, niin se olisi mahdotonta
Olet oikeassa, olen erakko monessa merkityksessä ..
Epäluuloinen? .. En vaan enää luota ihmisiin, silloin kun hyvyys on käytetty vääriin, siis luottamus ihmisiin on mennyttä.
Mutta mitä koskee sinuun -M- niin ikävöin kyllä sinua, mutta en rasita sinun mieltä tän asian kanssa ja en kerro sitä sinulle Face to Face 😊
Don't worry
- K -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989