Kuinka moni on uskollinen?

Anonyymi

En tarkoita mitään uskovaisia tai rumia vaan heitä joilla on vientiä. Aika harva on kokemukseni mukaan, ainakin kun puhutaan miehistä. Vaikka olisi lapsia niin kyllä kauniin naisen seura kelpaa. Parhaimmat miehet ovat varattuja kun puhutaan yli 35 vuotiaista. Jos eivät ole on heissä jotain vikaa, alkoholisteja ja ties mitä työttömiä surkimuksia.

23

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne sellaiset joilla on vientiä ja joilla on itsetunto kohdillaan ovat usein myös uskollisia: se että on vientiä, ei sekoita päätä eikä jokaiseen kiinnostuneeseen tarvitse reagoida uutena valloituksena.

    • Miks olla yhele suruksi kun voi olla niin monele muule iloksi :)

    • Anonyymi

      Kyllä uskollinen ja luotettava pitää olla.. Vaikka ns vientiä olisikin. Eipä kelpaa kauniidenkaan naisten seura. Ihan oma kaunis riittää. Lähdöt olen antanut jos ovat tyrkyttäytyneet . Se on kauniin naisen ilme näkemisen arvoinen kun ei Seura kelpaakaan.. voi sitä hämmennystä ja epäuskoa... "oletko nyt varma" olen juu.. mene🤣

    • Anonyymi

      "Vientiä"?Vihjaatko että jos huorittelu kiinnostaa, saa kirkkaamman sädekehän kun pysyy "uskollisena" yhden puolison siippana?

      "Viennin" mukana juoksevat, parisuhteessa elävät, ovat älykapasiteetiltaan ameeban tasolla. Noiden herneaivot eivät yksinkertaisesti kykene tajuamaan mitään korkemmalla tasolla olevaa.
      Vain "vientiä". Ehkä koska kaaaaakki muutkin (heidän mielestään ihannoi "vientiä".
      No se on heidän valintansa. Ameeba-herneaivoja kun mahtuu 13 tusinaan!

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu

    • Anonyymi

      Eipä ole miehenä ollut tarvetta pettää tai olla jossakin salasuhteissa. Omalta muijalta saa sen minkä tarvii.

    • Anonyymi

      Jonkun tutkimuksen mukaan yli 45- vuotiaista parisuhteessa elävistä - niin miehistä kuin naisista - 70% on ollut joskus elämänsä aikana uskoton. Loput onkin rumia tai uskovaisia vissiin... Ja jos kaikki uskottomat eroaisivat ennen vieraisiin menoa niin saataisiin se avioero prosentti varmaan sinne lähelle 90%... Vain elämää...

      • Anonyymi

        Vaimon kanssa olemme uskollisia
        Välillä pari kaveria on käynyt panemassa vaimoani ja olen välillä pannut vaimon tyttöystäviä.
        Me teemme tätä vaimoni kanssa yhdessä silloin se ei ole pettämistä.


    • Anonyymi

      Oon ollut vaimon kanssa yli kolmekymmentä vuotta, ja vähintään yhtä montaa muijaa tänä aikana pannut. Ei taida edes riittää. Ei ole ollut väliä onko niin hyvännäköinen, tai hoikka tai paksumpi. On ollut eronnutta, vapaata ja varattua. Kimppaa ja maksullista. Yllättävän helposti kyllä irtoaa varsinkin ukkoihinsa kyllästyneitä alle neljäkymppisiltä ämmiltä ja eronneilta. Pölhöimmät kyllä alkaa saakutti viikon päästä suunnittelemaan yhteistä kesälomareissua ja suurinpiirtein häitä jossain ulkomailla, just joo 😂

      • Anonyymi

        On hyvä haaveilla ! :) :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä haaveilla ! :) :) :)

        Se joka valkkaa, vähän panee. Kaikenlainen tavara on kelvannut. Kun jaksaa vaan imarrella ja kehua maasta taivaaseen, niin hyvin kostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka valkkaa, vähän panee. Kaikenlainen tavara on kelvannut. Kun jaksaa vaan imarrella ja kehua maasta taivaaseen, niin hyvin kostuu.

        Olen miehenä valkannut sillä eihän kelpaa kuka tahansa. Olen silti saanut nauttia viehättävän naisen lemmestä riittävästi. PS: varatut rouvat suloisen estottomia halukkaita. 40-50v naiset ihania,estot kadonneet ja ilmaiset rohkeasti halunsa.


    • Olen pysynyt uskollisena aina (mies). Ei ole lapsia ja kyllä omiin silmiin viehättävien naisten seura on aina kelvannut, vientiä on riittänyt ainakin omaan vaatimattomaan makuun, kun en nyt silleen sitä edes kaipaa.

      Itelle siinä ei ole kysymys niinkään uskollisuudesta sinällään, vaan toisen kunnioittamisesta, yhteisen sopimuksen kunnioittamisesta, siitä miten haluaisi myös itseään kohdeltavan. Se periaate on pultattu jonnekin syvälle ja siitä ei tingitä, vaikka kuinka olisi tilaisuuksia ja haluja.

      Tähän asti vaan n käynyt niin, että toinen puolisko suhteessa ei ole omannut samaa periaatetta ja sitten elämä on muuttunut. Että se siitä miesten uskottomuudesta, omat kokemukseni kertovat yhtä korutonta kertomaa naisista, aika löyhässä tuntuu sukkahousut olevan :)

    • Anonyymi

      Kuka on mitå väliä?

    • Anonyymi

      "Kuinka moni on uskollinen
      En tarkoita mitään uskovaisia tai rumia vaan heitä joilla on vientiä. Aika harva on kokemukseni mukaan, ainakin kun puhutaan miehistä. Vaikka olisi lapsia niin kyllä kauniin naisen seura kelpaa. Parhaimmat miehet ovat varattuja kun puhutaan yli 35 vuotiaista. Jos eivät ole on heissä jotain vikaa, alkoholisteja ja ties mitä työttömiä surkimuksia."

      Kummallista. Sanot että aika harva on uskollinen, ainakin kun puhutaan miehistä.
      Kuitenkin toisella palstalla vakuutetaan varmana tosiasiana että vain naiset pettävät ja miehet kulkevat sädekehä pään yläpuolella?
      Mitä tässä nyt pitäisi uskoa? Kuka puhuu totta?

    • Anonyymi

      Miehet ja naiset pettää samalla lailla, itselläni on hyvä tuuri kun vaimo on jaksanut tai halunnut olla uskollinen. Sanonut aina että jos ei halua panna mua ei halua ketään vierastakaan enkä ole itsekään muita naisia paneskellut, yksi kostea kolo riittää mulle.

    • Anonyymi

      Eipä ole tapana pettää vaikka kuinka himottaisi ja olisi mahdollisuuksia, ne seksipuuhat hoidetaan kotona puolison kanssa.

      • Anonyymi

        Hienoa, että on uskollisia miehiä olemassa :)


    • Anonyymi

      Oman arvonsa tunteva ja myös kumppania kunnioittava ihminen ei petä.
      Halveksuntaa ja nimittelyä saa osakseen aina pettäjä ja toinen osapuoli joka hänen kanssaan lähtee pettämään. Vain he ovat selkärangattomia ja vastuuttomia.

      • Anonyymi

        Totta turiset :)


    • Anonyymi

      Tällä keskustelun aloituksella on "hauska" alku, joka jotenkin viihdyttää mua:
      "En tarkoita mitään uskovaisia tai rumia"

      Uskollinen, uskonnollinen, ruma.

      • Anonyymi

        Itse uskollinen, vieläpä erittäin uskonnollinen ja vientiä kyllä riittäisi jatkuvasti. Voisi jopa ajatella että aloitukseen oli livennyt muutamia virheellisiä stereotyyppisiä käsityksiä.


    • Anonyymi

      Mauttomasti sanottu "rumia". Mutta aivan tosi että lojaali pitää olla ja kukaan ei varmasti ole ajattelematta joskus. Minä olen ruma ja tiedän kauniita ihmisiä jotka olisivat halunneet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe