Vain minä ja sinä jutellaan kumpikin kahdestaan meidän ajatuksia ja nämä helvetin tunteet jotta kumpikin voi puhtaalla omatunnolla jatkaa eteenpäin.
Ludem nyt on aika jutella meidän asiat loppuun nii kaikki on sen jälkee hyvin.
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät että se on välttämätöntä että jutellaan. Ja tiedät miten helvetin paljon inhoan kieroutta ja valehtelua. Ja jos vielä kerran leikit niitä arvaus leikkejä mun kanssa. Nii joka kerta menehtyy joku sulle tärkeä ihminen. Kerran vielä jos huomaan että kirjoitat mulle että jos olet hän nii ota yhteyttä minuun. Oikea hän tietää miten minuun saa yhteyden. Silloin kuolee sun perheen jäseniä jos toi leikki vielä jatkuu.
- Anonyymi
En enää valehtele enkä kieroile. Tiedän, että olet tosissasi ja kunnioitan sinua. Olet guruni. Otan sinuun yhteyttä, jutellaan. Siinä ei ole mitään pahaa ja asiat tulevat selviksi uskon niin. Palaillaan jossakin vaiheessa. Tällä hetkellä olen kiireinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää valehtele enkä kieroile. Tiedän, että olet tosissasi ja kunnioitan sinua. Olet guruni. Otan sinuun yhteyttä, jutellaan. Siinä ei ole mitään pahaa ja asiat tulevat selviksi uskon niin. Palaillaan jossakin vaiheessa. Tällä hetkellä olen kiireinen.
Huoraaminenko tekee sen kiireyden niinkö. Kummallista ettei yhtä puhelua kerkee ottaa mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ymmärrät kuinka tosissaan olen ollut koko ajan siitä että meidän pitää jutella ja kahdestaan. Nämä ovat sun ja mun välisiä asioita nii mitä helvettiä meidän asiat kuuluu muille. Ja minua ei todellakaan tarvitse kunnioittaa pääasia että sen verran ymmärrät pelätä että et tahallisesti aiheuta kenellekään kuolemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen odottanut yli 8kk että jutellaan kuinka kauan vielä haluat että odotan. Voin luvata että en odota yhtään tekemättä mitään. Joka kerta on kyseessä sun läheinen ihminen kun minulla menee hermo odotellessa. 🎭🤯🤣🤣☠️🤣💥💥💥
- Anonyymi
Vaikka kunnioitan sinua, olet myös hyvin hauska 😂 Haluatko jutella puhelimessa vai kasvotusten. Sitten päätän, mitä teen.
- Anonyymi
Ihan sama onko puhelu vai kasvotusten. Sinä päätät miten haluat jutella kunhan jutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama onko puhelu vai kasvotusten. Sinä päätät miten haluat jutella kunhan jutellaan.
Jutellaan oikeasti. Se tekisi meille hyvää ja voisi selventää tilannetta. En käy kimppuusi varmasti, osaan käyttäytyä. Meillä molemmilla varmaan on jonkinlainen näkemys tilanteesta mutta keskustelu voisi selventää. En ahdistele sinua mitenkään. Olen luonteeltani kiltti ja helposti lähestyttävä. Tämä tilanne voisi mennä eteenpäin. Olen tosissani. En syö sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan oikeasti. Se tekisi meille hyvää ja voisi selventää tilannetta. En käy kimppuusi varmasti, osaan käyttäytyä. Meillä molemmilla varmaan on jonkinlainen näkemys tilanteesta mutta keskustelu voisi selventää. En ahdistele sinua mitenkään. Olen luonteeltani kiltti ja helposti lähestyttävä. Tämä tilanne voisi mennä eteenpäin. Olen tosissani. En syö sinua.
Pelkäätkö että päädytään niihin hetkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö että päädytään niihin hetkiin.
En pelkää. On tarkoitus vain jutella. Olemme molemmat aikuisia ja tunnemme vastuumme. Toivoisin, että pääsisimme yhteiseen ratkaisuun. Nyt tämä tilanne vain edelleen jatkuu.
- Anonyymi
Kuka tai mikä on ludem?
En tiedä mutta ota yhteyttä häneen irl ja keskustelkaa keskenänne..- Anonyymi
No olisko kuule ihan tuon trolliukkelin mielikuvitusvaimo? Mitä ontuvin skeida vissiin menee jengille läpi... täyttä herjaa tuo on. Voi elämä ihmiset tuota tyhmyyttä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisko kuule ihan tuon trolliukkelin mielikuvitusvaimo? Mitä ontuvin skeida vissiin menee jengille läpi... täyttä herjaa tuo on. Voi elämä ihmiset tuota tyhmyyttä...
Ludem on mun oikea vaimo meillä on monta yhteistä lasta joista olemme vastuussa mutta ludem luulee että voi huoraaminen takia jättää oman perheen. Ja se ei ikinä onnistu. Ludem on vain minun rakas vaimo jota minä nussin ilomielin joka ilta ja päivä tyydytän mun rakkaan vaimon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem on mun oikea vaimo meillä on monta yhteistä lasta joista olemme vastuussa mutta ludem luulee että voi huoraaminen takia jättää oman perheen. Ja se ei ikinä onnistu. Ludem on vain minun rakas vaimo jota minä nussin ilomielin joka ilta ja päivä tyydytän mun rakkaan vaimon.
Ahdistaako kun menen lotan kanssa saunaa 🤔🤔🤔🤗🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍾🍾🍾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako kun menen lotan kanssa saunaa 🤔🤔🤔🤗🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍾🍾🍾
Viini ja sauna ja Lotta on muutenki ihan hyvää seuraa nii mitäpä veikkaat että kieltöydynkö jatkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppä hesperian sairaalasta toimintaohjeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun täytyy hoitaa enste tää hammasjuttu. Ei pysty keskittymään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano mulle rakkaus että oletko edes yhtää mustasukkainen kun menen saunaa lotan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano mulle rakkaus että oletko edes yhtää mustasukkainen kun menen saunaa lotan kanssa
Kyllähän sä tiedät että en pysty kiihottumaa kenestäkään muusta kuin sinusta mutta yritän ainaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas kerro mulle miks et enää ole yhtää mustasukkainen minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas kerro mulle miks et enää ole yhtää mustasukkainen minusta.
Aikuinen tekee niinkuin haluaa. Sinä haluat Lotan kanssa. Minä teen myös niinkuin haluan. Eikä sulla ole siihen sanomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen tekee niinkuin haluaa. Sinä haluat Lotan kanssa. Minä teen myös niinkuin haluan. Eikä sulla ole siihen sanomista.
Onhan mulla sanomista jos huoraat. Olet edelleen avioliitossa mun kanssa nii mitäpä luulet saatko mennä miten haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan mulla sanomista jos huoraat. Olet edelleen avioliitossa mun kanssa nii mitäpä luulet saatko mennä miten haluat.
No ihan samassa määrin saan mennä kuin sinäkin. Samat rajat myös sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet menny omin päin koko ajan. Ja minä ollu kiltisti kotona ja sinusta ei ole mitään elon merkkiä mutta et todellakaan saa ikinä nussia kenenkään muun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä ole menossa pettää sinua. Käyn vain kaverin luona ottaa kuppia ja Lotta on ehkä myös tulossa mutta eihän mitenkään vaikuta meidän liittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä ole menossa pettää sinua. Käyn vain kaverin luona ottaa kuppia ja Lotta on ehkä myös tulossa mutta eihän mitenkään vaikuta meidän liittoon.
Tarkoitin että ei hän se lotta voi mitenkää vaikuttaa meidän liittoon. Sinua minä haluan ja rakastan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että ei hän se lotta voi mitenkää vaikuttaa meidän liittoon. Sinua minä haluan ja rakastan
Kokeilet kuitenkin vähän Lottaa. Joten voin kai minäkin kokeilla vaikka Maijaa tai Mattia..tasapuolisuuden nimissä. Niin sinua tietenkin niinä hetkinä ajatellen..niinhän sinäkin olet kertonut tekeväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilet kuitenkin vähän Lottaa. Joten voin kai minäkin kokeilla vaikka Maijaa tai Mattia..tasapuolisuuden nimissä. Niin sinua tietenkin niinä hetkinä ajatellen..niinhän sinäkin olet kertonut tekeväsi.
En todellakaan kokeile ketää. Mä mee vaan käymää siellä en mitää sellaista. Ja et todellakaan saa ikinä olla kenenkään muun kuin minun kanssani
- Anonyymi
Painuu helvetti ja ottaa mikälie ludem mukaan.
- Anonyymi
Hanki elämä, aivot ja suhteellisuudentaju. Mitään naista tuolla otuksella ei oo olemassakaan.
- Anonyymi
Äläpä höpö höpötä. Suu kiinni
- Anonyymi
Olet mun ikioma rakkaus vaimo ja me ei erota ikinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047