Olen ihmetellyt jo pitkään, missä suomalaisten miesten nahkahousut. 10-20v.sitten näki aika paljon hevimiehillä,rokkareilla bikereilla ja muillakin mutta nykyään hävinnyt katukuvasta,
Missä miesten nahkahousut?
4
402
Vastaukset
- Anonyymi
No varmaan se homoleima pelottaa useimpia heteromiehiä jotka haluaisivat pukeutua nahkiksiin.
- Anonyymi
Kerran lähibaarissa yks hemmo kommentoi nahkahousujani kysymällä " Tiedätkö minkälaiset miehet pitää nahkahousuja? " Katsoin tyypin asua ja vastasin :" Tiedän, sellaiset miehet, jotka eivät ilkeä tulla baariin verkkareissa ja lenkkareissa". Melkoiset naurut sai tyyppi osakseen. Hetero.
- Anonyymi
Näen liian harvoin mihillä nahkahousuja. itselläni on farkkumalliset.
- Anonyymi
Olen käyttänyt nahkaa aina, mp nahkaa ja muutenkin mm. töissä ja eipä ole minua haitannut eikä ole tullut vastaan mitään negatiivista ,,päin vastoin , kaupoissa ja muuallakin olen saanut tosi hyvää palvelua,kaikki ei voi kaikesta tykätä,minaä tykkaan. Nahkafarkut ja jokin muu yläosa kun nahkaa niin keventää, ja on hyvän näkönenkin. Katukuva ,,joo melko yksin saa liikkua nahoissa nykyään,että sehän on itsestä kiinni haluaako katukuvaan nahkaa. että nahkaa päälle ja ulos. Jos muita nahan ystäviä niin vois vaihtaa vaikka kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021