Erosin miehestäni, jonka kanssa olimme olleet naimisissa 7.vuotta ja sitä ennen yhdessä 2v. Alle kuukaudessa mies löysi uuden naisen. Miten päästä yli siitä, että oli niinkin pitkän suhteen jälkeen niin helposti korvattavissa? Huomaan välillä jääväni miettimään ja vertaamaan itseäni koko ajan miehen uuteen. Pohdin miten heillä on yhdessä hauskaa ja miten hän on parempi ja kauniimpi kuin minä. Ajattelen heitä yhdessä sängyssä ja muuten. Tiedän että se on järjetöntä, mutten silti osaa lopettaa sitä. Miten päästä eroon näistä älyttömistä ajatuksista?
Erosta selviytyminen
Anonyymi
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Keskenkasvuinen halpa portti olet.
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Noinkin pitkän yhdessäolon aikana pakostakin tapahtunut jotain ei niin mieleistä sinulle hänestä? Muistelemalla niitä huonoja fiiliksiä hänestä, tilanne ehkä antaa helpotusta sinulle? Oliko syy eroonne mikä? Itse ainakin miettisin syntyjä syviä? Enkä menetettyä mahdollisuutta, jos tilanne on jo ohi. Kärsit vain ajattelemalla hyvää toisesta noin niin kuin kerrot, etkä pääse irti toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037