Vaikket tietenkään imurissani kuitenkaan (heko heko). Asiat varmaan menee vielä parhain päin, niin jaksan uskoa. Keräilen tässä vielä jonkin aikaa voimia ja toivon, että jos hyvin käy, niin nähtäisiin joskus jossain. Haluaisin ainakin puhua kanssasi, jos ei muuta. Vähän mietin, että kyllä kai sinäkin vielä tavata haluat? :')
Olet ollut paljon mielessäni
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, jos ei ole utelua mies.
- Anonyymi
Sen verran haluan paljastaa, että mies en ole lain.
- Anonyymi
Imurissa? Tuota jäin miettimään. 😲
- Anonyymi
Mielessäni - imurissani. Provoilijamies heitti rankan puujalan.
- Anonyymi
Kyllä minä voin puhua. Se on ihan Ok. Tiedän, mitä haluan, niin en pelkää. Hyvää yötä😊
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin, kuka sitten ikinä oletkaan!
T.ap
- Anonyymi
Keskustelu kuun kanssa
Otan katsekontaktin kuuhun.
Ympärillä tähdet
uteliaat vilkkusilmät.
Kysyn kohteliaasti
sattuiko Kuuta
kun hänen poskeensa
ammuttiin raketti.
Otan puheeksi yhteneväisyydet,
joita välillämme olen havainnut:
Olemme tarkkailijoita,
viihdymme sivullisen roolissa.
Rosoisilla kasvoillamme
häivähtää aika ajoin suru.
Pakko vetää henkeä.
Kuu siirtyy repaleisen yöpilven taa
miettii vastauksia. (Vuokko Sorvari)
🌕☀️
Kirjoitan kuin hälle...
Tuntuu että tämä polku on kuljettu loppuun. Olen ollut pois koska en voi hyvin siellä.
Mielelläni näen sinut ja puhun kanssasi.
Milloin ja missä; jäänee nähtäväksi.
Se vielä, että "törmäily ei ole minun lajini"
<3 Levollista yötä🌾 - Anonyymi
En ymmärtänyt vitsiä. Minä lie roskana siis pitää toista.
- Anonyymi
Et siis ymmärtänytkään. Roskana häntä en pidä. Tykkään laittaa sellaisia vihjeitä, mitkä ymmärtää vaan jotkut. Tää oli helppo.
- Anonyymi
Hän ei siis tarkoittanut sinua.
Sivusta
- Anonyymi
Joo haluan.
Nyt on vuoan laskuhumala,kauhean kylmä.
Nukun iltapäivään. - Anonyymi
Olipa pervo aloitus taas jälleen kerran. Tarjoa imurias jollekin muulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481