Naimisissa oleva nainen käy luonani.

Anonyymi

Panen häntä 3-5 kertaan viikossa milloin missäkin. Häntä se ei tunnu haittaavan lainkaan, vaikka on kahden lapsen äiti. Lisättäköön, että ite olen sinkku mies. Tätä on jo jatkunut vuosia yhteen menoon.

46

990

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tunnu haittaa vaan itseäsikään.

    • Anonyymi

      Lapset varmaan koulussa, meinaan ei pienten lasten äidillä ole aikaa tuollaiseen. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, naisen mies luultavasti heiluu jonkun toisen naisen kanssa. Yhteinen asuntolaina ja lapset vielä kotona, sitten kun lapset maailmalla niin ero ja lusikat jakoon. Näin se menee, kokemusta on.

      • Anonyymi

        No ei tuo ees ole totta.. jonku runkkarisedän fantasiaa taas. Itse en usko mihinkään mitä täällä.. on niin hillitöntä paskanjauhantaa taas🤣🤣


      • Anonyymi

        Noin se käy arkisessa menossa, itsellä naimisissa oleva naispuolinen kaveri, naisella on panokaveri ollut jo yli puoli vuotta kertoi aika yllättäen, syytä en tiedä. Seksi vaan ei naisen mielestä kotona ole mitä haluis ja nuorempi kolli hoitelee naista 2 krt viikossa. Kun mies sinkku nainen luonnolisesti käy miehen luona panettamassa itseään. Näitä on ollut ja tulee aina olemaan, molemin puolin.


    • Anonyymi

      Se äitiyshän ei noihin panemisiin vaikuta. Hieman erikoista, että korostat naisen äitiyttä etkä naimisissa oloa. Minusta naimisissa olo on "isompi" asia. Toisaalta mistäs sitä toisten parisuhteista tietää. Ties vaikka olisi hänelle ihan "luvallista".

      Minkäs ikäsiä ne lapset ovat. Tuli vaan mieleen kun kerta olet vuosikausia tuohon tahtiin paneskellut.

      • Anonyymi

        Jos lapset pieniä niin niistä pitää huolehtia vaikka olisivat päiväkodissa. Sitten kun ovat koulussa pärjäävät omillaan, siis viimeistään teineinä. Kyllä kymmenvuotiaatkin hyvin pärjää. Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija.

        Siinä että naimissa oleva nainen jolla on lapsia pettää ei ole mitään ihmeellistä. Ei se nyt hirveän yleistä ole mutta syitä on vaikka millä mitalla, aivan kuten miehilläkin. Kun olin naimisissa niin petin vaimoani aina naimisissa olevien naisten kanssa, he eivät ainakaan aluksi alkaneet vaatimaan että pitäisi erota. Kun on asuntolainaa, lapset kotona niin ei sitä erota. Heti kun lapset kotoa lähtivät niin ero ja sillä selvä. Kävin steriloimassakin itseni koska yksi narttu tuli raskaaksi mutta onneksi keskenmeno. Arvaa vituttiko ajatus 18 vuoden elatusmaksuista! Nyt ei tuosta enää pelkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapset pieniä niin niistä pitää huolehtia vaikka olisivat päiväkodissa. Sitten kun ovat koulussa pärjäävät omillaan, siis viimeistään teineinä. Kyllä kymmenvuotiaatkin hyvin pärjää. Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija.

        Siinä että naimissa oleva nainen jolla on lapsia pettää ei ole mitään ihmeellistä. Ei se nyt hirveän yleistä ole mutta syitä on vaikka millä mitalla, aivan kuten miehilläkin. Kun olin naimisissa niin petin vaimoani aina naimisissa olevien naisten kanssa, he eivät ainakaan aluksi alkaneet vaatimaan että pitäisi erota. Kun on asuntolainaa, lapset kotona niin ei sitä erota. Heti kun lapset kotoa lähtivät niin ero ja sillä selvä. Kävin steriloimassakin itseni koska yksi narttu tuli raskaaksi mutta onneksi keskenmeno. Arvaa vituttiko ajatus 18 vuoden elatusmaksuista! Nyt ei tuosta enää pelkoa.

        Et muuten ollut ensimmäinen kommentoija, koska se olin minä. Sinänsä kirjoituksesi luettuani, en lainkaan ihmettele että näin luulit.
        00:05


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapset pieniä niin niistä pitää huolehtia vaikka olisivat päiväkodissa. Sitten kun ovat koulussa pärjäävät omillaan, siis viimeistään teineinä. Kyllä kymmenvuotiaatkin hyvin pärjää. Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija.

        Siinä että naimissa oleva nainen jolla on lapsia pettää ei ole mitään ihmeellistä. Ei se nyt hirveän yleistä ole mutta syitä on vaikka millä mitalla, aivan kuten miehilläkin. Kun olin naimisissa niin petin vaimoani aina naimisissa olevien naisten kanssa, he eivät ainakaan aluksi alkaneet vaatimaan että pitäisi erota. Kun on asuntolainaa, lapset kotona niin ei sitä erota. Heti kun lapset kotoa lähtivät niin ero ja sillä selvä. Kävin steriloimassakin itseni koska yksi narttu tuli raskaaksi mutta onneksi keskenmeno. Arvaa vituttiko ajatus 18 vuoden elatusmaksuista! Nyt ei tuosta enää pelkoa.

        Eivät pienetkään lapset tarvitse äitiä 24/7. Päiväkodit, lastenvahdit, isovanhemmat ja se toinenkin vanhempi ovat olemassa. Mikään aloittajan tekstissä ei anna viitettä lasten ikään. Siksi siis ikää kysyin.

        Sanoinko, että pettämisessä olisi jotakin erikoista? Silti minusta on erikoista tuoda juuri äitiyttä esiin tässä kohtaa. Eihän nainen lapsiaan petä, vaan puolisoaan. Oletan, että lapset eivät myöskään ole läsnä näiden panosessioiden aikana. He eivät siis minun silmiini ole se oleellisin tekijä vanhempien sivusuhteiden kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten ollut ensimmäinen kommentoija, koska se olin minä. Sinänsä kirjoituksesi luettuani, en lainkaan ihmettele että näin luulit.
        00:05

        En ole väittänytkään olevani ensimmäinen kommentoija. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, luultavasti miehellä on joku toinen nainen tai sitten mies on surkimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänytkään olevani ensimmäinen kommentoija. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, luultavasti miehellä on joku toinen nainen tai sitten mies on surkimus.

        "Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija."
        Suora lainaus kirjoituksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija."
        Suora lainaus kirjoituksestasi.

        Jatkan... Siinä olen samaa mieltä, että vain surkimukset kehuvat panoillaan netissä. Ja eikös panomiehet ja puhemiehet ole kaksi eri asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät pienetkään lapset tarvitse äitiä 24/7. Päiväkodit, lastenvahdit, isovanhemmat ja se toinenkin vanhempi ovat olemassa. Mikään aloittajan tekstissä ei anna viitettä lasten ikään. Siksi siis ikää kysyin.

        Sanoinko, että pettämisessä olisi jotakin erikoista? Silti minusta on erikoista tuoda juuri äitiyttä esiin tässä kohtaa. Eihän nainen lapsiaan petä, vaan puolisoaan. Oletan, että lapset eivät myöskään ole läsnä näiden panosessioiden aikana. He eivät siis minun silmiini ole se oleellisin tekijä vanhempien sivusuhteiden kohdalla.

        Nainen on huora, mies on pelimies, siinä ero. Ja suurimmat huorittelijat ovat naisia. Vapaa nuori kaunis nainen on rupsahtaiden aviovaimojen suurin vihollinen. Jos kivittää voisi niin se porukka olisi ensimmäisenä kiviä heittämässä vaikka eivät itsekään viattomia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan... Siinä olen samaa mieltä, että vain surkimukset kehuvat panoillaan netissä. Ja eikös panomiehet ja puhemiehet ole kaksi eri asiaa?

        Onkos se kerskailua jos nimettömästi kertoo? Jos metsässä kaatuu puu eikä ihminen ole paikalla kuuluuko siitä ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapset pieniä niin niistä pitää huolehtia vaikka olisivat päiväkodissa. Sitten kun ovat koulussa pärjäävät omillaan, siis viimeistään teineinä. Kyllä kymmenvuotiaatkin hyvin pärjää. Minä en ole aloittaja vaan ensimmäinen kommentoija.

        Siinä että naimissa oleva nainen jolla on lapsia pettää ei ole mitään ihmeellistä. Ei se nyt hirveän yleistä ole mutta syitä on vaikka millä mitalla, aivan kuten miehilläkin. Kun olin naimisissa niin petin vaimoani aina naimisissa olevien naisten kanssa, he eivät ainakaan aluksi alkaneet vaatimaan että pitäisi erota. Kun on asuntolainaa, lapset kotona niin ei sitä erota. Heti kun lapset kotoa lähtivät niin ero ja sillä selvä. Kävin steriloimassakin itseni koska yksi narttu tuli raskaaksi mutta onneksi keskenmeno. Arvaa vituttiko ajatus 18 vuoden elatusmaksuista! Nyt ei tuosta enää pelkoa.

        Olettepa kunnon pukki ja aikakin vieläpä🤣🤣🤣 mutta ihan asiaa puhutte👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos se kerskailua jos nimettömästi kertoo? Jos metsässä kaatuu puu eikä ihminen ole paikalla kuuluuko siitä ääni?

        On se kerskailua. Jos omalla nimelläsi ja naamallasi tekisit, olisi se kerskailua ja tyhmyyttä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on huora, mies on pelimies, siinä ero. Ja suurimmat huorittelijat ovat naisia. Vapaa nuori kaunis nainen on rupsahtaiden aviovaimojen suurin vihollinen. Jos kivittää voisi niin se porukka olisi ensimmäisenä kiviä heittämässä vaikka eivät itsekään viattomia ole.

        Hyvin muotoiltu valitettava totuus.


      • Anonyymi

        No, onko se äidin "huoraaminen" parempi kuin naimisissa ole.


      • Anonyymi

        Kyllä luulis häpeevän jos lapset kuulis et äiti juokee vieraissa, aika noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on huora, mies on pelimies, siinä ero. Ja suurimmat huorittelijat ovat naisia. Vapaa nuori kaunis nainen on rupsahtaiden aviovaimojen suurin vihollinen. Jos kivittää voisi niin se porukka olisi ensimmäisenä kiviä heittämässä vaikka eivät itsekään viattomia ole.

        Pahimmat lutkat on perheellisiä naisia, tällainen mielipide on muotoutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on huora, mies on pelimies, siinä ero. Ja suurimmat huorittelijat ovat naisia. Vapaa nuori kaunis nainen on rupsahtaiden aviovaimojen suurin vihollinen. Jos kivittää voisi niin se porukka olisi ensimmäisenä kiviä heittämässä vaikka eivät itsekään viattomia ole.

        Kaikista naisista tulee aikanaan rupsahtaneita aviovaimoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on huora, mies on pelimies, siinä ero. Ja suurimmat huorittelijat ovat naisia. Vapaa nuori kaunis nainen on rupsahtaiden aviovaimojen suurin vihollinen. Jos kivittää voisi niin se porukka olisi ensimmäisenä kiviä heittämässä vaikka eivät itsekään viattomia ole.

        Hah. Kirjoittajan katkeraa toiveajattelua.


    • Anonyymi

      Jaa no se on kauneushoitoa, sä hoidat häntä; iho pysyy hyvänä.

    • Anonyymi

      No sä oot vaan niin helppo nakki ja muutenkin ihan hyvä nakkikin sulla ilmeisesti niin vot kyllä kelpaa.Toivottavasti ei heitä sua pellolle!

    • Anonyymi

      Valehtelette. Taas yksi apinaa 3-5 krt ravistava satusetä lisää😆😆😆

    • Anonyymi

      Miksi haittaisi? Miksi edes kirjoitat tänne?

    • Anonyymi

      Ja siis mikä on ongelma? Panet häntä ja ole tyytyväinen. T. Nainen

    • Anonyymi

      Toi on aika normaalia nykypäivänä.

    • Anonyymi

      Aloitus on säälittävä. Typerä miehen suusta. Tulee mieleen sellainen juoruilevat äitinpoika mieleen.

      • Anonyymi

        Kertoi vain mielipiteensä mitäs siitä.


    • Anonyymi

      3-5kertaa viikossa? Onnea vaan, jos on noin lykästänyt. Mietin, että jaksaisiko sitä omani kanssa edes viisi kertaa kuukaudessa. Joskus ei sitäkään.

      • Anonyymi

        Joo, mulle riittää 1krt kuussa vaimon kanssa.


    • Anonyymi

      Minä kyllä käyn panemassa yhtä avoliitossa olevaa äitiä sen kotona 😂

    • Anonyymi

      Jokainen kapakoissa ja laivaristeilyillä naisia pokannut tietää, että suomalaiset aviovaimot ovat löyhälovisia.

      • Anonyymi

        Aika pitkälti moni mies saanut muiden vaimoilta.


    • Anonyymi

      Kun miehiä haukutaan monesti naisten tahoilta niin voi kysyä missä kulkee perheellisten naisten moraali, monelta totaalisen kadoksissa ja järki taitaa olla valahtanut pikkareihin. Vanha sanonta toimii naisten suussa, kun mies pettää miehen vika kun nainen pettää miehen vika.

    • Anonyymi

      Aloittajallahan tuuri käynyt, itsellä oli lyhyehkö sekisuhde myös naimisissa olevan naisen kanssa viime vuonna, tavattiin yökerhossa eka kertaa. Naitiin 1-2 krt viikossa jonkun aikaa kunnes tuli naisella ongelmia kotona ja tapailu loppui, oli jäänyt kiinni.

    • Anonyymi

      Jos olet tyytyväinen niin miksi avaudut? Itse olen yksinoleva ja en tiedä mille tuntuisi jos naimisissa oleva ihminen tulisi liian lähelle.

      • Anonyymi

        Mikäköhän on liian lähelle, iholle käynti tai ehdottaa seksiä. Minä olen perheellisenä miehenä saanut monta kertaa tilaisuuden päästä panemaan vieraita, jotkut naiset naimisissa jotkut vapaita. Mua ei kysymykset tai ehdotukset haittaa koska ne voi jättää omaan arvoonsa kuten kysyjänkin.


    • Anonyymi

      Suomessa ihmetellään koko ajan lasten pahoinvointia ja yksi syy on takuulla noiden pahoinvoivien lasten äitien käytös esim. näissä huoraamisissa.

    • Anonyymi

      Joku tuolla aiemmin kommentoi, ettei itseään panettamassa juokseva äiti petä lapsiaan vaan puolisoaan. Itse oon sitä mieltä et pettää todellakin sekä lapsiaan, puolisoaan ja myös itseään. Ja se joka pettää voi syyttää pettämisestään vain itseään. Jos ei mies tai vaimo anna mitä odottaa niin siitähän voi eron ottaa ja etsiä sitten sinkkuna uuden kumppanin tai paneskella sitten ihan ketä huvittaa ja sen minkä kerkee. En todellakaan ymmärrä miksi pitää olla yhdessä kenenkään kanssa, jonka kanssa ei ole tyydyttävä suhde. Ketä hyödyttää /kiinnostaa olla epätyydyttävässä suhteessa jonkun kanssa ja juosta sit vieraissa?

      • Anonyymi

        Kyllä se hyödyttää, jos se ukko tienaa huomattavasti enemmän.


    • Anonyymi

      Tuommoset henkilöt ovat sisältä hajalla ja tarviisivat korvien välihoitoa.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miks nää ns. palstan miehet, jotka niin kovasti pillun puutetta valittaa niin suhtautuu niin nuivasti tuommoisiin naisiin, siinähän ne sais polkua ja jos vielä euronkin jollekin niin siinä vois olla vakipillu tai jopa suhde ja jos se myöhemmin helpolla kaatuis, niin olisihan se heille parempi kuin koko elämän pilluttomuus.

      • Anonyymi

        Ei suhde kiinnosta vaan seksi. Miksi on niin vaikee sopii, saa käydä vieraissa kunhan ei ole kukaan perhe tuttu kyseessä, tiedän muutaman pariskunnan harrastavan sitä. Miehen vaimo ei halunnut seksiä jälkikasvun synnyttyä juurikaan ja sit loppui kokonaan, sopivat että mies saa käydä vieraissa kunhan ei kukaan tuttu. Ovat olleet naimisissa reilu 20 vuotta ja naista ei ahdista että mies saa muilta pillua. Jos ei ero miellytä pitää sopia järjestelyistä, perempi luvalla kuin ilman. Tätä minäkin ehdotin puolisolleni kun ei naista seksi napannut pariin vuoteen, ei käy kuului, olet mun mies etkä muita pane. Herättikö keskustelu, ilmeisesti kun alkoi taas naista seksikin kiinostaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe