Vain tuhlari valitsee dieselin

Anonyymi

7

125

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diesel on halvin paljon ajavalle. Muillekin se olisi ilman vuosittaisia veroja. Yksinkertaista kaavaa, millä kukin voisi katsoa halvimman vaihtoehdon ei ole. On liikaa muuttujia: paljonko ajat, missä ajat, ajatko yksin vai ison perheen kanssa, mitkä ovat harrastuksesi jne. Onneksi on valinnan varaa.

• Anonyymi

Mie vaan ajelen mukavasti 200 c diesel mersulla. Itse maksan, älä kanna huolta. Haaveile vaan sähkäristä, ehkä saat sen joskus allesi.

• Anonyymi

On varaa ajella diesel autolla vaikka 100 kertaiset verot. Tietysti se raha on pois työntekijöiltä sillä heitä n heitä pihalle sen verran kun verot nousee.

• Anonyymi

Polttoainehintojen hintasuhteen muututtua ja bensa-autojen kulutuksen pienennyttyä dieselhenkilöautolla pitää ajaa todella paljon vuosittain ettei ns. tavallisella autoilijalla ajokilometrejä kerry niin paljon että saisi katettua dieselauton korkeamman hankintahinnan ja verot.

Mutta dieseleitä ei ole unohdettu, joissakin autotyypeissä ei ole vaihtoehtoja koska muita moottorivaihtoehtoja ei ole. Liikun pienellä matkailuautolla (rakennettu pakuautosta) eikä siis vaihtoehtoa dieselille ole. Käytännössä kaikki hyötyliikenne liikkuu dieselillä ja vieläpä hyvin kauan eteenpäinkin. Sähköauto on ratkaisu vain pikkuautoihin, eikä niissäkään kuin osalle liikenteestä, suurin osa henkilöautoliikenteestä ajetaan vielä kauan bensiinillä (hybridit mukaanluettuna).

• Anonyymi

Köyhät inisee, sellaista se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1865
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      130
      924
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      212
      715
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      665
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      22
      630
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe