Voiko mies

Anonyymi

Olla laittamatta viestiä koska ei keksi aihetta vai koska leikkii vaikeasti tavoiteltavaa?

(Tiedän, se kertoo siitä että et ole kiinnostava mutta jos tämä vaihtoehto suljetaan pois)

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi rajasit tuon viimeisen vaihtoehdon pois, siksikö että haluat epätoivoisesti uskotella että olisi kiinnostunut.
      Usko pois, kyllä mies keksii tikusta asian jos on kiinnostunut.
      Näin se vaan menee

• Anonyymi

Näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin.

Kiva jajännittävä ilta provokaatiopätemisen parissa..

• Anonyymi

Ei ole noin yksinkertaista. Laiskat ajattelevat noin.
        Olet oikeassa miesten yleisesti tulevan puheliaaksi, mutta sinulla naisella on kyky tehdä hänet puheliaaksi monella eri tekniikalla. OIkea aika tarvitsee oikean tekniikan.
        Ja tärkein! Älä myy itseäsi heti alkuun kuinka luovutat koko sielusi hänelle. Pysy tarpeellisen jämäkkänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole noin yksinkertaista. Laiskat ajattelevat noin.
        Olet oikeassa miesten yleisesti tulevan puheliaaksi, mutta sinulla naisella on kyky tehdä hänet puheliaaksi monella eri tekniikalla. OIkea aika tarvitsee oikean tekniikan.
        Ja tärkein! Älä myy itseäsi heti alkuun kuinka luovutat koko sielusi hänelle. Pysy tarpeellisen jämäkkänä.

Jos pitää alkaa leikkimään niin aika nopeasti se into loppuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää alkaa leikkimään niin aika nopeasti se into loppuu..

Subjektiivista

• Anonyymi

Älä mies jaksa esiintyä jonakin naisena vain siksi että luulet itsestäsi liikoja että olisi sinusta kiinnostunut. Lopeta toi.

• Anonyymi

Asiaa. Just näin.

• Anonyymi

Oma kokemukseni se, että joskus eräs mies lähetteli vain kännissä vonkausviestejä ja muutoin ei koskaan kysynyt kuulumisia. Jätti myös vastaamatta.
      Kyllä ne miehet kyselee mitä typerämpiä asioita naiselta jos ovat kiinnostuneita. Ja lämmittää mieltä kun välillä saa sen mitä kuuluu viestin.

Kaikkien järjen juoksua ei vain voi ymmärtää.

Jotkut miehet toki haluavat aina vain parempaa ja siksi joitakin vain roikotetaan mukana.

• Anonyymi

Tuollainen mies on säälittävä sika. Korkeintaan käsitöitä harrastaa.

• Anonyymi

Olet ollut sylkykuppi miehelle. Kurjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ollut sylkykuppi miehelle. Kurjaa.

Ei sylkykuppi, vaan varalla pidettettävä.Kyllähän tuo kirjoittaja sen tajusi.

• Anonyymi

Tai että toinen asuu jonkun kanssa tällä hetkellä!

• Anonyymi

Rajoittava tekijä mutta ei sekään sitä viestin laittoa estä?

• Anonyymi

Et ole miehen mielestä tärkeä.
      Anna olla.

• Anonyymi

Te provoille nillittäjät ootte kerrassaan sööttejä🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te provoille nillittäjät ootte kerrassaan sööttejä🤭

Oo sinä pallopää hiljaa. Noinhan tuo asia menee oikeastikin. Totuus satuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo sinä pallopää hiljaa. Noinhan tuo asia menee oikeastikin. Totuus satuttaa

Eipä tuo provoaloitus minuun liity, enkä sinun tyhmyydelle mitään voi.

• Anonyymi

Voi. Itse en tiedä mitä naisille pitäisi puhua varsin jos kyseessä uusi tuttavuus, koska ei tuedä hlöstä mitään.

• Anonyymi

Monista naisista ei koskaan tiedä milloin viestin laitto on häiriköintiä ja milloin toivottavaa.

• Anonyymi

En olettanut tänne eksyvän yhtään vastaavaa kommenttia.

• Anonyymi

Varmaan haluais panna, mutta ei sen kummempaa. Ei kehtaa ehdottaa sitä suoraan, ja ei muusta juttelusta kanssasi kiinnostunut.

• Anonyymi

Timanttinen teoria😂 hyvä trolliap

• Anonyymi

Jos on kerran toiminut, kannattaa aina yrittää uudelleen? Moni ajattelee niin.

• Anonyymi

Ei mies leiki. Mies tekee kuin kuuluu tehdä. Kerää itsensä kasaan ja toimii.

• Anonyymi

Mies tekee niikuin kuuluu tehdä, jättää rauhaan kun ei kiinnosta.

• Anonyymi

Miestä nyt vain ei kiinnosta. Muut verkot vesillä.

• Anonyymi

Kauan itsekin odottanut viestiä, mutta sitä ei tule, jotenka siitä voi päätellä kaiken oleellisen.

• Anonyymi

Sama tai sain aluksi paljon viestejä ja sitten loppui. Aika selvä tapaus mutta voisi näistä sanoa suoraan.. miehet ja konfliktinpelko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tai sain aluksi paljon viestejä ja sitten loppui. Aika selvä tapaus mutta voisi näistä sanoa suoraan.. miehet ja konfliktinpelko.

Ei vaan kiinnostuksen puute. Niin kuin jo aikaisemmin kirjoitin, niin ne nyt lähettää vaikka pelkän emojin jos kiinnostaa.
        Kohdallesi tulee vielä joku kiva mies.
        Itse en välitä, mulle riitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kiinnostuksen puute. Niin kuin jo aikaisemmin kirjoitin, niin ne nyt lähettää vaikka pelkän emojin jos kiinnostaa.

Säälittävää provoilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävää provoilua.

Kai minä nyt omista kokemuksistani saan kirjoittaa. Luuletko että on tuntunut kivalta saada huonoa kohtelua toiselta. On kuule ollu melko paha mieli välillä.
        Mutta sitähän kaltaisesi palsta ilkimys ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että ne vastaa johonkin viestiin ei mielestäni kerro mitään. Se kertoo jos mies ei niitä koskaan omaalotteisesti lähetä

Ei laita yllättäen viestiä= et kiinnosta minua.
        Lyhyet vastaukset= olen kohtelias mutta et kiinnosta minua.

Sama pätee ystävyyteenkin.

No siis kohdalleni tuli hyvä mies mutta en ollut häntä varten. Mutta olen tavannut monta muutakin hyvää miestä mutta kemia vaan jää puuttumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että ne vastaa johonkin viestiin ei mielestäni kerro mitään. Se kertoo jos mies ei niitä koskaan omaalotteisesti lähetä

Ei laita yllättäen viestiä= et kiinnosta minua.
        Lyhyet vastaukset= olen kohtelias mutta et kiinnosta minua.

Sama pätee ystävyyteenkin.

No siis kohdalleni tuli hyvä mies mutta en ollut häntä varten. Mutta olen tavannut monta muutakin hyvää miestä mutta kemia vaan jää puuttumaan.

Niin, tuo on selvää pässinlihaa. Et tietenkään ollut häntä varten. Se Oikea osaa kohdella naistaan arvoisellaan tavalla.
        Nallekarkkeja ei ollut sulle tarjolla tuossa tapauksessa. Mut elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuo on selvää pässinlihaa. Et tietenkään ollut häntä varten. Se Oikea osaa kohdella naistaan arvoisellaan tavalla.
        Nallekarkkeja ei ollut sulle tarjolla tuossa tapauksessa. Mut elämä on.

Palstalle eksyneenä voisin väittää että kaikki ei tunnu ymmärtävän.. lisään nyt että hän osasi ja osaa kohdella naista oikein. Sillon kun nainen on mieleinen. Miksihän puolustelen tuntematonta..?

• Anonyymi

Ehkä olet aikaisemmin pelleillyt miehen kanssa ja siksi ei jaksa odottaa/tehdä enään mitään. Tuokaa aikomuksenne konkreettisesti esille, tai jättäkää aikuisten naisten tekemiset muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalle eksyneenä voisin väittää että kaikki ei tunnu ymmärtävän.. lisään nyt että hän osasi ja osaa kohdella naista oikein. Sillon kun nainen on mieleinen. Miksihän puolustelen tuntematonta..?

Vaikka joku ei olisi mieleinenkään, niin kyllä silti pitää osata kaikkia kohdella hyvin.
        Ja niin toimii normaali ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka joku ei olisi mieleinenkään, niin kyllä silti pitää osata kaikkia kohdella hyvin.
        Ja niin toimii normaali ihminen

Vaan miehet ei...ne ei halua sanoa kiinnostuksen puutettaan suoraan, koska joskus voi tulla tarpeeseen booty call.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet aikaisemmin pelleillyt miehen kanssa ja siksi ei jaksa odottaa/tehdä enään mitään. Tuokaa aikomuksenne konkreettisesti esille, tai jättäkää aikuisten naisten tekemiset muille.

Näin saattoi käydä.. en sanoisi pelleilyksi vaan itsetunnon ja omanarvon romahtamiseksi. Selittelyä mutta sanotaan että arvostus/luottamus meni.
        -sivusta

• Anonyymi

Alkuun mies puhuu kaikesta. Sitten alkaa seksin vonkaaminen ja jos ei innostu sekstailuviesteihin sanat loppuu. Eiks se oo selvää.

• Anonyymi

Näin.

• Anonyymi

Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti ap. Miehiä ei kiinnosta tunneasioiden vatvominen. Kiinnostunut mies ilmaisee aina kiinnostuksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe