Älä pelkää pahaa, Jumala on kanssasi

51

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Mikä lehti?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mikä lehti?

        Seurakuntien pakkopostitusta, jota en voi sietää. Lehden polttaminen vapauttaa vihasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seurakuntien pakkopostitusta, jota en voi sietää. Lehden polttaminen vapauttaa vihasta.

        Eipä ole täällä kauheammin sellaisia lehtiä näkynyt eikä tarvitsekaan 👍


    • Anonyymi

      Jumalaa minä pelkäänkin. Siitä kouhosta kun ei koskaan tiedä mitä se taas keksii.

      • Hyvä! Menee just niin kuin kuuluukin 👌


      • Anonyymi

        Siis jos Jumala on hyvä rakastava ja armollinen ni miks sitä pitää pelätä?
        Siis eihän Jumalan pitänyt haluta kenellekkään mitään pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos Jumala on hyvä rakastava ja armollinen ni miks sitä pitää pelätä?
        Siis eihän Jumalan pitänyt haluta kenellekkään mitään pahaa.

        Kuka muu maan päällä suorittaa pahaa kuin ihminen?
        Onko meteoriitin törmääminen maahan esimerkiksi mielestäsi paha asia vai vain luonnollinen ilmiö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos Jumala on hyvä rakastava ja armollinen ni miks sitä pitää pelätä?
        Siis eihän Jumalan pitänyt haluta kenellekkään mitään pahaa.

        Jumala on tuomari ☝️☀️🙏


      • Anonyymi

        Jumalallasi on aika monta kansanmurhaa tunnollaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalallasi on aika monta kansanmurhaa tunnollaan!

        Maasta tulleet ja sinne palanneet, mitä sinä maasta murehdit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalallasi on aika monta kansanmurhaa tunnollaan!

        Huolehtisit siitä mihin suuntaan sydämesi suuntaat ☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos Jumala on hyvä rakastava ja armollinen ni miks sitä pitää pelätä?
        Siis eihän Jumalan pitänyt haluta kenellekkään mitään pahaa.

        Miksi hyvää Jumalaa pitää pelätä? Koska Jumala kostaa ihmisille heidän tekemänsä vääryyden: Raamatussa kristittyjä neuvotaan pidättäytymään kostosta silloin, kun heille tehdään vääryyttä. Vääryyttä kärsivän voi olla vaikea luopua kostosta, joten tarvitaan jokin painava syy, josta hän saa voimaa tehdä niin. Kristityille annetaan syyksi: "Sillä minun on kosto ja rankaisu, sanoo Herra." Vanhassa testamentissa on useita esimerkkejä Jumalan kostosta. Esim. profeetta Elisaa pilkattiin ja hän kirosi pilkkaajansa Jumalan nimessä, jolloin metsästä tuli karhu ja raateli hengiltä hänen pilkkaajansa. Kannattaa siis - terveellä tavalla, ei sairaalloisesti - pelätä Jumalaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hyvää Jumalaa pitää pelätä? Koska Jumala kostaa ihmisille heidän tekemänsä vääryyden: Raamatussa kristittyjä neuvotaan pidättäytymään kostosta silloin, kun heille tehdään vääryyttä. Vääryyttä kärsivän voi olla vaikea luopua kostosta, joten tarvitaan jokin painava syy, josta hän saa voimaa tehdä niin. Kristityille annetaan syyksi: "Sillä minun on kosto ja rankaisu, sanoo Herra." Vanhassa testamentissa on useita esimerkkejä Jumalan kostosta. Esim. profeetta Elisaa pilkattiin ja hän kirosi pilkkaajansa Jumalan nimessä, jolloin metsästä tuli karhu ja raateli hengiltä hänen pilkkaajansa. Kannattaa siis - terveellä tavalla, ei sairaalloisesti - pelätä Jumalaa!

        Tilanteen tasalla sydän kyllä ilmoittaa oikean tavan, eli henki antaa oikeat sanat hetkessä ✌️
        Ei tarvitse suunnitella tai murehtia kun tietää että Jumala pitää huolen omistaan 🙏☀️🙌


      • Anonyymi

        Lutterkin säikähti salamaniskua ja pakeni luostariin


    • Anonyymi

      Jumala pelkää minua niin, että aina pakenee nurkan taakse .

      • Muista tuo kun anot Häneltä armoa ✌️☀️🙏


      • Anonyymi

        Täytyy sen kyllä olla ruma kun ei ilikiä naamaansa näyttää. Tietysti kyllä siinnä pärstä kärsii kun sukkuloi 200 miljardin galaksin väliä päivätöikseen. Eipä ihme ettei ole täällä piipahtanut kuin yhdellä epävarmalla naimareissulla. Ja sekin meni ketuilleen kun poitsu päätyi itsetuhoisuuteen.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Muista tuo kun anot Häneltä armoa ✌️☀️🙏

        Miksi se on niin ilkiö että siltä pitäisi armoa anella? Pahimman luokan koulukiusaaja moraaliltaan siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sen kyllä olla ruma kun ei ilikiä naamaansa näyttää. Tietysti kyllä siinnä pärstä kärsii kun sukkuloi 200 miljardin galaksin väliä päivätöikseen. Eipä ihme ettei ole täällä piipahtanut kuin yhdellä epävarmalla naimareissulla. Ja sekin meni ketuilleen kun poitsu päätyi itsetuhoisuuteen.

        Sinähän asiat rumiksi ja kauniiksi tuomitset mieltymyksesi mukaan☝️☀️🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on niin ilkiö että siltä pitäisi armoa anella? Pahimman luokan koulukiusaaja moraaliltaan siis.

        Ainoa hyvä, sinä vain koet hänet ilkeänä kun on vain oikeudenmukainen


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ainoa hyvä, sinä vain koet hänet ilkeänä kun on vain oikeudenmukainen

        Oikeudenmukainen? No ei ainakaan raamatun mukaan. Pahmman luokan narsistinen tyranni!

        Johtuisiko tuo sitten siitä että uskontonikkarit loi jumalan omaksi kuvakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudenmukainen? No ei ainakaan raamatun mukaan. Pahmman luokan narsistinen tyranni!

        Johtuisiko tuo sitten siitä että uskontonikkarit loi jumalan omaksi kuvakseen.

        Kun totuus ja oikeudenmukaisuus kohtaa pahan niin tuntemukset ovat juurikin tuollaiset ✌️🙌☀️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Kun totuus ja oikeudenmukaisuus kohtaa pahan niin tuntemukset ovat juurikin tuollaiset ✌️🙌☀️

        saunatonttu 🧙‍♂️🕸👩‍👩‍👦‍👦👨🏿‍🤝‍👨🏿


      • Anonyymi kirjoitti:

        saunatonttu 🧙‍♂️🕸👩‍👩‍👦‍👦👨🏿‍🤝‍👨🏿

        Ateistille saunatonttu on tärkeä hahmo ✌️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Sinähän asiat rumiksi ja kauniiksi tuomitset mieltymyksesi mukaan☝️☀️🙏

        Huonostipa raamattusi tunnet.
        Minä ihan mielelläni katsoisin naamasta naamaan että mikä se on jumala miehiään mutta siitäpä ei ole naamansa näyttäjäksi. Menisi siinä tietysti häneltä viimeinenkin uskottavuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonostipa raamattusi tunnet.
        Minä ihan mielelläni katsoisin naamasta naamaan että mikä se on jumala miehiään mutta siitäpä ei ole naamansa näyttäjäksi. Menisi siinä tietysti häneltä viimeinenkin uskottavuus.

        Hänen "kättensä" jälki näkyy kaikessa elävässä, ei ihmisen luomuksissa niinkään.
        Enpä tavaakkaan Raamattua kauheammin koska luotan Jumalan ohjaukseen enemmän ja olen luovuttanut ihmiseni hänelle.
        Sinä taidat lukea enemmän?
        Ehkä niin.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ateistille saunatonttu on tärkeä hahmo ✌️

        Se on metafora, jonka tarkoitus on vain pilkata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on metafora, jonka tarkoitus on vain pilkata.

        Tiedän 😉 Mutta jos saunatontuista kirjoittavat niin annetaan oikein olan takaa niitä heille ☀️🙏


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Tiedän 😉 Mutta jos saunatontuista kirjoittavat niin annetaan oikein olan takaa niitä heille ☀️🙏

        Jeesus nussi saunatonttua saunassa ja se tonttu oli uros puoleinen.
        Saat ihan itse valita mennäänkö vielä pidemmälle 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nussi saunatonttua saunassa ja se tonttu oli uros puoleinen.
        Saat ihan itse valita mennäänkö vielä pidemmälle 🤣

        Mielenkiintoisia ajatuksia sinulla, oletko kertonut ystävillesi näistä vai oletko vain hiljaa heidän seurassaan?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Mielenkiintoisia ajatuksia sinulla, oletko kertonut ystävillesi näistä vai oletko vain hiljaa heidän seurassaan?

        Onneksi kirkot tyhjenevät kirkollisveron maksajista, mikä osuus minulla on siihen 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kirkot tyhjenevät kirkollisveron maksajista, mikä osuus minulla on siihen 🤣🤣🤣

        Jumala ei asu käsintehdyissä temppeleissä joten mikäs siinä 🤷‍♂️

        Onnea sinulle tyhjännauraja ✌️☀️
        Ystäväsi varmaan nauttivat huumoristasi vai oliko niitä ollenkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kirkot tyhjenevät kirkollisveron maksajista, mikä osuus minulla on siihen 🤣🤣🤣

        Oikeasti ei tarvitse vastata ✌️ Jospa itse pohtisi asiaa siellä 👍


      • Anonyymi

        Yahve: Illalla kun mielipuoli kirveen saa, se juoksuttaa ...


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Hänen "kättensä" jälki näkyy kaikessa elävässä, ei ihmisen luomuksissa niinkään.
        Enpä tavaakkaan Raamattua kauheammin koska luotan Jumalan ohjaukseen enemmän ja olen luovuttanut ihmiseni hänelle.
        Sinä taidat lukea enemmän?
        Ehkä niin.

        Totta ,R aamattuhan onkin ihmisen luomus. Vai onko se pudonnut taivaasta?


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Jumala ei asu käsintehdyissä temppeleissä joten mikäs siinä 🤷‍♂️

        Onnea sinulle tyhjännauraja ✌️☀️
        Ystäväsi varmaan nauttivat huumoristasi vai oliko niitä ollenkaan?

        Kirkollisverorahoilla ylläpidetään tyhjiä kirkon kiinteistöjä. Minä olen kaikkien ystävä, jopa päitä irti leikkaavien veljienne. 🤣


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ylistys Azathothille!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10360
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4624
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      93
      3129
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2885
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2724
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2708
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      159
      1933
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1453
    Aihe