Olen ihmetellyt jo pitkään, missä suomalaisten miesten nahkahousut. 10-20v.sitten näki aika paljon hevimiehillä,rokkareilla bikereilla ja muillakin mutta nykyään hävinnyt katukuvasta,
Missä miesten nahkahousut?
4
452
Vastaukset
- Anonyymi
No varmaan se homoleima pelottaa useimpia heteromiehiä jotka haluaisivat pukeutua nahkiksiin.
- Anonyymi
Kerran lähibaarissa yks hemmo kommentoi nahkahousujani kysymällä " Tiedätkö minkälaiset miehet pitää nahkahousuja? " Katsoin tyypin asua ja vastasin :" Tiedän, sellaiset miehet, jotka eivät ilkeä tulla baariin verkkareissa ja lenkkareissa". Melkoiset naurut sai tyyppi osakseen. Hetero.
- Anonyymi
Näen liian harvoin mihillä nahkahousuja. itselläni on farkkumalliset.
- Anonyymi
Olen käyttänyt nahkaa aina, mp nahkaa ja muutenkin mm. töissä ja eipä ole minua haitannut eikä ole tullut vastaan mitään negatiivista ,,päin vastoin , kaupoissa ja muuallakin olen saanut tosi hyvää palvelua,kaikki ei voi kaikesta tykätä,minaä tykkaan. Nahkafarkut ja jokin muu yläosa kun nahkaa niin keventää, ja on hyvän näkönenkin. Katukuva ,,joo melko yksin saa liikkua nahoissa nykyään,että sehän on itsestä kiinni haluaako katukuvaan nahkaa. että nahkaa päälle ja ulos. Jos muita nahan ystäviä niin vois vaihtaa vaikka kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3434010Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52332- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241369Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1031005Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86801