Aihe

En kyllästy, en saa tarpeekseni

Anonyymi

Onko muita, jotka eivät vuosienkaan jälkeen kyllästy runsaisiin hellyydenosoituksiin ja seksiin? Ei siis "arkipäiväisty" tässä suhteessa, vaan tahtoo niitä edelleen yhtä paljon kuin suhteen alussakin. Olen itse todella läheisyydenkipeä ja voisin olla toisessa kiinni koko ajan. Tunnen kuuluvani vähemmistön joukkoon, kun jonkinlainen turtuminen vaikuttaa olevan normaalimpaa.

18

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin eristäminen minusta, joka ei ole mainitsemista asioista ollenkaan riippuvainen. Onneksi me kaikki ollaan omia persoonia omine tarpeinemme. 😊

• Anonyymi

oisko meille läheisyysihmisille oma kanava josta saatas toisemme kiinni. tutkitusti 2 tällaista ihmustä sopis parhaiten yhteen

• Anonyymi

Kuinka monta vuotta on kyseessä?

• Anonyymi

Täällä on hengenheimolainen aloittajalle.

• Anonyymi

Mulle ei ehkä riitä ikinä mikään, jotain lapsuuden selvittämättömiä traumoja ehkä.

En mä koko aika ole tanassa kiinni mutta tarviin läheisyyttä, huomioimista ja hellyyttä paljon.

Vähän hävettää välillä kun saatan alkaa itkeä jos en saa tarpeeksi.

• Anonyymi

Mä haluan tuollaisen suhteen.

• Anonyymi

Nykyään painotetaan lastenhoidossa kosketusta, toisin kuin aikaisempien sukupolvien toimintamalli. Valokuvista näen isän pitäneen sylissään ja äidin tiedän pitkään tisuttaneen. Omistin hyvin rakastavat vanhemmat, siitä heille kiitollinen, paljon olimme yhdessä, mutta kosketusta ei ollut. Siihen aikaan ei edes halailtu. Oma isäni oli kotoisin Pohjanmaalta, hän teititteli omaa äitiään. Hekin olivat hyvin rakkaita toisilleen, vaan tapa oli jäyhää. Edellisten sukupolvien elämä on ollut hyvin työntäyteistä, pääasia toimeentulossa ja selvitä elämässä oli tärkein asia.

• Anonyymi

Sama.

Yhdessä oltu reilu 5v ja himoitsen miestäni koko ajan.
      Voisin pussailla ja halailla koko ajan.
      Olla samassa työpaikassa(ei olla).

Odotan yhteisiä hetkiämme, hän odottaa hetkiä jotka saa olla ilman minua😱.

Voih

• Anonyymi

Tunnen kivun. Itse myös haluaisin, että sängyssä saisin edes olla lähellä, tai edes koskea kädellä. Joudun tyytymään siihen, että välissämme on peitolla vuorattu seinä ja koskea häneen ei saa. Unta on vaikea saada ja tunnen oloni jätetyksi. Haluaisin antaa niin paljon rakkautta, mutta se ei hänelle kelpaa. Päivisin hän kiukuttelee ja kertoo kuinka hän ei saa minulta huomiota ja kuinka käytän vain häntä hyväkseni. Seksiä meillä ei ole juurikaan. En ymmärrä miten tulisi toimia. Olemme olleet vuosia yhdessä ja lapset ovat myös läsnä jatkuvasti.

+40v mies

• Anonyymi

Ensitreffit alttarilla ohjelmassa on tuotu esille kosketuksen vaikutusta, kaikkeen yhdessäoloon. Miehen kannattaa huomioida naisensa hellyyden nälkää.mikä taitaa olla melko yleistä avioliitoissa. Annettu hellyys tulee antajalle pomerangina takaisin ja toisinpäin, se on ehtymätön voimavara.

• Anonyymi

Minulle laatu on tärkeämpää kuin määrä

• Anonyymi

Komppaan. En tiedä ällömpää, kuin mies joka roikkuu ihossa jatkuvasti kiinni. Tulee läheisriippuvainen tunne tai henkilö, jolla jotain muuta ongelmaa.

• Anonyymi

Usein yhteen muuttaminen vie enimmät kiinniroikkumishalut. Siinä kun näkee päivittäin. Erillään asuvilla ja harvemmin tapaavilla pareilla pysynee tovin pidempään se hinku toistensa iholle.

• Anonyymi

Täällä myös samanlainen ja nainen!

• Anonyymi

No jokainen on yksilö.
      En mäkään tykkää roikkua koko ajan toisessa kiinni, enkä jaksaisi sellaista naistakaan, mutta kyllä nyt muuten tykkään hellitellä.
      Se vain näkyy siinä, että esimerkiksi ohimennessä antaa toiselle pusun, silittää vaikka käsivartta tai sitten halaa. Ja sanoo jotain mukavaa ja paikkansa pitävää, kuten vaikka "Rakas".
      Ja kyllä seksi silti tärkeää on. En sitäkään nyt jaksa koko aika, aika väsyttävää jos jatkuvasti pitäisi nylkyttää, mutta kyllä sitäkin silti jonkun kerran viikossa tarvitsee ja haluaa.
      Miehellä nyt tietty usein on vielä sellainen taipumus, että jos ei paneta tai ei vaan jaksa, niin ei kyllä useimmiten seisokaan. Ja ihan tällaisellakin miehellä, jolla ei muuten ole erektio-ongelmia. Että kyllä seksi on näemmä yhtä lailla päässä kuin munissakin;)
      Kultainen keskitie kaiketi paras, vaikka tosiaan erojakin löytyy yksilöissä.
      Etäisyys ja/tai jatukva iholla roikkuminen ovat kumpikin aika rasittavia tapoja.

• Anonyymi

Kuolemanlaakso

Tommi Kovanen

Siinä on paljon mielenkiintoisia juttuja. Läheltä liippaako

• Anonyymi

Ihmiset on yksilöitä joten intiimi tarpeetkin ovat yksilöllisiä.

• Anonyymi

Yli kymmenen vuotta yhdessä. Läheisyyttä hyvin paljon ja seksiä myös, joka päivä. Useimmiten useita kertoja. Etätöissä molemmat, halujen lisäksi on aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      120
      5852
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      4135
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2222