Mitä tarkoitta

Anonyymi

Kun sanotaan naisen esineellistäminen niin mitä se tarkoittaa

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli ei tarkoita mitään no onko se joidenkin naisten keksimä juttu joka ei tarkoita yhtään mitään

• Anonyymi

Sitä et naista pidetään objektina eikä subjektina.
      Nainen on kuva, karkki, kodinkone, muutamia sanoja esineellistämisestä.
      Esineenä pitävällä ei ole mitään empatoita naista kohtaan vaan hän käyttää naista kuten mitä tahansa välinettä, hyödykettä. Mm. Mainokset.
      Oikeat termit löytyy netistä.

• Anonyymi

Nyt ei mene jakeluun eli tämä on naisten itse keksimä juttu eli kun mies ja nainen juo kahvia ja nainen nousee ja hakee lisää kahvia ja mies sanoo toisitko maitoa samalla kun maito loppu eli nainen toisi itselleen maitoa eli käytetäänkö sanaa kun nainen ei halua tehdä mitään tai auttaa miestä niin sitten käytetään että mies prissaa ja esineellistää

• Anonyymi

Sitä että kutsut naista riivinraudaksi.

• Anonyymi

Kukas tommosta on sanonut ei kukaan paitsi sinä itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas tommosta on sanonut ei kukaan paitsi sinä itse

Johan pomppasi. Mistä sinä tiedät miksi minuakin on kutsuttu on elämäni aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan pomppasi. Mistä sinä tiedät miksi minuakin on kutsuttu on elämäni aikana?

Veikkaan hani pupuksi tai ellei sinulla sitten ole pitkää kyömy nenää ja luutaa ja kahvipannua ja musta kissa ja ole riivinrauta mutta luulen että on oma keksimä juttu ja jos ei ole niin älä ole noita akka vaan rupeat kiltiksi ja kivaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan hani pupuksi tai ellei sinulla sitten ole pitkää kyömy nenää ja luutaa ja kahvipannua ja musta kissa ja ole riivinrauta mutta luulen että on oma keksimä juttu ja jos ei ole niin älä ole noita akka vaan rupeat kiltiksi ja kivaksi

Ei minua kukaan oo koskaan kutsunut noin perusluonne on kato mitä on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua kukaan oo koskaan kutsunut noin perusluonne on kato mitä on .

Niin millainen on perusluonteesi toivottavasti ei häijy ja ilkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin millainen on perusluonteesi toivottavasti ei häijy ja ilkeä

Ankea ja huumorintajuton.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mistä päättelit että nainen olisi ihmisenä merkityksetön? Ei naisen näkeminen ihmisenä ja sen paneminen sulje toisiaan pois.

• Anonyymi

Ei hän sitä tarkoittanut vaan tarkoitti olis nainen oma kulta jonka kanssa saisi rakastella ja tyydyttää naisen onnelliseksi eli saisi rakastaa ja saada rakkautta niin ei kaikki osaa kirjoittaa tai sanoa hyvin mutta tarkoittaa silti hyvää ja nainen on jokaiselle miehelle tärkeä jonka kanssa tehdä kaikkea yhdessä eli nainen on miehen idoli ja päällikkö ja kuningatar niin naisia miehet rakastaa sydämmellään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelit että nainen olisi ihmisenä merkityksetön? Ei naisen näkeminen ihmisenä ja sen paneminen sulje toisiaan pois.

Siulla voi olla oma mielipiteesi siitä, mitä esineellistäminen on, miulla tämä. Näin MINÄ koen tämän. Häivy.

• Anonyymi

Sitä että naista pidetään miehen käyttöesineenä.

• Anonyymi

Ei kukaan mies niin tee vaan nainen on jumalainen kuningatar eli nainen on rakkaus

• Nosta nainen kirjahyllyyn ja esittele sitä kaikille kylässä kävijöille koristeena, kuljeta kylillä esitellen ja tuntien suunnatonta ylpeyttä korissteestasi käsipuolessasi.

Ihaile iltaisin sohvalta hyllyssäsi istuvaa tai makaavaa kaunista koristetta, joka itkee mutta sinä näet vain kyyneleet, et syitä niihin. Siinä on sulle esineellistäminen.

• Anonyymi

Koitas pitää omaa naistasi paremmin ja arvossa ja pussaa sitä ja näytä että rakastat sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Koitas pitää omaa naistasi paremmin ja arvossa ja pussaa sitä ja näytä että rakastat sitä

Piru kun pääs lipeämään näpeistä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Piru kun pääs lipeämään näpeistä.

Otat uudestaan kiinni ja halaat rutistat sitä ja sanot että rakas niin älä häntä karkuun päästä ja kun sen sanonut niin tyydytä hänet

• Anonyymi

Kukaan ei esineellistä naisia yhtä paljon kuin naiset itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe