Mikä tekee toisesta ihannemiehen/naisen?

Ihannemies? Jokaiselle on varmasti omansa ❤ Minun mielestä jokaisessa parisuhteessa itse täytyy yrittää olla se "ihannemies/nainen". Olla se ketä toinen palvoo ja ihannoi eikä se synny ihan itsestään. Hyvä parisuhde joissa molemmilla on hyvä ja turvallista olla vaatii paljon työtä. Pieniä asioita ja huomioimisia joka päivälle. Ulkoisia vaatimuksia voi toki aina esittää sen ihannepuolison määritelmäksi mutta riittääkö ne jos sisältä on kylmä ja julma? Toki jokaisella on ne omat juttunsa joita tykkää toisessa katsella eikä siinä mitään väärää ole. Itse en pidä itseäni minään unelma miehenä mutta joku muu voi olla toista mieltä. Halujen ja toiveiden yhteensovittaminen on oma taitolajinsa ja joskus voi joutua joustamaan omista "kriteereistään" tai sitten voi joutua lämmittämään vuodettaan yksin hyvinkin pitkään.

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä käytös. Ja millainen se on? Mun mielestä rauhallinen, ystävällinen, toiset ihmiset huomioon ottava, avarasti ajatteleva eikä asetu muiden ihmisten yläpuolelle ja ymmärrys siitä, että on olemassa erilaisia ihmisiä. Ei diivailun halua. Esimerkkinä voin sanoa tällaisesta käytöksestä (sekä miehistä että naisista) vaikka Rob Halford ja David Coverdale (ainakin enimmältä osin) ja K.D Lang (Kathryn Dawn Lang). Myös huumori on hyvä asia. Ulkoisia seikkoja voi sitten sanoa vaikka kuinka, mutta tärkeintä on sisin ja ajatukset ja arvot. Tosin minusta aiankin joillekin miehille sopii pitkä tukka esim. ala nuoret Robert Plant ja David Coverdale ja joitain naisia vastaavasti pukee hyvin lyhyt tukka.

    • Anonyymi

      Mun mielestä tärkeimmät kriteerit ovat huumorintajuinen, suorapuheinen ja luotettava. Kuulostaa aika vähäisiltä mutta ei näillä kriteereillä tahdo löytää ketään. Joko mieheen ei voi luottaa, tai sitten on ihan jäykkä ihminen joka ei koskaan naura eikä rentoudu, mulle huumorintaju, rento ja spontaani asenne on taas puoli elämää. Hieman miehen pitää osata myös machoilla ja kukkoilla muuten en vaan syty. Ulkonäöllä on sinänsä merkitystä, ei mitenkään paljon, mutta jos on kauhean epämiellyttävä, ei siis tippaakaan omaan makuun, niin ei. Vaikka olis kuinka kiva niin ei. Viimeistään makuuhuoneessa olis tiedossa paljon "päänsärkyjä" joten ei. Anteeksi näin suorat sanat, jos joku tästä nyt loukkaantui.

    • Anonyymi

      Tässä olisi mun ihannemiehen ominaisuudet.
      Ei muuta toivetta kuin, että arki ja parisuhde toimisi ja olisi keskinäinen kunnioitus ja läheisyyttä.
      Listasin, mitä se vaatisi.
      Itse olen samanlainen, lisäksi tykkään tehdä ruokaa ja huomioida kumppania arjessa mm.pienin teoin, kosketukset, lempiruuan laittaminen, itseni kauniiksi laittaminen ja leikkisä flirttailu sekä kodin lämpimästä ilmapiiristä huolehtiminen ;)

      Eli mies, joka on...
      Empaattinen
      Omaa oman tahdon
      Pitää matkustelusta niin perheen kuin kumppanin kanssa
      Ei haasta riitaa, osaa riidellä rakentavasti
      Elämän käännekohdat käsitelty
      Ei ole käyttänyt henkistä tai fyysistä väkivaltaa ihmissuhteissa, eikä usko alistamiseen
      Kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä, kohtelee toisia arvostavasti
      Omaa hyvän itsetunnon
      On omia harrastuksia, mutta ne eivät vie kaikkea vapaa-aikaa
      On sosiaalinen, mutta on valmis jakamaan ystäväpiirinsä ja on perhekeskeinen
      On valmis jakamaan kotityöt, siivous, lapsien kasvatus ja kaupassa käynti onnistuu yhdessä ja erikseen
      Tunnistaa omat rajansa ja kunnioittaa toisen rajoja
      Kunnioittaa lasten rajoja, tukee toista vanhemmuuteen ja haluaa itse olla hyvä esimerkki lapsille
      Harrastaa arjen romantiikkaa sekä haluaa yllättää kumppanin silloin tällöin
      Vaalii parisuhdetta ja osaa keskustella
      Pitää seksiä ja läheisyyttä tärkeänä, vaalii tätä osa-aluetta
      On valmis tasa-arvoiseen vapaa-ajan käyttöön. Omia menoja saa olla, tasapuolisesti. Arvostaa enemmän kotia ja perhettä kuin jatkuvia menoja yksin.
      Alkoholia kuluu kohtuudella, eikä käytä muita päihteitä tupakka mukaan lukien
      Haluaa saavuttaa elämässä asioita, on se sitten uusi auto, -työ, -unelmamatka, -koulutus, menee tavoitteitaan kohti ja uskaltaa unelmoida
      On töissä, on ahkera ja ei lannistu vastoinkäymisistä.
      On oma-aloitteinen arjessa
      Pitää itsestään huolta fyysisesti, siisteys ja liikunta tärkeää
      Liikkuu pitääkseen itsensä terveenä
      Pitää hyvästä ruuasta ja arvostaa unen merkitystä
      Arvostaa siistiä kotia ja on valmis panostamaan ympäristöönsä
      Ei harrasta penkkiurheilua häiritsevästi (max 1kisat vuodessa)
      Ei välitä istua tv:n ääressä montaa tuntia viikossa, myöskään sosiaalinen media tai muu ruutuaika ei mene perheen edelle
      On oma itsensä ja eikä suorita elämää

      Onkohan tällainen jossain eronneena tai karanneena poimittavaksi talteen? ;)

      • Anonyymi

        Eli täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli täydellinen.

        Hänelle varmaankin olisi täydellinen. Monelle muulle ei.


      • Anonyymi

        Heh ei saa*ana et oo tosissas :D
        "Siis emmäoo mikää nirppanokka mut kyl miehen täytyy sadantuhannen kohdan kriteerit täyttää"
        Tsiisus ei oo ihme jos akat saa tiskata yksinään...siinähän tiskaatte ei oo multa pois:D


    • Anonyymi

      Omat toiveeni ovat pitkälti sisäisiä juttuja. Toki muutama ulkoinenkin löytyy, mutta ne ovat varsin epämääräisiä ☺

      Kauppalistani olisi seuraavanlainen. En laita näitä mihinkään tärkeysjärjestykseen, vaan kirjotan miten mieleen tulee.

      - samankaltainen huumorintaju, kuin minulla (yhteinen huumori auttaa yli myös rankoista tilanteista)
      - ei riippuvuuksia (alkoa saa käyttää tai olla käyttämättä, mutta siihen pitää olla terve suhde ja ilmankin pitää kyetä olemaan)
      - samankaltaiset elämänarvot, kuin minulla (samanlainen ei tarvitse olla, mutta riittävän lähellä)
      - terve asenne työntekoon, rahaan, omaisuuteen ja kaikkeen muuhun vastaavaan (eivät ole elämän keskipiste, mutta elämä on turhan vaikeaa ilman niitä)
      - on tyytyväinen omaan ystäväpiiriinsä ja harrastuksiinsa ja niin edelleen (noita voi olla, tai olla olematta, ihan miten itse tahtoo ... kunhan tosiaan on itse tyytyväinen)
      - väkivallaton (kykenee ratkomaan konfliktit muilla tavoin ... pitää sisällään myöskin henkisen väkivallan, sekä huutamisen ja muun riehumisen)
      - osaa itse kysymättä kertoa jos jokin vituttaa ja osaa sanoa kun jokin on hyvin
      - aloitekykyinen (koskee ihan kaikkea pyykinpesusta, seksiin ja yhteisten hetkien järjestämisestä, molempien tarvitseman oman ajan huomiomiseen)
      - osaa käyttäytyä ihmisten seurassa (ei hauku, ei solvaa, ei loukkaa tarkoituksellisesti ... pärjää sosiaalisissa tilanteissa, vaikka ei ehkä niitä niin rakastakaan)
      - on rehellinen, on luotettava, ei petä (ei millään tasolla ... pettäminen ei liity vain seksiin)
      - pitää seksistä (en jaksaisi harrastaa parisuhteessa pelkkää sooloilua)
      - ei kuvittele omistavansa minua, ei yritä muuttaa minua, ei ole ylettömän mustasukkainen (ymmärtää, että parisuhteessa ollaan vapaaehtoisesti, vaikka oltaisiin kuinka sitoutuneita tahansa)
      - pyrkii pitämään huolta terveydestään (haluaisin pitää rakkaani luonani mahdollisimman kauan)
      - pukeutuu siististi/tilanteeseen sopivalla tavalla (oman tyylinsä mukaan), pitää huolta hygieniastaan
      - hänen ulkonäkönsä miellyttää minun silmääni (voi tarkoittaa todella montaa juttua, en ole nirso tässä asiassa)
      - hänellä on myös kanssani yhteisiä kiinnostuksen kohteita (jotta meillä olisi myös sitä yhteistä tekemistä ... niitä ihan omiakin kiinnostuksen kohteita saa tosiaan olla)
      - rakastaa minua ja haluaa olla kanssani koska rakastaa minua (en huoli mitään paremman puutteessa tyytyjää)

      Alkaiskohan tuossa olla tärkeimmät. Moni juttu on tosi epämääräsesti kerrottu, mutta esim. elämänarvojen avaaminen olisi jo ihan oman kirjansa aihe.

      Vastineeksi mies saisi itselleen samanmoisen naisen. Eli todellakin yritän olla kuten se oma ihanteeni on. En vaadi toiselta jotakin, jota en kykene itse täyttämään. En yritä muuttua toisen vuoksi, enkä haluaisi hänen yrittävän muuttua minun vuokseni. Tuollaiset muutokset eivät ole kestäviä. Yhteiselo (vaikka asuttais erikseenkin) on väistämättä aina vaativaa. Minusta sitä ei kannata vielä vaikkeuttaa jollain muutosvaatimuksilla.

      • Anonyymi

        Siinä oon kyllä samaa mieltä, ettei pidemmän päälke voi esittää jotskin muuta. Parempi ettiä sellanen, jolle on hyvä omana ittenään.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuossa unelmassa ole jo ainekset sun tulevaan ritariin joka on...*rumpujen pärinää *... Joulupukki :D


    • Kun lukee noita teidän kommentointeja niin voi ymmärtää että se "sopivin" on kuitenkin se jolla on elämän perusarvot kunnossa jos näin pähkinänkuoreen asian tiivistää. Jos toinen on noin tasapainoinen kaveri joka elämän osa alueella niin pätevätkö nämä samat asiat myös teihin vai oletteko te sellaisia jotka ei sovi näihin muotteihin eli teillä olisi kuitenkin se oma vapaus olla ja tehdä mitä ja koska haluaa? :)

      Kissa: se on itsenäinen kulkija joka menee omia polkujaan ja jolkottelee kaikki yöt ulkona. Päivät se makaa ja syö eikä korvaansa lotkauta millekkään. Eli kaikkia niitä asioita joita Nainen rakastaa kissassa hän vihaa miehessä :D

      • Anonyymi

        Kirjotin ton 12.10 vastauksen. Kuten siihen laitoinkin, niin vastaan ite hyvin pitkälle sitä, mitä myös mieheltä toivon. Kyllähän aikusella ihmisellä pohjimmiltaan on aina lupa tulla, mennä ja olla just kuten haluaa. Ei toisen elämää voi jatkuvasti rajottaa ja ajatella, että se sellanen suhde kestää. Siksi aattelenkin, että niiden arvojen ja muiden pitää olla samankaltaset. Kun niistä tuloista ja menoista ollaan suht samalla aaltopituudella, niin ei niistä sillon tarvii taistella. Ite en jaksais yhtään vääntää tollasista. En ole mikään bilehile, vaan ennemmin kotihiiri, jolla on aina välillä ne muutamat omat menot. Ei mulle sopis täysin vastakkainen mies, enkä rupeis ees yrittään ☺.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotin ton 12.10 vastauksen. Kuten siihen laitoinkin, niin vastaan ite hyvin pitkälle sitä, mitä myös mieheltä toivon. Kyllähän aikusella ihmisellä pohjimmiltaan on aina lupa tulla, mennä ja olla just kuten haluaa. Ei toisen elämää voi jatkuvasti rajottaa ja ajatella, että se sellanen suhde kestää. Siksi aattelenkin, että niiden arvojen ja muiden pitää olla samankaltaset. Kun niistä tuloista ja menoista ollaan suht samalla aaltopituudella, niin ei niistä sillon tarvii taistella. Ite en jaksais yhtään vääntää tollasista. En ole mikään bilehile, vaan ennemmin kotihiiri, jolla on aina välillä ne muutamat omat menot. Ei mulle sopis täysin vastakkainen mies, enkä rupeis ees yrittään ☺.

        Hyvin sanottu ❤


      • Anonyymi
        Bastion kirjoitti:

        Hyvin sanottu ❤

        Mulle ainoo syy jonkunlaisen listan olemassaoloon on just se, että ihan turha ees yrittää vääränlaisen ihmisen kanssa. Ei se tuu toimimaan. Jokainen tietää mikä on itelle tärkee ja olennainen asia. Jos se nyt jollekin on ulkonäkö, niin parempihan sekin on myöntää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ainoo syy jonkunlaisen listan olemassaoloon on just se, että ihan turha ees yrittää vääränlaisen ihmisen kanssa. Ei se tuu toimimaan. Jokainen tietää mikä on itelle tärkee ja olennainen asia. Jos se nyt jollekin on ulkonäkö, niin parempihan sekin on myöntää.

        Aika paljon keskinäiset kemiat määrittää sen miten juttu toimii ja miten kahden ihmisen elämät saadaan sovitettua yhteen.


      • Anonyymi
        Bastion kirjoitti:

        Aika paljon keskinäiset kemiat määrittää sen miten juttu toimii ja miten kahden ihmisen elämät saadaan sovitettua yhteen.

        Varmaan. Itse en ole koskaan tuntenut mitään "kemiaa", jos eivät myös monet käytökseen liittyvät asiat osu kohdilleen. Miehen kanssa pitää olla hyvä olla, jotta voin tuntea yhtään mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan. Itse en ole koskaan tuntenut mitään "kemiaa", jos eivät myös monet käytökseen liittyvät asiat osu kohdilleen. Miehen kanssa pitää olla hyvä olla, jotta voin tuntea yhtään mitään muuta.

        Sitä kutsutaan myös siksi hyväksi kemiaksi 🥰 Toiset jutut on niitä joiden kanssa voi elää eikä ne saa niin suurta merkitystä että antaisivat johdattaa elämää. Toiset asiat taas on niitä jotka aiheuttaa turhaa kitkaa ja pahaa mieltä vaikkei niiden todellinen merkitys olisikaan kovin suuri. Siksi onkin joskus hyvä yrittää katsoa asioita isommassa perspektiivissä ennenkuin on liian myöhäistä


      • Anonyymi
        Bastion kirjoitti:

        Sitä kutsutaan myös siksi hyväksi kemiaksi 🥰 Toiset jutut on niitä joiden kanssa voi elää eikä ne saa niin suurta merkitystä että antaisivat johdattaa elämää. Toiset asiat taas on niitä jotka aiheuttaa turhaa kitkaa ja pahaa mieltä vaikkei niiden todellinen merkitys olisikaan kovin suuri. Siksi onkin joskus hyvä yrittää katsoa asioita isommassa perspektiivissä ennenkuin on liian myöhäistä

        Noin se varmaan menee. Monilla tuntuu vaan olevan käsitys "kemiasta" jonain mystisenä ja ihmeellisenä asiana. Ainakin täällä saa vähän väliä lukea miten "kemian" odottaminen on lähes suurinta mahdollista tyhmyyttä.

        Minulle kemia on sitä, että jonkun seurassa on hyvä ja luonteva olla. Hänelle on helppo puhua ja on jotakin mistä puhua. Tuntuu, että palikat napsahtelevat kohdilleen ja toinen ymmärtää mistä puhut. Edellisen kerran kun ihastuin, niin ensivilkaisulla mies ei ollut (ulkoisesti) sellainen, johon kinnittäisin heti huomioni. Hän oli ok, ei mitään vikaa, "ihan kivan näköinen mies". Sitten siinä ensimmäisessä hetkessä, kun rupesin puhumaan hänen kanssaan, hän oli hieman ujo, todella ystävällinen ja neuvoi minua kärsivällisesti eräässä asiassa ja huumorintaju kolahti juuri tasan kohdalleen. Se tunne kun joku pääsee totaalisesti yllättämään. Harmi, että siinä oli niin paljon vaikeita ulkopuolisia tekijöitä ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se varmaan menee. Monilla tuntuu vaan olevan käsitys "kemiasta" jonain mystisenä ja ihmeellisenä asiana. Ainakin täällä saa vähän väliä lukea miten "kemian" odottaminen on lähes suurinta mahdollista tyhmyyttä.

        Minulle kemia on sitä, että jonkun seurassa on hyvä ja luonteva olla. Hänelle on helppo puhua ja on jotakin mistä puhua. Tuntuu, että palikat napsahtelevat kohdilleen ja toinen ymmärtää mistä puhut. Edellisen kerran kun ihastuin, niin ensivilkaisulla mies ei ollut (ulkoisesti) sellainen, johon kinnittäisin heti huomioni. Hän oli ok, ei mitään vikaa, "ihan kivan näköinen mies". Sitten siinä ensimmäisessä hetkessä, kun rupesin puhumaan hänen kanssaan, hän oli hieman ujo, todella ystävällinen ja neuvoi minua kärsivällisesti eräässä asiassa ja huumorintaju kolahti juuri tasan kohdalleen. Se tunne kun joku pääsee totaalisesti yllättämään. Harmi, että siinä oli niin paljon vaikeita ulkopuolisia tekijöitä ☺

        Juuri näin. Se "kemia" ei nimeomaan ole sellainen jotai voi ostaa pullosta vaan se on sitä miten kaksi ihmistä punoutuu ajatuksineen ja toiveineen yhteen. Se että on hyvä olla toisen seurassa on osa sitä "mystistä kemiaa" ja erittäin tärkeä osa sitä. Se että toinen pääsee omalla olemuksellaan ujuttautumaan ns ihon alle on hyvä merkki :) Huumori, ajatusmaailma, perusarvot ovat niitä joiden pitää olla lähellä toisiaan jo lähtökohtaisesti, muutoin ne kuuluisat kemiat ei sekoitu eikä juttu yleensä ota tuulta siipiensä alle.


      • Anonyymi
        Bastion kirjoitti:

        Juuri näin. Se "kemia" ei nimeomaan ole sellainen jotai voi ostaa pullosta vaan se on sitä miten kaksi ihmistä punoutuu ajatuksineen ja toiveineen yhteen. Se että on hyvä olla toisen seurassa on osa sitä "mystistä kemiaa" ja erittäin tärkeä osa sitä. Se että toinen pääsee omalla olemuksellaan ujuttautumaan ns ihon alle on hyvä merkki :) Huumori, ajatusmaailma, perusarvot ovat niitä joiden pitää olla lähellä toisiaan jo lähtökohtaisesti, muutoin ne kuuluisat kemiat ei sekoitu eikä juttu yleensä ota tuulta siipiensä alle.

        On oikeestaan aika jännää miten suorastaan vihamielisesti moni täälläkin kirjotteleva suhtautuu "kemiaan" ja "kipinöintiin". Onko sitten sitä, ettei sitä ole ikinä ite kokenut. Vai mikä niistä tekee toisille suorastaan kirosanoja. Moni tuntuu alentavan ne suoraan niin, että molemmat ovat vaan himoa. Vaikka itelleni ne on kyllä jotain ihan muuta. Ei tietenkään suorastaan vastakohta, mutta tietyllä tavalla kuitenki pidäke. Kun siitä toisesta ihan todella pitää "silleen" ja haluaa oppia tuntemaan paremmin, niin niitä kaikkein eläimellisimpiä vaistoja pitää oikeestaan vähän tiukemmassa lieassa. Tai ainakin itelläni näin, kun ei halua vahingossa antaa väärää kuvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On oikeestaan aika jännää miten suorastaan vihamielisesti moni täälläkin kirjotteleva suhtautuu "kemiaan" ja "kipinöintiin". Onko sitten sitä, ettei sitä ole ikinä ite kokenut. Vai mikä niistä tekee toisille suorastaan kirosanoja. Moni tuntuu alentavan ne suoraan niin, että molemmat ovat vaan himoa. Vaikka itelleni ne on kyllä jotain ihan muuta. Ei tietenkään suorastaan vastakohta, mutta tietyllä tavalla kuitenki pidäke. Kun siitä toisesta ihan todella pitää "silleen" ja haluaa oppia tuntemaan paremmin, niin niitä kaikkein eläimellisimpiä vaistoja pitää oikeestaan vähän tiukemmassa lieassa. Tai ainakin itelläni näin, kun ei halua vahingossa antaa väärää kuvaa.

        Mitä se kemia kenellekkin sitten tarkoittaa. Onko se jotain eläimellistä halua vai sielujen sympätiaa tai kenties sitä että tykkää vaikka samasta bändistä. Kirosana, korusana tai täysin merkityksetön...

        "Eläimelliset" halut onkin sitten jo oma stoorinsa ja aina ne jonkun sopivan ihmisen kanssa saa roihahtaa liekkeihin ja saa olla se ihan oma itsensä ja voi ja saa tehdä sitä mistä tykkää ;) Siinä ei sitten enää tarvitse itseään lieassa pitää ellei siitä sitten satu tykkäämään 😉😂


    • Anonyymi

      Ei ihme, että ollaan sinkkuja, kun toiveet kumppanista on kuin lahjalista joulupukille lapsena.

      • Anonyymi

        Mitkä näistä tossa yllä esitetyistä toiveista on olleet asiattomia tai ylimääräsiä? Millasia asioita olis ok toivoa? Vai onko ongelma enemmän nuo toiveiden määrät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä näistä tossa yllä esitetyistä toiveista on olleet asiattomia tai ylimääräsiä? Millasia asioita olis ok toivoa? Vai onko ongelma enemmän nuo toiveiden määrät?

        Eeeeei mitkään, voihan joulupukkiin toki uskoa aikuisenakin ei sille kukaan naura :D
        Buaahhhaaaa!


    • Ulkoisista ominaisuuksista en yleensä sano paljon, mutta täytyy nyt mainita, kun on tullut katseltua paljon entisten aikojen rokkareitten nuoruuskuvia (kuuntelen paljon rockmusiikkia), että monet heistä olivat nuorina enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä, esim. Robert Plat (Led Zeppelin), Jimmy Page (Led Zeppelin, kitaristi), Paul Rodgers (Free/Bad Company), Rob Halford (Judas Priest), KK Downing (Judas Priest, kitaristi), Glenn Tipton (Judas Priest, kitaristi), David Coverdale (Deep Purple/Whitesnake), Dave Mustaine (Megadeth), Steve Harris (Iron Maiden, basisti), John Deacon (Queen, basisti), Miljenco Matijevic (Steelheart). Onhan näitä. Ehkä se on se pitkä tukka, joka monilla aikoinaan oli (joillain vieläkin, Rob Halfordilla tosin oli enimmän osan ajasta enemmän tai vähemmän lyhyt ja -90-luvun alusta lähtien kalju). Ja noitten rokkareitten nuoruuden aikainen ulkonäkö myös sattuu viehättämään mua. Esim. Robert Plant ja David Coverdale olivat nuorina todella kauniita ja Rob Halford oli nuoruuden päivinään (etenkin noin 30-40 -vuotiaana) varsmasti yksi seksikkäimmistä miehistä.

      • Anonyymi

        Vitsi vähänks hunksi hei uffaffaa


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa, että tän alotuksen näkökulma on totaalisen vieras mulle. Parisuhde vaatii vaivannäköa toimiakseen, siitä oon samaa mieltä. Just tosta syytä taas oo eri mieltä siitä, että pitäis jotenkin yrittää olla roisen ihanne. Se yhteiselo on ihan tarpeeksi vaativaa ilman esittämistäkin. Mustasen toisen pitää ihan rehellisesti olla mahdollisimman lähellä sitä ihannetta, ilman yhtääb esitystä. Samatan niin, että itseni pitää ihan ilman esitystä myös olla mahdollisimman lähellä sen toisen ihannetta. Itse en ainakaan olis onnellinen jos joutusin esittämään jotain. Mä olisin hyvin onneton sellasessa parisuhteessa. Enkä usko, että toinenkaan olis kovin onnellinen, jos ei juuri koskaan sais olla oma ittensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe