Monien Priestin fanien mielestä "Victim of changes" on yksi bändin parhaimmista kappaleista. Onhan se hyvä, mutta itse en sitä kovin paljon kuuntele. Mielestäni kappale, se kun on ainakin alunperin kai tarkoitettu bluesrocktyyliseksi olisi paremmin sopinut laulettavaksi esim. Paul Rodgersille tai David Coverdalelle, he kun ovat bluesrockin taitajia ja omalla tyylillään jompi kumpi olisi saanat tehtyä kappaleesta tosi mahtavan. Rob Halford ei ole oikein bluesrocklaulaja ja mielestäni kappale kaipaa bluesin sielukasta saundia, jota mm. noilla mainitsemillani Rodgersilla ja Coverdalella on. Hyvin Halford kappaleen vetää ja rakastan muuten hänen ääntään ja monia tulkintojaan.
Toinen kappale, jota en kauheasti kuuntele (silloin tällöin saatan) on "Painkiller". Tätäkin monet hehkuttaa niin kuin Priestillä ei olisi muita hyviä kappaleita (makunsa kullakin tietysti). Toki Painkiller on hyvä kappale ja Halford laulaa sen tosi hyvin ja Glen Tipton on tulessa soittaessaan kappaleen soolon, mutta itse en ole kappaletta kovinkaan hehkuttanut (onkohan mulle jo liian raskassointinen, siitäköhän johtuu?), vaikka ymmärrän sen arvon Priestin historiassa ja yleisesti metallimusiikin saralla.
Judas Priest, Victim of changes ja Painkiller
3
107
Vastaukset
'Breaking The Law' ja 'Painkiller' on suosikkini heiltä ja suosikki kappaleideni joukossa noin muutenkin kaikki maailman musiikki huomioiden.
Mun Priest-suosikkeja on mm. Exciter, Stained class, Burnin up, Hellbent for leather, Fire burns below, United, Prisoner of your eyes, Tur your light, Heading out to the highway, Fever, Rock hard ride free, Reckless, Out in the cold, Locked in, Ram it down, Blood red skies, Touch of evil, Four horsmen/war, Lost love.
Kaikki maailman musiikki huomioon ottaen mun suosikkiartisteja on esim. Paul Rodgers, David Coverdale, Robert Plant, Rob Halford, Ronnie James Dio, John Denver, Roy Orbison, Dean Martin, Boy George, Phil Collins, Cahrles Aznavour, Shirley Bassey, Dusty Springfield, Cher, Bonnie Tyler, K.D Lang, Nana Mouskouri, Mariah Carey, Kirka, Kari Tapio, Jari Sillanpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23315161Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12410127Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251546