Pyörän valot....

Anonyymi

Alkaa hämärtämään jo klo 16.30 ja on jo pimee 17.00...
Suhaattekos meneen vielä ilman valoja ja valot vasta, kun poliisisetä huomauttaa???
Onks kummassakin päässä valot etu- ja takapäässä ja punanen takapäässä.

Mulla on valot etupäässä ja takapäässä, mut takana on oranssin keltanen valo, jonka laitan vilkkumaan, kun mun punanen takavalo keksi, et meen piiloon, enkä ole sitä löytänyt, enkä uutta kaupasta vielä saanut.
Ei oo kellään varaa valittaa, jos tulee viisasteleen, et miks sulla ei ole punaista takavaloa.
On siinä valo, ei tarvi olla punanen, jos ei satu oleen punasta, eikä se ole valkoinen valo ja lisäks se vilkkuu ja kyllä sen takaa tulevat huomaa, että tuossa menee joku.
Mikä valo vaan, niin on parempi, kuin ilman valoja ja kellään ei oo nokan koputtamista.
Toiseks, ei mulla ole edes punaista heijastinta takana, mitä sillä edes tekee, täysin hyödytön, kun takana on valo ja päiväsaikaan ei punaisesta heijastimesta mitään hyötyä ole, kun pyöräilijän näkee selvästi ja pimeässä näkee valon paremmin, kuin jonkun punaisen heijastimen.
Ei mulla ole edes mitään sivuheijastimia pyörän renkaissa, enkä laita.
Eikä poliisi ole huomauttanut, vaikka poliisin edes olen ajanut ja on nähnyt renkaat, ettei ole heijastimia.

t. Ätmi toteaa

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyörällä ei ajeta kun tulee pimeä. Auringon noustessa ajetaan taas.

• Anonyymi

Mulla on pipossa pyörivä vilkku.

• Anonyymi

Täällä on koirilla erilaisia led valoja kiinnitettynä eripuolille koiraa.
      Koira on kuin tivolin valoelin.

• Anonyymi

Mullakin on takissa niitä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on takissa niitä :)

Hävetti kun ne oli painunu yksin kaupassa päälle ja hirmuinen valoshow kassajonossa 😂

• Anonyymi

Ostin valot vähän aikaa sitten vaikke en pimeellä juurikaan pyöräile.

• Anonyymi

Oikein. Pimeällä ollaan sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2742
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      20
      1734
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      273
      1623
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1281
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1149
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      94
      1062
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe