Judas Priest, Victim of changes ja Painkiller

Monien Priestin fanien mielestä "Victim of changes" on yksi bändin parhaimmista kappaleista. Onhan se hyvä, mutta itse en sitä kovin paljon kuuntele. Mielestäni kappale, se kun on ainakin alunperin kai tarkoitettu bluesrocktyyliseksi olisi paremmin sopinut laulettavaksi esim. Paul Rodgersille tai David Coverdalelle, he kun ovat bluesrockin taitajia ja omalla tyylillään jompi kumpi olisi saanat tehtyä kappaleesta tosi mahtavan. Rob Halford ei ole oikein bluesrocklaulaja ja mielestäni kappale kaipaa bluesin sielukasta saundia, jota mm. noilla mainitsemillani Rodgersilla ja Coverdalella on. Hyvin Halford kappaleen vetää ja rakastan muuten hänen ääntään ja monia tulkintojaan.

Toinen kappale, jota en kauheasti kuuntele (silloin tällöin saatan) on "Painkiller". Tätäkin monet hehkuttaa niin kuin Priestillä ei olisi muita hyviä kappaleita (makunsa kullakin tietysti). Toki Painkiller on hyvä kappale ja Halford laulaa sen tosi hyvin ja Glen Tipton on tulessa soittaessaan kappaleen soolon, mutta itse en ole kappaletta kovinkaan hehkuttanut (onkohan mulle jo liian raskassointinen, siitäköhän johtuu?), vaikka ymmärrän sen arvon Priestin historiassa ja yleisesti metallimusiikin saralla.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'Breaking The Law' ja 'Painkiller' on suosikkini heiltä ja suosikki kappaleideni joukossa noin muutenkin kaikki maailman musiikki huomioiden.

      • Mun Priest-suosikkeja on mm. Exciter, Stained class, Burnin up, Hellbent for leather, Fire burns below, United, Prisoner of your eyes, Tur your light, Heading out to the highway, Fever, Rock hard ride free, Reckless, Out in the cold, Locked in, Ram it down, Blood red skies, Touch of evil, Four horsmen/war, Lost love.


      • Kaikki maailman musiikki huomioon ottaen mun suosikkiartisteja on esim. Paul Rodgers, David Coverdale, Robert Plant, Rob Halford, Ronnie James Dio, John Denver, Roy Orbison, Dean Martin, Boy George, Phil Collins, Cahrles Aznavour, Shirley Bassey, Dusty Springfield, Cher, Bonnie Tyler, K.D Lang, Nana Mouskouri, Mariah Carey, Kirka, Kari Tapio, Jari Sillanpää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe