Suomi24 treffit - Naiset ei vastaa

Anonyymi

Onko täällä oikeita ihmisiä enää? Viikon sisällä olen neljään naiseen ottanut yhteyttä, mutta en ole saanut vastausta yhdeltäkään. Enkä ole mikään "moi mitä kuuluu" -urpo. Oma profiiliteksti on kirjoitettu positiivisella asenteella ja kuviakin on. Olen myös antanut sähköpostini jokaiselle, eli palvelun viestirajatkaan ei pitäisi vaikuttaa. Hukutteko te naiset vaan niin totaalisesti miesten lähettämiin viesteihin, vai mistä on kyse?

10 vuotta sitten pääsin tätä kautta treffeille neljän naisen kanssa, joista kolme tapasin useammankin kerran, ja monien kanssa tuli kirjoiteltua enemmän tai vähemmän. Myös naisten puolesta tuli yhteydenottoja. Tosin seurustelusuhteisiin päädyin aina iskuri.netin kautta, ja niistä viimeisin kestikin 9 vuotta. Ei pitäisi miehessä ainakaan vika olla.

46

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et ole ulkonäöltä 9/10 mies niin vaikeeta on saada edes viestiä takaisin päin, koska naiset tavoittelee ja lähettelee itse viestiä 9/10 miehille ja haluavat he seksiin ja parisuhteeseen.

      9/10 miehet kelpuuttaa alle oman tason naiset vain seksiin, mutta naiset haluaa usein parisuhteen 9/10 miehen kanssa. 7/10 naiset siis tavoittelee 9/10 miehiä, koska sen makuun ovat päässeet.

      • Anonyymi

        Tätä on niin kuultu mutta kerroppa miksi 9/10 mies tyytyisi seksiin 7/10 naisen kanssa kun voisi saada 9/10 naisen siihenkin hommaan? Kai ysin naisiakin panettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä on niin kuultu mutta kerroppa miksi 9/10 mies tyytyisi seksiin 7/10 naisen kanssa kun voisi saada 9/10 naisen siihenkin hommaan? Kai ysin naisiakin panettaa?

        No joo. Olet oikeassa. 9/10 mies saa 9/10 naisia seksiin, mutta 8/10 tai 7/10 miehillä homma menee jo vaikeaksi ja he laskevat rimaa 6/10 ja 5/10 naisiin.

        Mitä luulette katteleeko naiset samantasoisia? Ei varmasti katsele kun parempaakin on tarjolla, seksimielessä tosin.


      • Anonyymi

        En ole ulkonäöltäni 9/10 (leski)mies eikä suomi24- profiilissani ole ollut kuvaa. Olen lähettänyt naisille ja vastaanottanut naisilta muutamia aloitusviestejä. Jos joku on pyytänyt kuvaa, olen lähettänyt sähköpostilla. Toistaiseksi kukaan ei ole alle 9/10-kuvasta säikähtänyt eikä lopettanut viestintää sen perusteella. Osa yhteyksistä on kuihtunut muuten vain, ja muutaman kerran kävin treffeillä, joista ei sitten kehittynyt sen kummempaa. Jotkut naiset kertovat, millaisen parisuhteen haluavat, mutta joistakin ei saa selvää, ainakaan minä en ymmärrä. Nyt olen tavannut muutaman kerran erään naisen, jonka kanssa voi kehittyä jotakin, mutta ei tiedä vielä.

        Joku kuuluisa ajattelija (en muista kuka, mutta luuultavasti minä itse) on sanonut: "Ihminen ei voi ymmärtää naisen ajatuksia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ulkonäöltäni 9/10 (leski)mies eikä suomi24- profiilissani ole ollut kuvaa. Olen lähettänyt naisille ja vastaanottanut naisilta muutamia aloitusviestejä. Jos joku on pyytänyt kuvaa, olen lähettänyt sähköpostilla. Toistaiseksi kukaan ei ole alle 9/10-kuvasta säikähtänyt eikä lopettanut viestintää sen perusteella. Osa yhteyksistä on kuihtunut muuten vain, ja muutaman kerran kävin treffeillä, joista ei sitten kehittynyt sen kummempaa. Jotkut naiset kertovat, millaisen parisuhteen haluavat, mutta joistakin ei saa selvää, ainakaan minä en ymmärrä. Nyt olen tavannut muutaman kerran erään naisen, jonka kanssa voi kehittyä jotakin, mutta ei tiedä vielä.

        Joku kuuluisa ajattelija (en muista kuka, mutta luuultavasti minä itse) on sanonut: "Ihminen ei voi ymmärtää naisen ajatuksia."

        Naiset ei tiedä mitä ne haluu, miehet jotka ei haluu heti pöksyihin tietää mitä haluavat.
        Naisilla on useita juttuja meneillään samanailaisesti, miksei myös meillä miehillä jotka hakevat muutakin kuin panoseuraa.


    • Anonyymi

      Kysynkin: haluaako tinderit ja nettideittisivustot olla vain seksiseuran hakuun? Nythän ne on täysin seksiseuran hakuun, koska miehet laskee rimaa saadakseen seksiä edes joltain, jolloin mies on usein naista tasokkaampi ja naiset tavoittelee komeimmistoa parisuhteeseen, mutta eivät saa, koska komeilla miehilläkin on vaatimuksia jos etsivät parisuhdetta.

      Homman pitäis lähtee tasoista eli 7/10 naisille pitäis tarjoo vain 7/10 miehiä.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse yhdenkään miehen saati naisen "laskea rimaa" tai "tyytyä" mihinkään mitä ei tahdo. Jokaisella on oma tahto ja sellaista ihmistä ei kenenkään tarvitse elämäänsä päästää jota ei sinne itse halua.

        Jos mies huolii mielestään ruman naisen patjakseen vain kassien tyhjennykseen, on aika katsoa peiliin ja pohtia mikä omassa kädessä on vikana. Naiset keskimäärin mieluummin ovat kokonaan ilman taikka leikkivät itsekseen leluilla, kuin panisivat sellaista ihmistä, jota eivät oikeasti halua. Jokainen mies osaa päästää itseltään paineet ihan omin avuin, siihen ei naisen jalkoväliä tarvita.


      • Anonyymi

        Mitäs tarjoatte itseänne jokaiselle naiselle, senkin jakomunat ja kiertopalkinnot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse yhdenkään miehen saati naisen "laskea rimaa" tai "tyytyä" mihinkään mitä ei tahdo. Jokaisella on oma tahto ja sellaista ihmistä ei kenenkään tarvitse elämäänsä päästää jota ei sinne itse halua.

        Jos mies huolii mielestään ruman naisen patjakseen vain kassien tyhjennykseen, on aika katsoa peiliin ja pohtia mikä omassa kädessä on vikana. Naiset keskimäärin mieluummin ovat kokonaan ilman taikka leikkivät itsekseen leluilla, kuin panisivat sellaista ihmistä, jota eivät oikeasti halua. Jokainen mies osaa päästää itseltään paineet ihan omin avuin, siihen ei naisen jalkoväliä tarvita.

        Nimenomaan! Jos olet sitä mieltä että joku nainen on ruma, lihava, ällöttävä, halveksittava otus, niin miksi ihmeessä harjoitat seksiä hänen kanssaan? On pitkä valhe väittää että sinun on "pakko" tyytyä häneen kun parempaa ei löydy. Ei ole pakko. Kukaan ei pakota.Seksi on vapaaehtoista, eikä seksi ole välttämätöntä. Seksi ei ole kuin ruoka, juoma tai uni, eli jotain jota ilman ei pärjää ja jota on pakko saada. Kenenkään ei tarvitse laskea rimaa eikä tyytyä sellaiseen jota ei oikeasti arvosta, halua eikä toivo. Voi olla ilman ja säilyttää itsekunnioituksensa.

        Olen nainen ja olen ollut ilman seksiä kohta seitsemän vuotta. Ai että miksi olen ollut ilman? Koska en ole parisuhteessa enkä halua irtoseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Jos olet sitä mieltä että joku nainen on ruma, lihava, ällöttävä, halveksittava otus, niin miksi ihmeessä harjoitat seksiä hänen kanssaan? On pitkä valhe väittää että sinun on "pakko" tyytyä häneen kun parempaa ei löydy. Ei ole pakko. Kukaan ei pakota.Seksi on vapaaehtoista, eikä seksi ole välttämätöntä. Seksi ei ole kuin ruoka, juoma tai uni, eli jotain jota ilman ei pärjää ja jota on pakko saada. Kenenkään ei tarvitse laskea rimaa eikä tyytyä sellaiseen jota ei oikeasti arvosta, halua eikä toivo. Voi olla ilman ja säilyttää itsekunnioituksensa.

        Olen nainen ja olen ollut ilman seksiä kohta seitsemän vuotta. Ai että miksi olen ollut ilman? Koska en ole parisuhteessa enkä halua irtoseksiä.

        En ole ihan varma oletteko ymmärtäneet täysin miehiä koskevan ongelman tässä vai ei.
        Mutta ongelmahan on se että kun tarpeeksi miehiä on jonossa naisen luokse on selvää että nainen nostaa mieheksi tarjotun tasoa. Se ei ole vaikea arvata kuinka silloin ´käy niille miehille jotka eivät ole sitä parasta tasoa saatavilla olevista.
        Seksi on aika tärkeä osa hyvinvointia ihan siinä kuin se ruoka tai juoma, vaikka ilman seksiä pärjää aika pitkiäkin aikoja ilman suurempaa ongelmaa riippuen henkilöstä.
        Jos on ilman seksiä vuosia on sen vaikutukset nähtävissä ihan jokaisella, minusta on aivan turha väittää muuta.
        Onko se naisten vika? Ei se on meidän kaikkien vika jos vaikka nettideittailu on mennyt näin vinoon.'
        Se että naiset selviävät ehkä paremmin seksittömyydestä voi olla totta, mutta heille seksiä olisi myös helpommin saatavissa halusivat sitä tai ei.
        On eri asia olla kokonaan ilman ruokaa vailla mahdollisuutta edes saada sitä kuin olla vain dieetillä .
        Kun on tarpeeksi kauan ilman ruokaa kelpaa silloin vähän huonompikin ruoka vaikka muuten ei sitä ehkä söisikään.
        Se että pystyy olemaan syömättä on mahtavaa kaikki ei pysty siihen.
        Huonommasta ruuastakin voi pystyä kyllä nauttimaan jos sen maustaa oikein, toisia ruokia voi syödä vasta vähän ennen kuolemaa ja ehkä osaa ei pysty nielemään koskaan.
        Kyse kai on siitä kuinka voimakas halu on selviytyä.
        Mutta kyllä olet oikeassa täällä ei ole pakko kuin kuolla (ainakin vielä)
        Muuten valinnat voi tehdä kuin näkee parhaaksi.
        Jos kaikki pystyisivät valitsemaan parikseen vain onnen ei kai olisi sotia edes.
        Mutta se mitä minä tiedän parisuhde oli sitten onnea tai ei tuo aina myös epäonnea.
        Sen kestää tai sitten ei, aina voi tällä perusteella valita olevansa yksin ja näin olla parempi.
        Kumpa elämä olisikin vain täynnä onnistumisia, mutta mistä sitten tietäisi miltä onnistuminen voi oikeasti tuntua jos ei ole koskaan epäonnistunut.
        Harjoitat seksiä minkälaisen naisen kanssa tahansa on lopputulos aina epäselvä.
        On eri asia harrastaa irtoseksiä ilman parisuhdetta kuin sen kanssa. Irtosuhteissa vaanii vaarat mutta niihinkin on keksitty maskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma oletteko ymmärtäneet täysin miehiä koskevan ongelman tässä vai ei.
        Mutta ongelmahan on se että kun tarpeeksi miehiä on jonossa naisen luokse on selvää että nainen nostaa mieheksi tarjotun tasoa. Se ei ole vaikea arvata kuinka silloin ´käy niille miehille jotka eivät ole sitä parasta tasoa saatavilla olevista.
        Seksi on aika tärkeä osa hyvinvointia ihan siinä kuin se ruoka tai juoma, vaikka ilman seksiä pärjää aika pitkiäkin aikoja ilman suurempaa ongelmaa riippuen henkilöstä.
        Jos on ilman seksiä vuosia on sen vaikutukset nähtävissä ihan jokaisella, minusta on aivan turha väittää muuta.
        Onko se naisten vika? Ei se on meidän kaikkien vika jos vaikka nettideittailu on mennyt näin vinoon.'
        Se että naiset selviävät ehkä paremmin seksittömyydestä voi olla totta, mutta heille seksiä olisi myös helpommin saatavissa halusivat sitä tai ei.
        On eri asia olla kokonaan ilman ruokaa vailla mahdollisuutta edes saada sitä kuin olla vain dieetillä .
        Kun on tarpeeksi kauan ilman ruokaa kelpaa silloin vähän huonompikin ruoka vaikka muuten ei sitä ehkä söisikään.
        Se että pystyy olemaan syömättä on mahtavaa kaikki ei pysty siihen.
        Huonommasta ruuastakin voi pystyä kyllä nauttimaan jos sen maustaa oikein, toisia ruokia voi syödä vasta vähän ennen kuolemaa ja ehkä osaa ei pysty nielemään koskaan.
        Kyse kai on siitä kuinka voimakas halu on selviytyä.
        Mutta kyllä olet oikeassa täällä ei ole pakko kuin kuolla (ainakin vielä)
        Muuten valinnat voi tehdä kuin näkee parhaaksi.
        Jos kaikki pystyisivät valitsemaan parikseen vain onnen ei kai olisi sotia edes.
        Mutta se mitä minä tiedän parisuhde oli sitten onnea tai ei tuo aina myös epäonnea.
        Sen kestää tai sitten ei, aina voi tällä perusteella valita olevansa yksin ja näin olla parempi.
        Kumpa elämä olisikin vain täynnä onnistumisia, mutta mistä sitten tietäisi miltä onnistuminen voi oikeasti tuntua jos ei ole koskaan epäonnistunut.
        Harjoitat seksiä minkälaisen naisen kanssa tahansa on lopputulos aina epäselvä.
        On eri asia harrastaa irtoseksiä ilman parisuhdetta kuin sen kanssa. Irtosuhteissa vaanii vaarat mutta niihinkin on keksitty maskit.

        Seksi ei ole millään tavalla verrattavissa ruokaan. Seksi ei ole välttämätöntä. Ilman ruokaa ei voi elää - ilman seksiä pärjää jokainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse yhdenkään miehen saati naisen "laskea rimaa" tai "tyytyä" mihinkään mitä ei tahdo. Jokaisella on oma tahto ja sellaista ihmistä ei kenenkään tarvitse elämäänsä päästää jota ei sinne itse halua.

        Jos mies huolii mielestään ruman naisen patjakseen vain kassien tyhjennykseen, on aika katsoa peiliin ja pohtia mikä omassa kädessä on vikana. Naiset keskimäärin mieluummin ovat kokonaan ilman taikka leikkivät itsekseen leluilla, kuin panisivat sellaista ihmistä, jota eivät oikeasti halua. Jokainen mies osaa päästää itseltään paineet ihan omin avuin, siihen ei naisen jalkoväliä tarvita.

        Niinpä, ei siis kannata lähteä mukaan naisten "peleihin" jos nainen on peluri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse yhdenkään miehen saati naisen "laskea rimaa" tai "tyytyä" mihinkään mitä ei tahdo. Jokaisella on oma tahto ja sellaista ihmistä ei kenenkään tarvitse elämäänsä päästää jota ei sinne itse halua.

        Jos mies huolii mielestään ruman naisen patjakseen vain kassien tyhjennykseen, on aika katsoa peiliin ja pohtia mikä omassa kädessä on vikana. Naiset keskimäärin mieluummin ovat kokonaan ilman taikka leikkivät itsekseen leluilla, kuin panisivat sellaista ihmistä, jota eivät oikeasti halua. Jokainen mies osaa päästää itseltään paineet ihan omin avuin, siihen ei naisen jalkoväliä tarvita.

        Ei muuten pidä paikkaansa. Ei tosiaan tarkoita että mies on jotenkin ok jos nainen huolii tyydytys välineeksi paremman puutteessa. Kukaan ei halua olla jatkuvasti olla yksin jonkun muoviromun kanssa. Ihmiskosketus ja suudelmat ja halailu on tärkeää seksissä. Siksi naiset huolii joskus rumia, kaljuuntuvia, kaljamahoja, jotka vielä luulevat olevansa "tasokkaita" koska muutamat häneen joskus epätoivon hetkellä tyytyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Ei tosiaan tarkoita että mies on jotenkin ok jos nainen huolii tyydytys välineeksi paremman puutteessa. Kukaan ei halua olla jatkuvasti olla yksin jonkun muoviromun kanssa. Ihmiskosketus ja suudelmat ja halailu on tärkeää seksissä. Siksi naiset huolii joskus rumia, kaljuuntuvia, kaljamahoja, jotka vielä luulevat olevansa "tasokkaita" koska muutamat häneen joskus epätoivon hetkellä tyytyneet.

        Kyllä muuten tilastojen valossa ihan pitää paikkansa. Valtaosa naisista ennemmin leikkii yksinään sen muoviromun kanssa kuin panisi ketään sellaista jota ei pidä haluttavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma oletteko ymmärtäneet täysin miehiä koskevan ongelman tässä vai ei.
        Mutta ongelmahan on se että kun tarpeeksi miehiä on jonossa naisen luokse on selvää että nainen nostaa mieheksi tarjotun tasoa. Se ei ole vaikea arvata kuinka silloin ´käy niille miehille jotka eivät ole sitä parasta tasoa saatavilla olevista.
        Seksi on aika tärkeä osa hyvinvointia ihan siinä kuin se ruoka tai juoma, vaikka ilman seksiä pärjää aika pitkiäkin aikoja ilman suurempaa ongelmaa riippuen henkilöstä.
        Jos on ilman seksiä vuosia on sen vaikutukset nähtävissä ihan jokaisella, minusta on aivan turha väittää muuta.
        Onko se naisten vika? Ei se on meidän kaikkien vika jos vaikka nettideittailu on mennyt näin vinoon.'
        Se että naiset selviävät ehkä paremmin seksittömyydestä voi olla totta, mutta heille seksiä olisi myös helpommin saatavissa halusivat sitä tai ei.
        On eri asia olla kokonaan ilman ruokaa vailla mahdollisuutta edes saada sitä kuin olla vain dieetillä .
        Kun on tarpeeksi kauan ilman ruokaa kelpaa silloin vähän huonompikin ruoka vaikka muuten ei sitä ehkä söisikään.
        Se että pystyy olemaan syömättä on mahtavaa kaikki ei pysty siihen.
        Huonommasta ruuastakin voi pystyä kyllä nauttimaan jos sen maustaa oikein, toisia ruokia voi syödä vasta vähän ennen kuolemaa ja ehkä osaa ei pysty nielemään koskaan.
        Kyse kai on siitä kuinka voimakas halu on selviytyä.
        Mutta kyllä olet oikeassa täällä ei ole pakko kuin kuolla (ainakin vielä)
        Muuten valinnat voi tehdä kuin näkee parhaaksi.
        Jos kaikki pystyisivät valitsemaan parikseen vain onnen ei kai olisi sotia edes.
        Mutta se mitä minä tiedän parisuhde oli sitten onnea tai ei tuo aina myös epäonnea.
        Sen kestää tai sitten ei, aina voi tällä perusteella valita olevansa yksin ja näin olla parempi.
        Kumpa elämä olisikin vain täynnä onnistumisia, mutta mistä sitten tietäisi miltä onnistuminen voi oikeasti tuntua jos ei ole koskaan epäonnistunut.
        Harjoitat seksiä minkälaisen naisen kanssa tahansa on lopputulos aina epäselvä.
        On eri asia harrastaa irtoseksiä ilman parisuhdetta kuin sen kanssa. Irtosuhteissa vaanii vaarat mutta niihinkin on keksitty maskit.

        Ai että jos on ilman seksiä monta vuotta niin seuraukset näkyvät jokaisella? Miltähän tietopohjalta tuonkin esität. Kuten sanoin, olen ollut ilman jo seitsemän vuotta. En ota sitä mitä tarjotaan, kun ei tarjota sellaista mitä en oikeasti arvosta enkä halua. Eikä mitään seurauksia! Hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että jos on ilman seksiä monta vuotta niin seuraukset näkyvät jokaisella? Miltähän tietopohjalta tuonkin esität. Kuten sanoin, olen ollut ilman jo seitsemän vuotta. En ota sitä mitä tarjotaan, kun ei tarjota sellaista mitä en oikeasti arvosta enkä halua. Eikä mitään seurauksia! Hyvin menee.

        Lisäys edelliseen. Ts. on silkkaa paskaa että kenenkään olisi pakko tyytyä sellaiseen seksi kumppaniin jota ei halua. Minä en tyydy, ei ole pakko. Olen mieluummin ilman, kun tarjonta on surkeaa. Seksi EI ole välttämätöntä. Jos joku luulee ettei pärjää ilman seksiä niim ei kun lääkäriin ja hoitoon. Ihminen tarvitsee happea, ruokaa, juomaa ja unta. Ilman noita neljää kuolee. Ilman seksiä pärjää. Nauran niille jotka eivät muka pärjää. Ette ole alkoholisteja parempia: juoppokin ajattelee ettei voi elää ilman viinaa. Alkoholi I on sauraus. Niin on seksiriippuvuuskin.


    • Luulen että täällä Naisilla on miehistä "ylitarjontaa" ja itsensä tyrkytystä ja muuta sontaa tulee niin paljon että asialliset lähestymiset hukkuu massaan..? Tietysti moni voi suhtautua tähän treffipalstaan kuin tinderiin eli katsotaan vain se kuva lukematta tekstiä.

    • Anonyymi

      Vanhemmatkin akat palanneet kullikaruselliin. Toivottavasti eivät koskaan palaa.

    • Anonyymi

      Onko palvelu muuttunut kahdessa vuodessa noin pahasti???? Kun käytin itse tuota alustaa niin kaikki naiset kommentoivat takaisin. Ja treffailinkin kaikkia (aah lukuunottamatta yhtä joka oli palvelussa pyörinyt jo 5v).

    • Anonyymi

      Ehkä 20-30% naisista yleensäkään etsii minkäänlaista seuraa noissa deittipalveluissa. En tiedä siellä ovat.

      Kannattaa tehdä niin, että teet hyvän profiilin asiallisella tekstillä ja tuoreilla kuvilla ja odotat että joku sopiva nainen ottaa yhteyttä.

      Noin ainakin mulla on toiminut hyvin.

      Ei kannata lähetellä niitä viestejä (siis ekaa viestiä), ei niihin juuri kukaan vastaa.

      • Anonyymi

        Itse en ollenkaan plaraa miehiä läpi.. ja etsin tositarkoituksella. Nainen, joka valkkaa miehiä ulkomuodon perusteella on seksin perässä. Kun miestä etsii tositarkoituksella ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Tärkeää on se millaisia ajatuksia miehellä on ja mitä tämä elämässään haluaa, millaisia tapoja hänellä on ja mikä hänelle elämässä on tärkeää...


      • Anonyymi

        Ekat viestit mieheltä ovat myös kokemukseni mukaan turhia.

        Vaikka olis ulkonäöltään kunnossa niin ylipainoinen ulkonäöstään välinpitämätön nainen kuvittelee olevansa vastustamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekat viestit mieheltä ovat myös kokemukseni mukaan turhia.

        Vaikka olis ulkonäöltään kunnossa niin ylipainoinen ulkonäöstään välinpitämätön nainen kuvittelee olevansa vastustamaton.

        Tähän muuten asiaa sivuava kommentti.
        Olen ollut nettdeiteillä katkonaisesti noin 5 vuotta. Sinä aikana nainen on tehnyt viestialoitteen alle 10 kertaa ja näistä vain yksi on ollut ns. normaalimittainen. Kaikki muut ensin viestiä lähettäneet ovat olleet lähellä sairaanloista lihavuutta.
        Sama on kuvattomien kanssa, joille on laittanut viestiä. 19 kahdestakymmenestä takaisin vastanneesta on osoittautunut raskaamman puolen edustajiksi.

        Kyllä se niin taitaa olla, että netistä on parasta etsiä vain muhkumpaa, jos sellaisesta pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän muuten asiaa sivuava kommentti.
        Olen ollut nettdeiteillä katkonaisesti noin 5 vuotta. Sinä aikana nainen on tehnyt viestialoitteen alle 10 kertaa ja näistä vain yksi on ollut ns. normaalimittainen. Kaikki muut ensin viestiä lähettäneet ovat olleet lähellä sairaanloista lihavuutta.
        Sama on kuvattomien kanssa, joille on laittanut viestiä. 19 kahdestakymmenestä takaisin vastanneesta on osoittautunut raskaamman puolen edustajiksi.

        Kyllä se niin taitaa olla, että netistä on parasta etsiä vain muhkumpaa, jos sellaisesta pitää.

        Eli naisten pitäisi tehdä enemmän aloitteita miehille, mutta ei kaikkien naisten, vaan ainoastaan hoikkien, nuorien ja nättien?

        Kappas... Että miehetkään eivät tykkää kun saavat lähestymisiä naisilta, joista eivät ole kiinnostuneita. Ja naisia kuitenkin suomitaan siitä, etteivät arvosta jokaisen möhömahaisen papparaisen pipulikuvia.


    • Anonyymi

      Mä olen nyt kuukauden hakenut suomi24 kautta seuraa, sanoin tositarkoituksella mutta seksin merkitystä painottaen. Kokemus on että 90 % viesteistä on pelkän seksin perässä. Saatetaan jopa olla statuksella sinkku/asumuserossa tms. Ensin viesteissä ollaan niin sinkkua ja suhteen perään, sitten selviää että hakijana on kaksi ukkomiestä jotka haluaa yhteisen naisen leikkeihinsä.. Ei kimpoissa mitään vikaa mutta kannattaa mennä esim seksitreffien kautta sitä hakemaan.

      Miehen aikeet selviää profiilista usein. Jos katsoo naisen haun ikähaarukkaa lukee siellä mm. 16-100v. Se kertoo jo paljon. Eli jos haet tositarkoituksella naista, niin esitä hieman vaatimuksia. 10v. ylös ja alas omasta iästä on ihan maksimi että otan miehen todesta.

      Samoin profiili on yleensä tosi tyhjä. Eli jälleen jos miehenä olet tositarkoituksella liikkeellä kerro toki itsestäsi jotain. Kaikilla on jotain mieltymyksiä tai toiveita. Ilmaise ne rehellisesti, sitä varmemmin haaveittesi nainen vastaa sinulle.

      Avausrepliikkejä on monenlaisia, eikä ne kerro todellisuudessa mitään. Oikein nokkela avaus jopa saa ajattelemaan että tätä varmaan jaetaan joka naiselle. Kerro ihan suoraan mitä haet. Säästyy siinä viestit jos ei olla samalla asialla.

      Ilmainen seuranhaku on oleellista, moni etenkin tositarkoituksella liikkeellä oleva ei ole valmis satsaamaan rahaa palveluun koska etsii sitä oikeaa. Se oikea ei ehkä ole ko palvelussa... seksin perässä on himoissaan valmis maksamaan.. näin mä sen näen. Toki menemällä maksulliseen deittisivuun on törkyturvat vähemmässä, muttei se tarkoitusperiä muuta..

      Onnea vaan kaikille hakuun. Mulla haku jatkuu...

    • Anonyymi

      "Ei tarvitse yhdenkään miehen saati naisen "laskea rimaa" tai "tyytyä" mihinkään mitä ei tahdo. Jokaisella on oma tahto ja sellaista ihmistä ei kenenkään tarvitse elämäänsä päästää jota ei sinne itse halua."

      Ihan selvä naisen kirjoitus kun itsellä on helppoa saada seuraa-----> Ei siis osaa asettua toisten asemaan. Yritä nyt ymmärtää et seksiä etsivien miesten on otettava se mitä on tarjolla. Toinen vaihtoehto miehillä on olla kokonaan ilman.

      • Anonyymi

        Ilman seksiä voi hyvin elää. Seksi ei ole välttämättömyys elämän jatkumiselle. Yritä sinä joskus ymmärtää että kenenkään ei ole pakko panna ketään - yhdenkään miehen ei ole pakko tyhjentää pussejaan naiseen. Ihan yhtä lailla ne kassit tyhjentyy runkatessakin.

        Moni nainen valitsee olla kokonaan ilman miestä. Mies voi valita myös olla kokonaan ilman, jos vaihtoehtona on "tyytyä" naiseen jota ei oikeasti halua. Ihan oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman seksiä voi hyvin elää. Seksi ei ole välttämättömyys elämän jatkumiselle. Yritä sinä joskus ymmärtää että kenenkään ei ole pakko panna ketään - yhdenkään miehen ei ole pakko tyhjentää pussejaan naiseen. Ihan yhtä lailla ne kassit tyhjentyy runkatessakin.

        Moni nainen valitsee olla kokonaan ilman miestä. Mies voi valita myös olla kokonaan ilman, jos vaihtoehtona on "tyytyä" naiseen jota ei oikeasti halua. Ihan oma valinta.

        Tämä on niin totta.
        En ole törmännyt yhteenkään niin epätoivoiseen naiseen kuin nämä miehet ovat!
        Ulvotaan ja ruikutetaan kun seksiä ei saa, mikään muu ei elämässä merkitse mitään.
        Kuka täysjärkinen nainen haluaa pelkkää seksiä kerjäävää epätoivoista vinkujaa? Mitä iloa sellaisesta sitten on?
        Ongelma onkin näköjään se, että miehet ei muuta halua ja naiset taas haluavat paljonkin muuta! Kun tarjonta on huonoa, on parempi olla kokonaan ilman koska se ei elämänlaatuun mitenkään vaikuta.
        Siispä te ette voi mitenkään pakottaa yhtäkään naista huolimaan yhtäkään teistä, jos teillä ei ole mitään muuta tarjottavaa. Onko vaikea tajuta ja ymmärtää?


      • Anonyymi

        Yritä sinä ymmärtää että seksiä etsivän miehen ei todellakaan ole pakko ottaa vastaan mitä on tarjolla! Mies voi kieltäytyä ottamasta vastaan sitä mitä on tarjolla, jos se mitä on tarjolla ei miellytä. Mies voi päättää elää kokonaan ilman seksiä.

        Puhut kuin seksi olisi välttämätöntä. Ei se ole.

        Miten selität sen, että monet naiset elävät selibaatissa ja pärjäävät oikein hyvin? Minä voin olla kokonaan ilman seksiä. Olen ollut ilman kohta 7 vuotta. Joten todistettavasti ilmankin pärjää. Vastaan ei ole tullut sellaista miestä jonka todella haluaisin. En suostu "ottamaan vastaan mitä on tarjolla":


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä sinä ymmärtää että seksiä etsivän miehen ei todellakaan ole pakko ottaa vastaan mitä on tarjolla! Mies voi kieltäytyä ottamasta vastaan sitä mitä on tarjolla, jos se mitä on tarjolla ei miellytä. Mies voi päättää elää kokonaan ilman seksiä.

        Puhut kuin seksi olisi välttämätöntä. Ei se ole.

        Miten selität sen, että monet naiset elävät selibaatissa ja pärjäävät oikein hyvin? Minä voin olla kokonaan ilman seksiä. Olen ollut ilman kohta 7 vuotta. Joten todistettavasti ilmankin pärjää. Vastaan ei ole tullut sellaista miestä jonka todella haluaisin. En suostu "ottamaan vastaan mitä on tarjolla":

        Sinähän se naisena tiedät millaiset halut miehillä on ja onhan miehen aika saakelin vaikea lähteä rakentamaan naisen kanssa tulevaisuudessa yhtään mitään jos on ollut vuosia selibaatissa, jos mies ei pysty tyydyttämään naista, niin miten se nainen hyväksyy miehen parisuhteeseen? -Ei mitenkään. Kokeneet miehet pärjää myös parisuhteissa.

        Olen mies ja seksi on kivaa, osaan nauttia siitä. Minkä takia alkaisin selibaattiin?

        Miesten ei tietenkään ole pakko ottaa seksiin niitä jämiä mitä jää, mutta jos ei ota niin toinen vaihtoehto on olla kokonaan ilman seksiä. Ei kovin moni mies halua tätä toista vaihtoehtoa. Naisilla tätä ongelmaa ei ole, seksiä on tarjolla jatkuvasti ja selibaatti on oma päätös, koska yhden illan juttuihin on kyllästytty eli siis kullikaruselli on jo koluttu läpi. Miehet taas saattavat olla todella kokemattomia, eikä se johdu selibaatista. He haluaisivat seksiä, mutta eivät saa, koska heidän tasoisensa naiset panee ylös päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se naisena tiedät millaiset halut miehillä on ja onhan miehen aika saakelin vaikea lähteä rakentamaan naisen kanssa tulevaisuudessa yhtään mitään jos on ollut vuosia selibaatissa, jos mies ei pysty tyydyttämään naista, niin miten se nainen hyväksyy miehen parisuhteeseen? -Ei mitenkään. Kokeneet miehet pärjää myös parisuhteissa.

        Olen mies ja seksi on kivaa, osaan nauttia siitä. Minkä takia alkaisin selibaattiin?

        Miesten ei tietenkään ole pakko ottaa seksiin niitä jämiä mitä jää, mutta jos ei ota niin toinen vaihtoehto on olla kokonaan ilman seksiä. Ei kovin moni mies halua tätä toista vaihtoehtoa. Naisilla tätä ongelmaa ei ole, seksiä on tarjolla jatkuvasti ja selibaatti on oma päätös, koska yhden illan juttuihin on kyllästytty eli siis kullikaruselli on jo koluttu läpi. Miehet taas saattavat olla todella kokemattomia, eikä se johdu selibaatista. He haluaisivat seksiä, mutta eivät saa, koska heidän tasoisensa naiset panee ylös päin.

        Seksi on ihan hiton kivaa puuhaa, mutta ilman sitä voi elää. Jokainen joka enemmin panee mielestään rumia tjsp tyyppejä enemmin kuin on selibaatissa, on ihan pimeä.

        Miehet eivät tarvitse seksiä yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Jokainen osaa ihan itse päästää itseltään paineet jos tarve siihen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on ihan hiton kivaa puuhaa, mutta ilman sitä voi elää. Jokainen joka enemmin panee mielestään rumia tjsp tyyppejä enemmin kuin on selibaatissa, on ihan pimeä.

        Miehet eivät tarvitse seksiä yhtään sen enempää kuin naisetkaan. Jokainen osaa ihan itse päästää itseltään paineet jos tarve siihen on.

        Taas vedät mutkat suoriksi: jos minä mies harrastan naisen kanssa vain seksiä, niin ei se sitä tarkoita, että nainen on ruma ja minä pimeä. Koen, että tasot ei kohtaa parisuhteeseen asti ja naisella voi olla esim. lapsia, enkä halua parisuhdetta naisen kanssa jolla on lapsia. Seksiä voin silti harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vedät mutkat suoriksi: jos minä mies harrastan naisen kanssa vain seksiä, niin ei se sitä tarkoita, että nainen on ruma ja minä pimeä. Koen, että tasot ei kohtaa parisuhteeseen asti ja naisella voi olla esim. lapsia, enkä halua parisuhdetta naisen kanssa jolla on lapsia. Seksiä voin silti harrastaa.

        Kaikki eivät halua irtoseksiä, moni kokee seksin olevan asia jota harrastetaan vain sen itselle rakkaan ihmisen kanssa. Moni nainen ei halua seksiä vain seksin takia, vaan halua seksiä siksi että se ihminen jonka kanssa on yhdessä, on hänestä haluttava.

        Pelkän orgasmin saa kätevimmin itsekseen. Siihen ei kumppania tarvita. Monet naiset (ja miehet) ovat tämän ymmärtäneet, eivätkä halua seksiä ihmisten kanssa, jotka haluavat toisista vain seksiä. Monet naiset ovat siis mieluummin yksin vibraattoreidensa kanssa, kuin avustaisivat miehiä masturbaatiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät halua irtoseksiä, moni kokee seksin olevan asia jota harrastetaan vain sen itselle rakkaan ihmisen kanssa. Moni nainen ei halua seksiä vain seksin takia, vaan halua seksiä siksi että se ihminen jonka kanssa on yhdessä, on hänestä haluttava.

        Pelkän orgasmin saa kätevimmin itsekseen. Siihen ei kumppania tarvita. Monet naiset (ja miehet) ovat tämän ymmärtäneet, eivätkä halua seksiä ihmisten kanssa, jotka haluavat toisista vain seksiä. Monet naiset ovat siis mieluummin yksin vibraattoreidensa kanssa, kuin avustaisivat miehiä masturbaatiossa.

        Sinähän se tiedät mitä miehet ja muut naiset haluaa. Olet kyllä sellainen tietotoimisto. Jos en tiedä jotain, niin täytyy tulla tänne kysymään sinulta, koska sinä tiedät kaiken!

        Naiset haluaa seksiä ihan yhtä paljon. Naiset vaan panettavat itseään hyvin pienelle osalle eli siis komeimmisto saa kun tavallisen näköiset miehet joutuvat tyytymään alle oman tason naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tiedät mitä miehet ja muut naiset haluaa. Olet kyllä sellainen tietotoimisto. Jos en tiedä jotain, niin täytyy tulla tänne kysymään sinulta, koska sinä tiedät kaiken!

        Naiset haluaa seksiä ihan yhtä paljon. Naiset vaan panettavat itseään hyvin pienelle osalle eli siis komeimmisto saa kun tavallisen näköiset miehet joutuvat tyytymään alle oman tason naisiin.

        Sinä se täällä jatkuvasti julistat millaisia naiset ovat ja mitä miehet haluaa :D

        Kaikki miehet eivät halua merkityksetöntä irtoseksiä itseään epäviehättävien naisten kanssa. Kaikki naiset eivät halua merkityksellistä parisuhdetta yhden miehen kanssa. Ihmisiä on moneen eri junaan.

        Silti jaksat kerta toisensa jälkeen väittää millaisia KAIKKI miehet ovat, että jokainen mies ennemmin nussii rantaan ajautunutta valasta kuin olisi ilman pillua :D


      • Anonyymi

        Kysehän on siitä löytääkö mies tai nainen mieleisensä seksikumppanin. Ei sellaisen löytäminen ole naiselle yhtään sen helpompaa. Mieleinen tarkoittaa, että toinen on edes sen verran haluttava että hänet voi ottaa petiinsä yhden kerran. Siis sen yhden kerran, kyse ei ole sen enemmästä. Minä en seitsemään vuoteen ole tavannut miestä joka sekä 1. kelpaisi minulle yhden kerran että 2. itse haluaisi minut yhden kerran. Tulijoita seksiin on, mutta he inhottavat. EN ajattele että olisi muka pakko tyytyä sellaiseen mikä ei houkuttele. Jos mies ei houkuttele niin silloin seksi ei ole nautinto vaan kärsimys. Miehillä on paljon helpompaa kun voitte ilmeisesti sekstailla yhden kerran kenen kanssa vain. Teille huono seksikumppanikin on parempi kuin oma käsi. Minulle ja naisille yleensä ei. Oma käsi tuottaa minulle edes vähän nautintoakin. Huono seksikumppani ei tuota vähäisintäkään nautintoa oksettaa.

        Miksi naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet? Ei siksi että naisilla olisi pienemmät halut. Halut ovat ihan yhtä suuret. Vaan siksi että seksi on naiselle usein pettymys. Sen kuuluisi olla nautinto, eikä se ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se täällä jatkuvasti julistat millaisia naiset ovat ja mitä miehet haluaa :D

        Kaikki miehet eivät halua merkityksetöntä irtoseksiä itseään epäviehättävien naisten kanssa. Kaikki naiset eivät halua merkityksellistä parisuhdetta yhden miehen kanssa. Ihmisiä on moneen eri junaan.

        Silti jaksat kerta toisensa jälkeen väittää millaisia KAIKKI miehet ovat, että jokainen mies ennemmin nussii rantaan ajautunutta valasta kuin olisi ilman pillua :D

        Jos miehelle kelpaa seksikumppaniksi tiukan paikan tullen kuka vain, niin sehän tarkoittaa että mies saa nautintoa seksistä kenen kanssa vain. Mies on siis onnekkaampi ja paremmassa asemassa kuin nainen. Mies saa jokaisesta rakastelukerrasta ainakin vähän seksinautintoa, oli partneri kuka tahansa.

        Nainen ei saa. Ei todellakaan. Kaikki naiset ovat ainakin muutaman kerran kokeneet sen ettei seksi tuota edes pientä hetkellistä mielihyvää, saati nautintoa ja jopa orgasmia. Moni mies on niin kurja partneri ja hänen kanssaan seksi on niin tylsää ettei nainen sitä todellakaan halua. Nainen EI pysty nauttimaan kenen tahansa miehen kanssa.

        On totta että nainen saa helpommin seksiä kuin mies.

        Mutta kysymys kuuluukin: kumpi, mies vai nainen, saa helpommin ja useammin nautintoa seksistä? Mies. Ilman muuta mies.

        Seksin tarkoitus on nautinto. Mitä iloa naiselle siitä on että hän saa halutessaan seksiä vaikka joka päivä, jos se ei tuota nautintoa? Jos se ei tunnu useimpien miesten kanssa yhtään miltään, niin miksi vaivautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehelle kelpaa seksikumppaniksi tiukan paikan tullen kuka vain, niin sehän tarkoittaa että mies saa nautintoa seksistä kenen kanssa vain. Mies on siis onnekkaampi ja paremmassa asemassa kuin nainen. Mies saa jokaisesta rakastelukerrasta ainakin vähän seksinautintoa, oli partneri kuka tahansa.

        Nainen ei saa. Ei todellakaan. Kaikki naiset ovat ainakin muutaman kerran kokeneet sen ettei seksi tuota edes pientä hetkellistä mielihyvää, saati nautintoa ja jopa orgasmia. Moni mies on niin kurja partneri ja hänen kanssaan seksi on niin tylsää ettei nainen sitä todellakaan halua. Nainen EI pysty nauttimaan kenen tahansa miehen kanssa.

        On totta että nainen saa helpommin seksiä kuin mies.

        Mutta kysymys kuuluukin: kumpi, mies vai nainen, saa helpommin ja useammin nautintoa seksistä? Mies. Ilman muuta mies.

        Seksin tarkoitus on nautinto. Mitä iloa naiselle siitä on että hän saa halutessaan seksiä vaikka joka päivä, jos se ei tuota nautintoa? Jos se ei tunnu useimpien miesten kanssa yhtään miltään, niin miksi vaivautua?

        Miehet väittävät että nainen on miestä paremmassa asemassa kun nainen saa niin paljon seksiä kuin ikinä pystyy ottamaan vastaan.

        Niin saakin: naiselle on tarjolla vaikka kuinka paljon seksiä sellaiselta mieheltä jonka kanssa seksi ei tunnu miltään.
        Sama kuin halusi sohvaa ja nojatuolia. Paitsi ettei sohva piereskele, ryyppää eikä kiroile, eikä pidä marttyyripuheita siitä miten sorrettuja sohvat ovat.


    • Anonyymi

      "Ongelma onkin näköjään se, että miehet ei muuta halua ja naiset taas haluavat paljonkin muuta!"

      Nimenomaan komeat miehet eivät muuta halua. Miehet laskevat rimaa alle oman tason naisiin saadakseen seksiä, naiset tietysti valitsee parhaat päältä ja ajattelevat, että juttu kantaa parisuhteeseen, mutta mies on usein naista tasokkaampi ja mies kelpuuttaa naisen vain seksiin ja naiset ruikuttaa kun kukaan miehistä ei halua parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Eipä täällä muut ruikuta kuin naisia vihaavat ätmipojat :D


      • Anonyymi

        Idioottimainen väite. Se, haluaako mies pelkkää seksiä vai parisuhteen, ei riipu miehen ulkonäöstä. Komeat eivät muka halua parisuhdetta. Kuinka selität että komeita miehiä on avioliitossa, perheenisinä ja poikaystäviä? Olet itse ruma äijä ja yrität hankkia tyttöystävän uskottelemalla naisille että vain te rumat olette kunnollisia. Hah. Rumissa miehissä on petollisia ja ilkeitä siinä missä komeissakin.

        Päteekö tämä sama myös naisiin? Ovatko kauniit naiset petollisia ja epäluotettavia ja rumat naiset helliä ja hyviä?


    • Anonyymi

      Minulla naisena on sellainen linja, että vastaan kohteliaasti, vaikken olisi kiinostunut, jos viestistä tulee edes vähän sellainen vaikutelma, että kirjoittaja on saattanut lukea profiiini, jossa olen kertonut minkätapaista seuraa etsin ja mitä haluiasin puuhata yhdessä.

      Jos sen sijaan kirjoittaja ei mitenkään osoita olevansa jotain sellaista, mitä etsin, ei omassa profiilissaan eikä viestissään, eikä perustele mitenkään, miksi miniun silti kannataisi kiinnostua hänestä, se ehkä osoittaa, että hän ei ole edes lukenut profiilitekstiäni. Miksi minun pitäis osata kirjoittaa, jos toinen ei osaa lukea :-)

      • Anonyymi

        Ei tarvitsekkaan. Elät yksin vaan koko loppuelämän.

        Welcome to the jungle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan. Elät yksin vaan koko loppuelämän.

        Welcome to the jungle!

        Siis että jos haluaa lukutaitoisen miehen, vaatii liikoja ja jää yksin loppuiäkseen?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älä deittaile suomalaisia naisia ne on kaikki sikoja jotka kuvittelee itsestään liikoja.Kulkevat kaupassakin pieruverkkareissa ja crokseissa,tukka sekasin ja kuvittelevat olevansa haluttavia......sitten kun ne saa jonkun miehen itelleen niin ne alkaa valittaa sille että niillä ei oo tarpeeks "omaa aikaa" ja pitää päästä viettämään "tyttöjen iltaa" sitten ne pukeutuu kun huorat ja menee katsomaan kaija koota jonka jälkeen ne antaa kenen tahansa panna niitä illan päätteeks kun niillä on siihen oikeus kun ne on niin villejä ja vapaita....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe