Mitä tarkoitta

Anonyymi

Kun sanotaan naisen esineellistäminen niin mitä se tarkoittaa

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ei tarkoita mitään no onko se joidenkin naisten keksimä juttu joka ei tarkoita yhtään mitään

    • Anonyymi

      Sitä et naista pidetään objektina eikä subjektina.
      Nainen on kuva, karkki, kodinkone, muutamia sanoja esineellistämisestä.
      Esineenä pitävällä ei ole mitään empatoita naista kohtaan vaan hän käyttää naista kuten mitä tahansa välinettä, hyödykettä. Mm. Mainokset.
      Oikeat termit löytyy netistä.

      • Anonyymi

        Nyt ei mene jakeluun eli tämä on naisten itse keksimä juttu eli kun mies ja nainen juo kahvia ja nainen nousee ja hakee lisää kahvia ja mies sanoo toisitko maitoa samalla kun maito loppu eli nainen toisi itselleen maitoa eli käytetäänkö sanaa kun nainen ei halua tehdä mitään tai auttaa miestä niin sitten käytetään että mies prissaa ja esineellistää


    • Anonyymi

      Sitä että kutsut naista riivinraudaksi.

      • Anonyymi

        Kukas tommosta on sanonut ei kukaan paitsi sinä itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas tommosta on sanonut ei kukaan paitsi sinä itse

        Johan pomppasi. Mistä sinä tiedät miksi minuakin on kutsuttu on elämäni aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan pomppasi. Mistä sinä tiedät miksi minuakin on kutsuttu on elämäni aikana?

        Veikkaan hani pupuksi tai ellei sinulla sitten ole pitkää kyömy nenää ja luutaa ja kahvipannua ja musta kissa ja ole riivinrauta mutta luulen että on oma keksimä juttu ja jos ei ole niin älä ole noita akka vaan rupeat kiltiksi ja kivaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan hani pupuksi tai ellei sinulla sitten ole pitkää kyömy nenää ja luutaa ja kahvipannua ja musta kissa ja ole riivinrauta mutta luulen että on oma keksimä juttu ja jos ei ole niin älä ole noita akka vaan rupeat kiltiksi ja kivaksi

        Ei minua kukaan oo koskaan kutsunut noin perusluonne on kato mitä on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kukaan oo koskaan kutsunut noin perusluonne on kato mitä on .

        Niin millainen on perusluonteesi toivottavasti ei häijy ja ilkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin millainen on perusluonteesi toivottavasti ei häijy ja ilkeä

        Ankea ja huumorintajuton.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistä päättelit että nainen olisi ihmisenä merkityksetön? Ei naisen näkeminen ihmisenä ja sen paneminen sulje toisiaan pois.


      • Anonyymi

        Ei hän sitä tarkoittanut vaan tarkoitti olis nainen oma kulta jonka kanssa saisi rakastella ja tyydyttää naisen onnelliseksi eli saisi rakastaa ja saada rakkautta niin ei kaikki osaa kirjoittaa tai sanoa hyvin mutta tarkoittaa silti hyvää ja nainen on jokaiselle miehelle tärkeä jonka kanssa tehdä kaikkea yhdessä eli nainen on miehen idoli ja päällikkö ja kuningatar niin naisia miehet rakastaa sydämmellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelit että nainen olisi ihmisenä merkityksetön? Ei naisen näkeminen ihmisenä ja sen paneminen sulje toisiaan pois.

        Siulla voi olla oma mielipiteesi siitä, mitä esineellistäminen on, miulla tämä. Näin MINÄ koen tämän. Häivy.


    • Anonyymi

      Sitä että naista pidetään miehen käyttöesineenä.

      • Anonyymi

        Ei kukaan mies niin tee vaan nainen on jumalainen kuningatar eli nainen on rakkaus


    • Nosta nainen kirjahyllyyn ja esittele sitä kaikille kylässä kävijöille koristeena, kuljeta kylillä esitellen ja tuntien suunnatonta ylpeyttä korissteestasi käsipuolessasi.

      Ihaile iltaisin sohvalta hyllyssäsi istuvaa tai makaavaa kaunista koristetta, joka itkee mutta sinä näet vain kyyneleet, et syitä niihin. Siinä on sulle esineellistäminen.

      • Anonyymi

        Koitas pitää omaa naistasi paremmin ja arvossa ja pussaa sitä ja näytä että rakastat sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitas pitää omaa naistasi paremmin ja arvossa ja pussaa sitä ja näytä että rakastat sitä

        Piru kun pääs lipeämään näpeistä.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Piru kun pääs lipeämään näpeistä.

        Otat uudestaan kiinni ja halaat rutistat sitä ja sanot että rakas niin älä häntä karkuun päästä ja kun sen sanonut niin tyydytä hänet


    • Anonyymi

      Kukaan ei esineellistä naisia yhtä paljon kuin naiset itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      954
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe