Vaimo valittaa aina!

Anonyymi

Miksi vaimo ottaa tehtäväkseen valittaa kaikesta? Vaikka minä puolisona tienaan paljon enemmän, pesen pyykit, ulkoilutan koirat, teen ruokaa ja hoidan tiskit. Alkaa viduttaa tuollainen. Ja kohta kun kaikki 3 lasta alkaa olla aikuisia, voisi vaikka ottaa eron. Olen talonkin jo rempannut sopivasti kuntoon omilla rahoilla.. Ei puhettakaan että olisi ollut seksiä 15 vuoteen. Joutuuko joku muu kestämään tällaista?

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alustajan lisäys: käytin aiemmin alkoa melko paljon, mutta olin juuri 2,5v juomatta. Se ei vaikuttanut mitenkään tilanteeseen, sama kurjuus jatkuu.

    • Anonyymi

      Poikamme oli avioliitossa kuvaamasi kaltaisen naisen kanssa alle 2 vuotta.
      Olivat asuneet yhdessä useita vuosia mutta ei nähnyt tosiasioita.
      Rouva ei tehnyt mitään ja hänen valmistuttua juristiksi ja saatuaan koulutustaan vastaavan työpaikan konsulttitoimistosa, odotti poikamme rouvan osallistuvan edes talouden kustannuksiin koska talovelat olivat niskassa.
      Rouva ilmoitti, että hänen palkkansa on hänen rahaansa eikä se liity perheen budjettiin mitenkään.

      Poikamme pelasi varman päälle. Ennen eroa hän oli löytänyt täysin päinvastaisen elämän sulostuttajan.

    • Anonyymi

      Vaimosi tai vaimot ei arvosta miehiään. Kun mikään ei riitä tai kelpaa.

    • Anonyymi

      Vaikka vaimo valittaakin asioista niin siihen tottunut, yksi etu et seksiä on.

    • Anonyymi

      Miehiä sanotaan uusavuttomiksi, naiset on saman laisia hyödyttömyyksiä usein, valmis einestä kaupasta kun ei osata edes ruokaa tehdä.

    • Anonyymi

      Ja sitten ihmetellään kun mies löytää toisen.
      Toivoa sopii että vaimosi lopettaa valittamisen.

      • Anonyymi

        Ja sitten ihmetellään kun nainen löytää toisen.
        Toivoa sopii että miehesi lopettaa valittamisen.


    • Anonyymi

      No juuri siksi, että sillä nalkuttamisella nainen on saanut koko ajan:
      -sinut maksamaan hänen elämänsä
      -pyykkäämään
      -tiskaamaan
      -tekemään ruoat
      -kunnostaa talon

      Ei kai naisetkaan tyhmiä ole :D Juuri nyt hän nauraa sinulle sen rakastajansa kainalossa.

    • Anonyymi

      tärkein suhde parisuhteessa on suhde itseensä. Jos pysty tulemaan toimeen itsensä kanssa niin ei sitten toisenkaan kanssa. Puolisosi ei varsinaisesti valita sinulle vaan hän purkaa omaa pahaa oloaan ja aivan värään soitteeseen. Kas kun se roska löytyy hänen mielestä helpommin sinun silmästä kuin omasta.

      Itse olen elänyt vastaavaa todellisuutta yli 30 vuotta, eikä tilanne ala vieläkään hellittää. Luulen, että odotan häneltä jotain sellaista jota ei ole olemassa tai edes ollut olemassa. Pitkään olet sinäkin tuota katsonut. Olisiko kohta aika sinunkin huolehtia omista tarpeista ja onnellisuudesta. Yhtään suurempaa ristiä et haudallesi tuolla tavalla ansaitse...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      277
      2316
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1113
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1051
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      872
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      799
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      680
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      679
    Aihe