Vain riita ja huuto jäljelle jäi, ilo ja rakkaus poistuivat näin. Syytä en häntä, vikaa on minussa, kerään siis kimpsuni, pysyttelen sivussa.
Kymmenet vuodet kesti tää liitto, poistun nyt kuvasta, yhteisestä tuvasta. Iloa etsimään silti en lähde, kerrasta opin, etsin vain sopin.
Sairauskin vielä kun mieltäni painaa, huokaise sinä, kohta oon vainaa.
Kaik on mänt...
2
373
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun poistuit tuosta pahuuden pesästä,
nyt on aika nauttia kesästä,
oli syksy tai talvi, kesä on aina kuvassa
varsinkin kun asut ikiomassa tuvassa!
Et suinkaan kohta ole vainaa!
Rauhallisuus ja onni tekee tilaa, ne poistavat mieltä ahdistavaa "haimaa"!
Nyt on aika iloita olosta, hanki kisa tai koira jakamaan onnesi omassa kotikolossa
ne kun ovat aina valmiita hyäksyvästi ja rakkaudella seurustelemaan kanssasi.
Superjatkoa. Vaikka haikuruno ontuukin :) :) - Anonyymi
Tiedän yhden toisenkin jonka muuttaa pitäisi.
Ei saa ajatusta, että se itäisi ja lähtis.
Ja rahat myös, luonteet pahat.
Ei uskalla, jämähtänyt ja selittelee.
Toisaalta saa sen minkä ansaitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492