Kuppi meni nyt nurin lääkärissä!!

Anonyymi

Sanokaas te viisaammat nytte, muistelen, että lääkärin sai valita myös naapurikaupungin terveyskeskuksesta jos sairastuu eikä ole pakko käyttää omaa terveyskeskusta. Oliko näin?
Kaupunki jossa asun on useita itä Euroopan maista tulleita lääkäreitä. En sano etteikö heidän joukossa olisi hyviäkin lääkäreitä, aivan varmasti on heitäkin.

Mutta minulla on heistä vain huonoja kokemuksia. Yksi pisti minua sydänultraan ja väitti, että kuuluu sivuääniä, tämä tapahtui 1 vuosi sitten, aika oli vasta 6 kk päässä, joten ehdin käymään toisella TK lääkärillä välillä joka ei kuullut mitään sivuääniä eikä niitä ole jälkeen päinkään päinvastoin, minulla on lääkärien mukaan vahva sydän ja tasainen syke ym. ym . Ei siis ole ole mitään vikaa pumpussa. Peruin sen pirun sydänultran turhana. Sama tohtori oli myös määräämässä vaikka minkälaista troppia, koska väitti minun olevan huolestunut taloudesta, vaikka sitä minä en ole.

Nyt sitten elokuussa minulle tuli sääriluumurtuma sairasloma on ollut 30.10. saakka. Menin lääkäriin, koska en mielestäni ollut vielä työkunnossa työhön jossa on oltava terveet jalat. Minut otti vastaan toinen ilm. venäläinen tohtori, joka ei kiinnittänyt jalkaani juurikaan huomiota, vaan otti minulta pituuden, painon. Kuunteli sydämen ja keuhkot ( ei löytänyt vikaa). Kyseli toimiiko minulla vatsa säännöllisesti ja virtsaanko! Entä koskeeko jalkaan, kun kävelen 5 kilometriä?Kirjoitti lähetteen verensokeriin, vaikka minulla ei ole ollut vaivoja siihenkään suuntaan, enkä ollut edes mitään sellaisesta maininnut. Yritin pistää väliin, että tarvitsisin sairaslomaa työkkärin takia. Hän valitti ettei tiedä kuinka paljon hän saa minulle kirjoittaa sairaslomaa, pitää kuulemma soittaa jne jne. hän ilmoittaa. Niine hyvineni jouduin lähtemään. Kotona tutkin omakantaa oliko käyntiäni kirjattuna. Ei ollut eikä ole edelleenkään, vaikka käynnistäni on jo 2 vrk. No, eilen aamulla, kännykkä pirisi, uskoin tohtorin ilmoittavan sairaslomastani. Päinvastoin. Siellä oli hoitaja, joka ilmoitti, että minun pitäisi mennä röntgeniin ensiviikolla. Jalkani on kuvattu useaan kertaan. Ortopedi on sen tutkinut. Kipuja ei ole ja kävelen kotona ilman sauvoja, ulkona sauvoja joudun käyttämään ja kilometrejä en vielä pysty kävelemään, kuten tohtori olettaa. En takuulla mene sinne röntgeniin ja sokerimittauslähetteen heitin roskiin kotona. Olen ns. perusterve hieman oli vuosi sitten koholla verenpaine ja siihen on toimiva lääkitys, verenpaine on normaali nykyään. Mutta jos sattuu jotain sairautta, onko minun pakko mennä noitten itäeurooppalaisten vastaanotolle. Vai, saanko käyttää naapurikaupungin terveydehoitoa hyväkseni? Työkkärin tädille ilmoitin sairasloman olevan lopussa. En usko työtä hetkessä tarjottavan minulle ja sitten mennään, jos työtä saadaan, kokeillaan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        98
        4822
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        114
        3952
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        211
        3850
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        119
        2257
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        78
        1980
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        80
        1366
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        137
        1324
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        168
        1296
      9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
        Ateismi
        546
        1178
      10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        53
        1135
      Aihe