DIY suolasuihke

Anonyymi

Hei. Jos tällä palstalla on tee se itse-intoilijoita niin tässä teille helppo ja halpa suolasuihke. Yritysten ja erehdysten kautta sain tehtyä erittäin hyvän suihkeen ihan perustarvikkeista. Huomioikaa, että aineet mitä käytin on tietyn syyn takia juuri niitä kyseisiä. Pikkupikku perfektionistina halusin saada aikaan suihkeen joka on just eikä melkeen. En halunnut tyytyä mihinkään kompromissiin.

200ml suihkeen tekemiseen tarvii
-hanavettä
- himalajan ruususuola (kokeilin ensiksi karkeaa ja hienoa merisuolaa, mutta jokin niissä oleva sideaine tai vastaava loi sen efektin että kuivuessaan hiuksiin alkoi se varisemaan valkoisena hilseenä/pölynä pitkin poikin).
- shockwaves ultra strong powerhold- hiusgeeli
- 2kpl mustaherukka teepussia (forest fruits käynee kans)
-muutama kahvinsuodatipussi

1. Laita vettä kiehumaan yli 200ml (yli 200ml koska suolavettä kannattaa kiehuttaa suht kauan liukenemisen takia ja vettä haihtuu aika paljon.
2. Lisää suola ja sekoita. Itse laitoin n. 3 ruokalusikallista.
3. Kiehuta, kiehuta, kiehuta ja kiehuta! Kiehuta siis oikeen kunnolla teholla ja kauan! Tällä varmistuu että varmasti suola liukenee veteen kunnolla.
4. Saadaksesi mukavan marjaisan tuoksun, lisää teepussit kiehuvaan suolaveteen. Dippaile kunnolla että esanssit irtoaa.
5. Anna jäähtyä kunnolla. Laita vaikka jääkaappiin.
6. Kun keitos on jäähtynyt, vedä se pari kertaa suodatinpussin läpi. Pusseja saattaa kulua useampi sillä ne saattavat mennä tukkoon mikrohippujen takia.
7. Kaada marjalle tuoksuva suolakeitos suihkepulloon ja lisää sekaan oman maun mukaisesti hiusgeeliä. Itte lisäsin about 3 ruokalusikallista ja pito on ihan hyvä.
8. Sekoita kunnolla
9. Suhuuttele hiuksiin ja hämmästele kuinka se tuoksuukin mukavan marjaisalle.

Voilà, marjalle tuoksuva suolasuihke joka tuuheuttaa, karheuttaa ja tekee hiuksista mattapintaiset. Ite käytän päivittäin kun laitan mun pitkän tukan letille. Jos kiinnostaa ni mulla on puoleen selkään asti ylettyvä sivukalju tukka. Just sellanen viikinki-tyylinen.

Suihke toiminee myös lyhyempiinkin hiuksiin.

2

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä vaiheessa kun kerroit sekoitukseen lisättävän extra strong hiusgeeliä, menetit kaiken uskottavuutesi.

• Anonyymi

Sen sijaan muut lukijat saattavat saada hieman ajateltavaa ja hyvät naurut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe