Kuppi meni nyt nurin lääkärissä!!

Anonyymi

Sanokaas te viisaammat nytte, muistelen, että lääkärin sai valita myös naapurikaupungin terveyskeskuksesta jos sairastuu eikä ole pakko käyttää omaa terveyskeskusta. Oliko näin?
Kaupunki jossa asun on useita itä Euroopan maista tulleita lääkäreitä. En sano etteikö heidän joukossa olisi hyviäkin lääkäreitä, aivan varmasti on heitäkin.

Mutta minulla on heistä vain huonoja kokemuksia. Yksi pisti minua sydänultraan ja väitti, että kuuluu sivuääniä, tämä tapahtui 1 vuosi sitten, aika oli vasta 6 kk päässä, joten ehdin käymään toisella TK lääkärillä välillä joka ei kuullut mitään sivuääniä eikä niitä ole jälkeen päinkään päinvastoin, minulla on lääkärien mukaan vahva sydän ja tasainen syke ym. ym . Ei siis ole ole mitään vikaa pumpussa. Peruin sen pirun sydänultran turhana. Sama tohtori oli myös määräämässä vaikka minkälaista troppia, koska väitti minun olevan huolestunut taloudesta, vaikka sitä minä en ole.

Nyt sitten elokuussa minulle tuli sääriluumurtuma sairasloma on ollut 30.10. saakka. Menin lääkäriin, koska en mielestäni ollut vielä työkunnossa työhön jossa on oltava terveet jalat. Minut otti vastaan toinen ilm. venäläinen tohtori, joka ei kiinnittänyt jalkaani juurikaan huomiota, vaan otti minulta pituuden, painon. Kuunteli sydämen ja keuhkot ( ei löytänyt vikaa). Kyseli toimiiko minulla vatsa säännöllisesti ja virtsaanko! Entä koskeeko jalkaan, kun kävelen 5 kilometriä?Kirjoitti lähetteen verensokeriin, vaikka minulla ei ole ollut vaivoja siihenkään suuntaan, enkä ollut edes mitään sellaisesta maininnut. Yritin pistää väliin, että tarvitsisin sairaslomaa työkkärin takia. Hän valitti ettei tiedä kuinka paljon hän saa minulle kirjoittaa sairaslomaa, pitää kuulemma soittaa jne jne. hän ilmoittaa. Niine hyvineni jouduin lähtemään. Kotona tutkin omakantaa oliko käyntiäni kirjattuna. Ei ollut eikä ole edelleenkään, vaikka käynnistäni on jo 2 vrk. No, eilen aamulla, kännykkä pirisi, uskoin tohtorin ilmoittavan sairaslomastani. Päinvastoin. Siellä oli hoitaja, joka ilmoitti, että minun pitäisi mennä röntgeniin ensiviikolla. Jalkani on kuvattu useaan kertaan. Ortopedi on sen tutkinut. Kipuja ei ole ja kävelen kotona ilman sauvoja, ulkona sauvoja joudun käyttämään ja kilometrejä en vielä pysty kävelemään, kuten tohtori olettaa. En takuulla mene sinne röntgeniin ja sokerimittauslähetteen heitin roskiin kotona. Olen ns. perusterve hieman oli vuosi sitten koholla verenpaine ja siihen on toimiva lääkitys, verenpaine on normaali nykyään. Mutta jos sattuu jotain sairautta, onko minun pakko mennä noitten itäeurooppalaisten vastaanotolle. Vai, saanko käyttää naapurikaupungin terveydehoitoa hyväkseni? Työkkärin tädille ilmoitin sairasloman olevan lopussa. En usko työtä hetkessä tarjottavan minulle ja sitten mennään, jos työtä saadaan, kokeillaan.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        67
        2415
      2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1397
      3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
        Maailman menoa
        76
        1230
      4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
        Maailman menoa
        6
        1152
      5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
        Ikävä
        79
        865
      6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
        Kuhmo
        19
        860
      7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
        Ikävä
        44
        713
      8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
        Turku
        84
        693
      9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
        Suomussalmi
        26
        668
      10. Rakastan sinua

Yhä.
        Ikävä
        30
        656
      Aihe