Olen 14 v ja minulta on alkanut lähteä hiuksia aivan tuhottomasti. Niitä on joka puolella: sängyllä, lattialla, Suihku huoneessa, sohvalla jne.
Tiiän mistä tämä johtuu. Lämpökäsittelen hiuksia luultavasti ihan liian usein joten johtunee todennäköisesti suoristamisesta se.
Onko teillä mitään ohjeita tai vinkkejä mitä minun pitäisi tehdä? En kuitenkaan haluaisi lopettaa suoristusraudan käyttöä, koska muuten näytän ihan kauheelta.
Ja eikä mitään vittuiliua mulle!
Hiusten lähtö
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, älä ole huolissa hiustenlähdöstä tässä iässä. Se on täysin luonnollista, että teinikään tullessaan hiuksia voi alkaa lähteä. Tilanne saata johtua hormoneista. Ja pitkät hiukset näkyväät usein joka puolella. Hiuksilla on kolme kasvuvaihetta: kasvuvaihe, joka kestä useita vuosi, lepovaihe, joka kestä muutama vuosi ja tippumisvaihe, joka saata kestä useita kuukausia. Ota sitten asia rennosti. Kokeilla voit esim. Vitalitys´s intensive Aqua Energia shampoota, joka virkistää hiuspohjasi ja ehkäise hiusten ennen aikaista lähtemistä. Ja suoristusrautojen pohjalle ehdottomasti lämpösuoja sekä rakennepaikkavia hoitoaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093