Saako mies laittaa pyykkiään naisen pyykin sekaan???

Anonyymi

Miten nainen reagoi, jos mies tulee kylpyhuoneeseen, nainen on täyttämässä pyykkikonetta, mies käväisee makuuhuoneessa ja tulee takaisin mukanaan miehen omat pyykit.
Nainen huomaa miehen alushousujen jarrutus raidat, miten nainen reagoi?
Heittääkö nainen miehen pyykit nurkkaan todeten, että vittu mun pyykkini sekaan et tollasia likasia pyykkejä laita, vaan peset ne sen jälkeen, kun kone on ensin pessyt minun pyykkini.
Vai laittaako nainen miehen pyykit samaan koneeseen ja toteaa, että samalla ne kumankin vaatteet peseentyy.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en mä paskasia (kirjaimellisesti) vaatteita omieni sekaan halua. Toivon, että mies osaisi pyyhkiä peppunsa kyseisen toimituksen jälkeen. Ei se kai ole kauhean paljon pyydetty?

      Normilikaiset vaatteet voi toki tuoda samaan pyykkiin ja pyykkikorissa olevat pesen automaattisesti, jos koneeseen mahtuu. Oletan myös, että mies siinä tuodessaan miettii sen verran ettei laita valkosten sekaan mitään värillistä jne. Tai ainakin hän vähintään kysyy millaista pyykkiä olen pesemässä, ennen kun lappaa tavaraa koneeseen.

    • Anonyymi

      Oma koneellinen miehen kakkapyykistä. Tietysti. Muuten on epähygieenistä.

    • Anonyymi

      Erikoista sekin, että yksin asuvilla naisilla on aina oma pesukone, eli ei voi yleistä konetta käyttää. Ja lisäksi tiskikone. Yksin asuvana miehenä en ymmärrä miksi kämppä pitää täyttää koneilla. Mulle riittää yks läppäri. Siinä se kaikki.

      • Anonyymi

        Jokasessa asunnossa, jossa olen asunu, on ollu paikka noille koneille. Osassa jopa molemmat koneet valmiina. Siihen ko. koneelle varatulle paikalle on yleensä aika hankala tunkea mitään muuta. Eivät siis varsinaisesti täytä asuntoa sen kummemmin.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään erikoista omassa pyykkikoneessa, ei astianpesukoneessa, tai muissa koneissa, vaikka asuu yksin.

        Omalla pyykkikoneella pesen arkipyykkiä. Talon pesukoneella vuodevaatteet. Talon konetta voi käyttää kerran viikossa 4h. Käyn joka päivä jumpassa - enkä taatusti haistele hikivaatteitani nurkissa pahimmillaan viikkoa (se myös kuluttaisi vaatteita). Eikä sitä paitsi ole edes seitsemiä jumppatrikoita. Yhdet maksavat n. 100 e.

        Et sitten koskaan ole tehnyt ruokaa itsellesi/muille tai tarjoillut kakkukahveja kenellekään? Minä kolmen aikuisen lapsen äitinä olen usein (en nyt korona-aikana). Siinä touhussa astianpesukone on korvaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään erikoista omassa pyykkikoneessa, ei astianpesukoneessa, tai muissa koneissa, vaikka asuu yksin.

        Omalla pyykkikoneella pesen arkipyykkiä. Talon pesukoneella vuodevaatteet. Talon konetta voi käyttää kerran viikossa 4h. Käyn joka päivä jumpassa - enkä taatusti haistele hikivaatteitani nurkissa pahimmillaan viikkoa (se myös kuluttaisi vaatteita). Eikä sitä paitsi ole edes seitsemiä jumppatrikoita. Yhdet maksavat n. 100 e.

        Et sitten koskaan ole tehnyt ruokaa itsellesi/muille tai tarjoillut kakkukahveja kenellekään? Minä kolmen aikuisen lapsen äitinä olen usein (en nyt korona-aikana). Siinä touhussa astianpesukone on korvaamaton.

        Jos minä olisin kanssasi niin antaisin ukaasin lakanat pestäisiin omassa pesukoneessa niin taloyhtiön koneessa voidaan pestä mitä vain esim oksennusta verta öljyä siis mitä vain eli lakanat pestään omassa koneessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin kanssasi niin antaisin ukaasin lakanat pestäisiin omassa pesukoneessa niin taloyhtiön koneessa voidaan pestä mitä vain esim oksennusta verta öljyä siis mitä vain eli lakanat pestään omassa koneessa

        Näin sivusta sanon, että herrahan saa varmasti hoitaa sen lakanoiden pesun juuri kuten itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta sanon, että herrahan saa varmasti hoitaa sen lakanoiden pesun juuri kuten itse haluaa.

        Mut kotikoneella ne pestään no ei aiheesta enempää ug olen puhunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kotikoneella ne pestään no ei aiheesta enempää ug olen puhunut

        Ole hyvä ja pese. Tuskin kukaan kieltää miestä pesemästä lakanapyykkejä.


    • Anonyymi

      Mä laitan pesukoneeseen valkoset ja muunväriset.
      Ne on kirjopyykkiä. Lakanat ja pyyheliinat pesen erikseen kuumemmassa.
      Ei niistä värillisistä lähde väriä, kun on pesty kymmeniä kertoja.
      Uudesta ja ensikertaa pestävästä värillisestä, varsikin mustasta, tummasta ja punaisesta lähtee tietenkin väriä, et koko kylpyhuoneen lattia värjäytyy.
      Enkä minä pese tyynyliinaa, kun otan se käyttöön ensimmäistä kertaa, sehän on puhdas kaupan pakkauksesta otettuna.

      • Anonyymi

        Kaikki uudet lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet on pestävä ennen käyttöä. Niissä on haitallisia kemikaaleja.

        "koko kylpyhuoneen lattia värjäytyy."

        Miksi? Tuleeko pesukoneen poistovetesi lattialle?


      • Anonyymi

        Noin minäkin teen no en erottele vaan kaikki pesen samassa


    • Anonyymi

      Miehen kakkahousut pitää pyöriä eri koneessa.

      • Anonyymi

        Et sitten varmaan haluakaan vaatteitasi samaan koneeseen. Parempi pestä siis erikseen.


      • Anonyymi

        Hahah minä kommentoin tämän aiemmin, ja luin tätä keskustelua uudelleen ja kyllä nämä aina vaan saa nauramaan nämä palstan jutut. Täällä on hyvin usein joku kakka-issue menossa, sinkuissa 😂

        Jos tätä sivua lukee vuosia, tulee lähes mahdottomaksi olla miehen kanssa 😝 -Pönttis 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah minä kommentoin tämän aiemmin, ja luin tätä keskustelua uudelleen ja kyllä nämä aina vaan saa nauramaan nämä palstan jutut. Täällä on hyvin usein joku kakka-issue menossa, sinkuissa 😂

        Jos tätä sivua lukee vuosia, tulee lähes mahdottomaksi olla miehen kanssa 😝 -Pönttis 🌸

        Pyyhkikää ne perzeenne! -Pönttis 🌸


    • Anonyymi

      Esipesee ne käsin ja sitten koneeseen.

      • Tämä. Koneeseen ei ikinä saa laittaa ulostetta. Uloste ei nimittäin häviä maagisesti sieltä koneesta mihinkään, vaan se paska jää sitten sinne koneeseen pyörimään. Sitten on kiva kun kaikki vaatteet ovat ulosteessa pyöriteltyjä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Tämä. Koneeseen ei ikinä saa laittaa ulostetta. Uloste ei nimittäin häviä maagisesti sieltä koneesta mihinkään, vaan se paska jää sitten sinne koneeseen pyörimään. Sitten on kiva kun kaikki vaatteet ovat ulosteessa pyöriteltyjä.

        Yök!! Älkää siis paskoko sinne housuihinne!!


    • Jos on tosiaan paskonut housuunsa tai pyyhkinyt perseestään vain toisen puolen niin älä laita samaan koneeseen... muussa tapauksessa tuolla ei mahda olla väliä jos vaatteet voi pestä samalla pesuohjelmalla... daah 😎

    • Anonyymi

      Kyl saa laittaa. Kyl laitan koneeseen omia vaatteita jos siellä on tyttöystävän vaatteita.

    • Anonyymi

      Hyi kamala!
      enpä ole tullut ajatelleeksi asioita tuolta kantilta kun sitä miestäkään ei ole jonka kakkapyykkiä pitäisi pestä.
      Onneksi on oma kone, muutenhan sitä ei tietäisi minkälaisen p-skahousun jälkeen pyykkiään pesisi taloyhtiön koneella!
      Taas opin uutta ja arvostan entistä enemmän tätä sinkkuelämää!

    • Anonyymi

      Jos miehellä on ihan tapanaan paskoa housuihinsa, niin en huoli ollenkaan koko miestä!

      Jos hänellä taas on vatsataudin takia ulostetta kalsareissaan, niin hän esipesee ne kalsarinsa. Sen jälkeen ne voi kyllä laittaa minun pyykkini joukkoon, mikäli lajittelun kannalta sopivat sinne.

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä koko kysymystä. Nainenhan hoitaa kaikken pyykkien pesemisen, joten eihän miehen tarvitse edes miettiä tälläisiä asioita.

      • Anonyymi

        Itse tykkään pyykinpesusta, Pesen mielllellläni pyykit vanhala pulsaatoripesukoneella nykyisinkin.


    • Anonyymi

      Kakkaiset alushousut kannatta miehen esipestä käsin ja pestä omien alushousujensa kanssa. Naisillakin voi olla kakkaisia alushousuja. Ei varmaan mieskään haluaisi pestä puseroitaan naisen kakkaisten alushousujen kanssa. Alusvaatteet kannattaa muuten pestä erikseen kuin muut pyykit. Ne voi myös laittaa sellaiseen pesupussiin tarvittaessa.

      Naurattaa tällaiset aloitukset! :D

    • Anonyymi

      Joku värijuttu vielä mukaan koneeseen, niin värjää ne kaikki sitten..

    • Anonyymi

      Kummastuttaa että.. miten paljon on eräällä pankkitililläkin rahaa, kun pidän kirjaa ostoksistani... vanhoja tietoja ei voi olla tuollakaan tilillä nyt noin paljoa, mutta näyttää olevan, joku virhe no en tiedä voi olla tai ehkä ei.

      Mutta jos laittaa pesukoneeseen jotain Nitor-merkkisiä väriaineita ja tottelee käskyjä, niin asusteet voivat värjäytyä eri värisiksi.

    • Anonyymi

      Otsikko olisi voinut olla myös: ”Mitä teet jos huomaat kakkaa miehen housuissa?”

    • Anonyymi

      Pitääkö ensitreffeillä keskustella näistä asioista?

    • Anonyymi

      Mies pesee ne avannossa.

    • Anonyymi

      No,samallahan ne kummankin vaatteet peseytyy

    • Anonyymi

      Ja voi tulla värejä myöskin vaatteisiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1610
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1428
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1341
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      39
      1061
    Aihe