Se on luuseri mies/nainen joka päästää heilansa yksin iltaa viettämään

Anonyymi

En kyllä seurustelisi sellaisen naisen/miehen kanssa jonka täytyisi päästä yksin viettämään iltaa ''ystävien kanssa''. Olen nähnyt niin monta kertaa varatun miehen/naisen pettävän toisen miehen/naisen kanssa ettei se ole mikään vitsi... Etenkin silloin jos siellä ''ystävän luona'' on uusi mies/nainen johon ollut aikaa tutustua koko ilta ennen baari reissua... Ja usein siellä baarissa aletaan jo lääppimään toisia, sitten takaisin ''ystävän'' luo jossa ilta viimeistellään peiton ja patjan välissä.

Naiset nyt saavat enemmän huomiota miehiltä kuin miehet saavat naisilta, joten on todennäköisempää että nainen pettää kuin että mies. Mutta jos miesystäväsi ei vierasta vieraille naisille puhumista baareissa, niin kyllä minä tarkkailisin häntä.

Te voitte yrittää vakuutella itseänne ettei minun heilani sellaista tekisi... Mutta jos päästätte yksin iltaa viettämään, niin sanonpahan vaan että harvoin on tullut vastaan varattu nainen/mies joka on tehnyt selväksi suhteessa olemisensa. Yleensä silloin saattanut ilmoittaa suhde tilanteensa jos vastapuoli ei ole ollut tarpeeksi mielyttävän näköinen. Ja kukaan ei kehtaa kertoa sille toiselle mitä on tapahtunut, koska ei halua puhua ystävänsä seläntakana.

52

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi halutaankaan mennä räkälöihin viettämään aikaa, yksin tai yhdessä!?
      Kuinka kukaan näkee kännäämisen hienona ja arvokkaana ajanviettona.
      Haetaanko kännin luvalla syytä ala-arvoiseen käyttäytymiseen?

      Ovatko suomalaiset todellakin niin paksupäisiä etteivät tajua että vapaa-aikansa voi, ja kuuluisikin, viettää ilman viinaa.

      Mitä taas tulee kavereiden kanssa hengailuun ilman puolisoa, se täysin riippuu jokaisesta yksilöstä.
      Joka-ikinen tietää mihin kuuluu vetää rajat.

      • Anonyymi

        Ai räkälöihin, on kaikenlaisia paikkoja....ruokaravintoloista yökerhoihin, kuka käskee mennä johonkin hampaattomien räkälöihin, itse olen käynyt vaimon kanssa paikoissa joissa hyvä meininki ja fiilis ja joihin ei kännikaloja edes päästetä. Siellä kotona ehtii majailee ihan tarpeeksi vanhana, nuorempana voi nauttia elämästä.


      • Anonyymi

        Kännääminen ei ole todellakaan mitään järkevää toimintaa. Itse. Lauleskelen karaokea ja juon muutaman longeron illassa. Jos karaokea ei olisi en menisi ravintolaan. Se on kuitenkin henkireikä itselle mukavien ystävien kanssa joista moni on raitis ja lähes raitis. Se on siis sosiaalinen tapahtuma. Joskus tulee tanssittuakin mutta kännääminen ei kiinnosta. Hauskanpito kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai räkälöihin, on kaikenlaisia paikkoja....ruokaravintoloista yökerhoihin, kuka käskee mennä johonkin hampaattomien räkälöihin, itse olen käynyt vaimon kanssa paikoissa joissa hyvä meininki ja fiilis ja joihin ei kännikaloja edes päästetä. Siellä kotona ehtii majailee ihan tarpeeksi vanhana, nuorempana voi nauttia elämästä.

        "En kyllä seurustelisi sellaisen naisen/miehen kanssa jonka täytyisi päästä yksin viettämään iltaa ''ystävien kanssa''."

        Aha, tämä selvä!


    • Anonyymi

      En pettäisi koskaan miestäni. En ole pettänyt eikä mies minua, on liian kiltti sellaiseen. Kyllä me käymme juhlimassa joskus yksin ja yhdessäkin. Ei mies tee numeroa jos lähden tyttöjen kanssa keikalle ja mieskin meni kavereiden kanssa viimeks rammsteinin keikalle. Sen jälkeen melkein tulikin korona ettei olla missäään käyty juhlimassa.

      • Anonyymi

        Olen jo pitkällä keski-iässä, mutta minulle ei ole vielä avautunut, mitä se juhliminen on. Pari kertaa olen baarissa käynyt ja firman pikkujouluissa. Aikani tuijotellut ja lähtenyt melun keskeltä kotiin. Mikä juju siinä on?


      • Anonyymi

        Särähti jotenkin korvaan tuo lause olen siihen lian kiltti.. Eli mielesi tekee pettää mutta joku pidättää. Pettämättä jättäminen on oikein ja järkevää.. Ei kiltteys kaunan teitä yhdessä pidä.. Olen huolestunut jo nyt asenteestasi olla kiltti. Uskollisuus on sinun puolestasi aika hatara.. Entä kun kiltteys menee ohi ja suutut mieheesi.. Sittenkö petåt.. Itse en seurustelisi sinun kanssasi jos uskollisuus perustuu vain sinun kiltteyteesi.. Se on laho silta...


      • Anonyymi

        Miten se corona "melkein" tuli? Menikö metrin päästä vai jopa puolen?

        Vakavasti ottaen, killtejäkin kannattaa pitää silmällä, ne on sitten aika vietävissä, jos sattuu päällekäyvä nainen tulemaan vastaan. Joku sanoi jopa että kiltin oloiset on niitä pahimpia.
        Tietysti pahoja poikia kannattaa välttää, ne nyt tekee mitä vaan. Paras on ihan normaali mies! Tai no, perusmiehethän nyt ei ole kovin luotettavia...


    • Anonyymi

      Se on luuseri joka ei luota sen vertaa itseensä, että haluaa rajoittaa kumppaninsa menoja.
      Tai sitten luuseri on tehnyt täydellisen virheen parinsa valinnassa.
      Tietenkin tilanteet, niiden toistuvuus ja ystävien laatu ratkaisee.
      Vaimoni on tehnyt muutaman päivän -> 3:n viikon tyttöjen ulkomaan matkoja eikä mieleeni ole juolahtanutkaan, että siellä tapahtuisi jotain lipsumista.
      Tilanteessa jossa hän oli ollut useamman kuukauden sidottuna suolistosyöpäni jälkimaininkien hoitamiseen ja kun tilanteeni koheni riittävästi, niin kehoitin häntä kysymään vakiokaveriltaan olisiko ko. kaverilla mahdollisuus lähteä hänen kanssaan vaikkapa Berliinin joulutoreille koska minusta ei vielä ollut lähtijäksi.

      Kotimaassa sama juttu. Viikonlopun retkiä pk-seudulle tai Tallinnaan.
      Viikonloppuja lukuun ottamatta olin itse ollut työni vuoksi milloin missäkin yli 10 vuotta. Ei mitään hämminkiä.
      Luottamus velvoittaa molemmin puolin!

      • Anonyymi

        Juurikin noin, jos haluu että toinen ei käy missään kanattaa olla yksin. En ole koskaan estellyt vaimoni illan viettoon lähtöjä eikä vaimo minun, luottamus pelaa ja rauha maassa. Kun ihminen saa mennä kun haluu parisuhdekin voi paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin, jos haluu että toinen ei käy missään kanattaa olla yksin. En ole koskaan estellyt vaimoni illan viettoon lähtöjä eikä vaimo minun, luottamus pelaa ja rauha maassa. Kun ihminen saa mennä kun haluu parisuhdekin voi paremmin.

        Totta, se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa!


    • Anonyymi

      Luottamusta ei ole jos ei pääse yksin tai keveripiirissä ulos. Me ollaan oltu puolison kanssa noin 30 vuotta ja kumpikin on ihan normaalisti ollut viettämässä iltaa kun halunnut eikä toden totta ole pettämiset kuuluneet kuvioihin. On parisuhteita joissa luottamus ja kunnioitus pelaa, joissakin ei ja homma kusee heti alussa. On tietty ap asia kenen kanssa haluu olla mutta kaikkia ei kannata syylistää koska ihmiset ja parisuhteet on erilaisia.

      • Anonyymi

        Minä olen niin vapaa mielinen että avo suhteet ovat enemmän minun juttuja kuin avioliitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen niin vapaa mielinen että avo suhteet ovat enemmän minun juttuja kuin avioliitto

        Naiset ovat kaikki yhtä kivoja nii turha sitä on jäädä yhden naisen kanssa nauttii elämästä jos voi rakastella myös muita


    • Anonyymi

      Miten niin päästää iltaa viettämään? Aikuinen ihminen tekee itse valintansa ja kantaa vastuun tekemisistään. Ei puoliso voi estää jos toinen haluaa lähteä kavereiden kanssa baariin.

      • Anonyymi

        Noin se kuuluu olla, aikuinen vaikka kuinka parisuhteessa ei voi rajoitaa toisen elämää tai menoa ja aikuinen myös tajuaa antaa toiselle tilaa. Jos ollaan koko ajan kotona vierekkäin kuin paita ja perse ero tulee. Esimerkiksi vaimoni sanoi kerran että jos olisin estellyt tai rajoittanut hänen menojaan kun oltiin nuoremapia olis eronnut musta. Illanvietot ei tee kenestään huonoa ihmistä tai pettäjää, se on paskan jauhantaa.


      • Anonyymi

        Just näin!

        Kaikkein varmin tapa saada toinen lähtemään lopullisesti on se, että kuvittelee omaksi oikeudekseen päästää tai olla päästämättä. Toista ihmistä ei voi omistaa.

        Järjetön mustasukkasuus on myös kaikken varmin keino saada myös uskollinen kumppani pettämään. Itse en ole koskaan ketään pettänyt. Pettäminen on vastoin kaikkea sitä mihin itse uskon. Exäni, joka oli mustasukkainen, aina epäili, kyttäsi ja syytteli, sai minut kuitenkin ajattelemaan seuraavaa: "Kun aina saan kuitenkin epäilykset ja syytökset niskaani, niin eikö silloin olisi ihan sama tehdäkin se mistä kuitenkin syytetään? Olispahan kerrankin syytöksille aihe, eikä tarvisi aina tuntea itseäni loukatuksi". Totesin, että ehkä kuitenkin lähteä menemään siitä suhteesta.


      • Anonyymi

        "Miten niin päästää iltaa viettämään? Aikuinen ihminen tekee itse valintansa ja kantaa vastuun tekemisistään. Ei puoliso voi estää jos toinen haluaa lähteä kavereiden kanssa baariin."

        Voipas estää! Ei aikuisuus tarkoita sitä, että tehdään mitä halutaan muista välittämättä. Kyllä varmaan voi mennä kavereiden kanssa Esson baariin, mutta siitä sovitaan etukäteen. Parisuhteeesta ja ihmisistä riippuu sitten kuinka usein sitä voi/pitää/saa harrastaa


    • Anonyymi

      En ikimaailmassa lähtisi kavereiden kanssa iltaa istumaan ravintolaan enkä myös halua että puoliso menisi, ei kyllä ole kummallekkaan tullut mieleen.

      • Anonyymi

        No, se on sun mielipitees, onneksi monet on eri mieltä. Olisko ne kaverit halukkaita tulee kattoo sua kun määräät puolisoos kotona.


      • Anonyymi

        "En ikimaailmassa lähtisi kavereiden kanssa iltaa istumaan ravintolaan enkä myös halua että puoliso menisi, ei kyllä ole kummallekkaan tullut mieleen."

        Sama täällä! Baarit on yksiä lihatiskejä, joihin mennään vain katsastamaan vastakkaista sukupuolta - ei mitään syytä mennä semmoseen jos ollaan pariskunta. Sehän on kuin kerjäisi ongelmia. Jos haluat tavata kavereita, niin menette sitten golfaamaan, leffaan tai autoa laittamaan yhdessä, ei mihinkään baariin tai erotiikkamessuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, se on sun mielipitees, onneksi monet on eri mieltä. Olisko ne kaverit halukkaita tulee kattoo sua kun määräät puolisoos kotona.

        Meille saa tulla, mutta ei ole pakko. Ryyppyjuhlia kotona en kyllä siedä. Menkööt vaikka pelaamaan sulkista tai sählyä, en tunge mukaan kavereiden aktiviteetteihin.


    • Anonyymi

      En kyllä seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa pitäisi mennä aina ja kaikkialle yhdessä. Sidottuna yhteen kaiken vapaa-ajan. Mustasukkaisuus on yksi pahimmista turn off ominaisuuksista. En itsekään vahtisi kumppanini menemisiä.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika, tietysti meillä on omia menoja harrastukset esimerkiksi, mutta ei mentäisi yksin iltaa istumaan kapakkaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, tietysti meillä on omia menoja harrastukset esimerkiksi, mutta ei mentäisi yksin iltaa istumaan kapakkaan .

        Miksi ei saisi mennä, jos tahtoo? Minä en jaksa moisessa aikaani viettää, mutta tietysti toinen saa mennä jos haluaa. Mikä minä muka olisin määrittelemään kuinka toinen haluaa rentoutua. Juokoon ne muutamat kaljansa mielummin siellä kapakassa, kun tossa sohvan nurkassa. Jos menevät vaikka poikien kanssa pelaan sählyä, niin hemmetistäkös minä siitäkään tiedän mitä siellä suihkussa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saisi mennä, jos tahtoo? Minä en jaksa moisessa aikaani viettää, mutta tietysti toinen saa mennä jos haluaa. Mikä minä muka olisin määrittelemään kuinka toinen haluaa rentoutua. Juokoon ne muutamat kaljansa mielummin siellä kapakassa, kun tossa sohvan nurkassa. Jos menevät vaikka poikien kanssa pelaan sählyä, niin hemmetistäkös minä siitäkään tiedän mitä siellä suihkussa tapahtuu.

        Niin, sitten voi kysyä että miksi tahtoo mennä kuppilaan yksin juomaan olutta? Parempi että pysyy omalla sohvalla sixpack kainalossa


    • Anonyymi

      Seurustelin naisen kanssa joka määräili kaikessa, lopetin seurustelun ja löysin naisen josta tuli puolisoni, ei olla kumpikaan rajoitettu toisen harrastuksia tai illan viettoja. Liika mustasukkaisuus tai rajoittaminen tuhoaa liittoja.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta.
        Kahlehtiminen, kyttäily ja rajoittaminen on varmin tapa tappaa rakkaus.
        Rakkaus perustuu vapaaehtoisuuteen ja luottamukseen, jos sitä ei ole ei ole rakkauttakaan.
        Kovin on hataralla pohjalla sellainen liitto jossa epäilys ja mustasukkaisuus vallitsevat.


    • Anonyymi

      Miksi laittaa itsensä vaaralle alttiiksi, alkoholi on kyllä sumentanut monen pään ja seuraukset ikäviä.

      • Anonyymi

        Tietysti jos tietää, ettei voi luottaa itseensä ja arvostelukykyynsä. Jos vielä sattuu tosiaan olemaan tollasia ongelmia alkoholinkin kanssa. Jos tuppaa aina menemään yli, eikä homma pysy hanskassa. Tietenkin silloin on parempi pysyä poissa vaaranpaikoista. Ihan eri juttu kun tietää ja tuntee itsensä, ettei menisi tekemään pahojaan, eikä viinakaan koskaan isommin maistu. Ei silloin tarvi yhtään pelätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jos tietää, ettei voi luottaa itseensä ja arvostelukykyynsä. Jos vielä sattuu tosiaan olemaan tollasia ongelmia alkoholinkin kanssa. Jos tuppaa aina menemään yli, eikä homma pysy hanskassa. Tietenkin silloin on parempi pysyä poissa vaaranpaikoista. Ihan eri juttu kun tietää ja tuntee itsensä, ettei menisi tekemään pahojaan, eikä viinakaan koskaan isommin maistu. Ei silloin tarvi yhtään pelätä

        Alkoholi ja tilaisuudet.

        Tuossa on perää.
        Kahden ensimmäisen avioliitto vuotemme aikana olin erilaisissa internaateissa, koulutuskeskuksissa yms. pikoissa yhteensä noin 6kk jakautuen viikon jaksoihin.
        Useimmiten samoissa paikoissa oli myös nuorehkojen naisten kursseja ja omillamme oli aina jokunen nainen.
        Kyse oli vain siitä, etten hakeutunut tilanteisiin joiden seuraukset olisivat saattaneet jälkikäteen kaduttaa. Alkon suhteen olin varsin maltillinen.

        Tuossa ylempänä mainitsin vaimoni tyttöjen matkoista. Tunsin varsin hyvin hänen "tyttökaverinsa". Molemmat naiset olivat, ja ovat edelleenkin absolutisteja joten harkinnan menettämisen vaaraa ei ollut.

        Uskollisuus itsessään ei ole itseisarvo mutta jos parisuhde on todella kunnossa ja rakentunut pitkäjännitteisille perusteille niin tolkussaan ( selvin päin ) ollessa ei lipsuminen ole todennäköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi ja tilaisuudet.

        Tuossa on perää.
        Kahden ensimmäisen avioliitto vuotemme aikana olin erilaisissa internaateissa, koulutuskeskuksissa yms. pikoissa yhteensä noin 6kk jakautuen viikon jaksoihin.
        Useimmiten samoissa paikoissa oli myös nuorehkojen naisten kursseja ja omillamme oli aina jokunen nainen.
        Kyse oli vain siitä, etten hakeutunut tilanteisiin joiden seuraukset olisivat saattaneet jälkikäteen kaduttaa. Alkon suhteen olin varsin maltillinen.

        Tuossa ylempänä mainitsin vaimoni tyttöjen matkoista. Tunsin varsin hyvin hänen "tyttökaverinsa". Molemmat naiset olivat, ja ovat edelleenkin absolutisteja joten harkinnan menettämisen vaaraa ei ollut.

        Uskollisuus itsessään ei ole itseisarvo mutta jos parisuhde on todella kunnossa ja rakentunut pitkäjännitteisille perusteille niin tolkussaan ( selvin päin ) ollessa ei lipsuminen ole todennäköistä.

        nainen 40
        miksi pitää päästä juhlimaan tai istumaan kavereiden kanssa miksi ei voi mennä harrastamaan jotain harrastusta?
        kyllä olen mies ja harrastan itse emme lähde "iltaa viettämään tai päivääkään"
        tuo mustasukkaisuus on muotisana .parisuhteessa jos on liimaa tarpeeksi tulee myös omaa aikaa eikä ongelmia. jos liima kuivuu/kuivunut sitten toinen asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nainen 40
        miksi pitää päästä juhlimaan tai istumaan kavereiden kanssa miksi ei voi mennä harrastamaan jotain harrastusta?
        kyllä olen mies ja harrastan itse emme lähde "iltaa viettämään tai päivääkään"
        tuo mustasukkaisuus on muotisana .parisuhteessa jos on liimaa tarpeeksi tulee myös omaa aikaa eikä ongelmia. jos liima kuivuu/kuivunut sitten toinen asia

        Olisjohan niin, että joillain ihmisillä on ystäviä, he pitävät näistä ystävistään ja viihtyvät heidän seurassaan. On olemassa ihmisiä, joille oleskelu miellyttävässä seurassa on rentouttavaa. Joskus on myös kiva saada jutella muidenkin kuin kumppanin ja työkavereiden kanssa.

        Minkälaiset harrastukset olisivat mielestäsi hyväksyttäviä? Vaikkapa urheiluharrastusten parissa harvemmin tulee isommin juteltua kenenkään kanssa. Tietysti jotain pientä, mutta itse ainakin keskityn silloin siihen tekemiseen, enkä juttelemiseen. Monelle naiselle se sosiaalisuus ja jutteleminen ovat kuitenkin tärkeitä elementtejä elämässä. En itsekään oikein ymmärrä "hauskanpitoa" kapakoissa. Minulla ei ole siellä oikeastaan koskaan erityisen hauskaa. Alkoholista tulee vain huono olo, joten ei kiitos. Minulla on kuitenkin ystäviä, joille tuo on hauskanpitoa. Jos haluan tavata heitä, niin menen sitten tunniksi pariksi juomaan tuoremehua ja sitten kotiin. Itse voisin tavata ihan vaikka ystävän olohuoneessa, mutta silloinhan hän ei pääse pois kotoaan tuulettumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisjohan niin, että joillain ihmisillä on ystäviä, he pitävät näistä ystävistään ja viihtyvät heidän seurassaan. On olemassa ihmisiä, joille oleskelu miellyttävässä seurassa on rentouttavaa. Joskus on myös kiva saada jutella muidenkin kuin kumppanin ja työkavereiden kanssa.

        Minkälaiset harrastukset olisivat mielestäsi hyväksyttäviä? Vaikkapa urheiluharrastusten parissa harvemmin tulee isommin juteltua kenenkään kanssa. Tietysti jotain pientä, mutta itse ainakin keskityn silloin siihen tekemiseen, enkä juttelemiseen. Monelle naiselle se sosiaalisuus ja jutteleminen ovat kuitenkin tärkeitä elementtejä elämässä. En itsekään oikein ymmärrä "hauskanpitoa" kapakoissa. Minulla ei ole siellä oikeastaan koskaan erityisen hauskaa. Alkoholista tulee vain huono olo, joten ei kiitos. Minulla on kuitenkin ystäviä, joille tuo on hauskanpitoa. Jos haluan tavata heitä, niin menen sitten tunniksi pariksi juomaan tuoremehua ja sitten kotiin. Itse voisin tavata ihan vaikka ystävän olohuoneessa, mutta silloinhan hän ei pääse pois kotoaan tuulettumaan.

        Kauhea ajatus että parisuhde kahlitsisi tuolla tavalla!
        Ei saisi tavata ystäviä vaikkapa kesällä terassilla tai siellä kapakassa kuka niissä sitten käy.
        Heti epäilys ja etukäteis oletus että pettämään menet! Millä pohjalla sellainen suhde on, ei kovinkaan kummoisella.
        Totta kai jos ihminen tietää olevansa niin holtiton että pelkää tai tietää että käsistä lähtee, on paras pysyä pois ja hakea apua ongelmaansa sillä ongelma se on.
        Vastuullisen aikuisen luulisi kyllä tietävän mitä tekee.
        Itse en suostuisi häkkilinnuksi. Meillä on vapaus molemmilla ja jos sitä väärin käyttää vastaa myös seuraamuksista. Sen kumpikin tietää ja kun täyspäisia aikuisia ollaan, ongelmia ei ole ollut.


    • Anonyymi

      Lienen omituinen aviomies.
      Vaimoni oli alle 40v kun hänen PAMilaiset työkaverinsa pyysivät häntä työpaikan luottamushenkilöksi. Koska oli pienen kaupunkimme suuren teollisuuslaitoksen pahin riistäjän agentti niin vaimoni kysyi minun mielipidettäni. Kannustin häntä tehtävään ja sanoin, että hankkii kaiken mahdollisen koulutuksen siihen. Sehän tiesi ko. liiton kursseja kurssikeskuksessa
      Samoin kannustin häntä paikallispolitiikkaan ja K-ketjun valtakunnalliseen kilpailuun jossa hän pääsi useaan kertaan kurssijaksolle ja kerran finaaliin.

      Nuo poissaolojen viikot ja viikonloput olin tietenkin lastemme kanssa kotona.
      Vaimoni ei ole tarvinnut koskaan vaatia minulta mitään. Muissakaan asioissa!

    • Tuohon on vain yksi vastaus. Siveysväline lukitaan miehen muniin baari iltoihin mukaan niin nukut yösi hyvin ❤

    • Mikäs sitä luottamusta omaan heilaan on kalvanut pois? Onko ollut aihetta epäillä nimenomaa omaa heilaa, koska muut ovat helposti uskottomia?

      Eikös lähtökohtaisesti pitäisi koittaa luottaa niin kauan, kunnes on oikeasti jotain syytä epäillä?

      • Anonyymi

        "Mikäs sitä luottamusta omaan heilaan on kalvanut pois? Onko ollut aihetta epäillä nimenomaa omaa heilaa, koska muut ovat helposti uskottomia?"

        Se on mies, nuff said. Naiset menee ravinteliin jauhaan pxzxkaa, mutta miehet menee metsästämään.


    • Anonyymi

      Aloittajan kaltaiset ihmiset tulee jokaisen kiertää kaukaa. Sairaalloista mustasukkaisuutta ja epätoivoista kumppanin kontrollointiyritystä.

    • Anonyymi

      Kyllä joskus voi päästää, yksinkin. Ihmisen arvopohja ratkaisee miten siinä käy. Jos onhällä väliä tyyppi se paljastuu äkkiä eikä luottamus kestä. Luottamusta pitää olla ja miten se sitten mittataan on veteen piirretty viiva. Jos taas kaikki on kielletty se synnyttää uhmaa ja homma kaatuusiihen. Silloin tällöin päästin omani, viihteelle ja hän minut. 30 vuotta se liitto kesti. Ei kukaan voi vangita toista. Silloin tällöin vos asiasta sopia.. Ja sovitaan myös milloin tullaan kotiin..

    • Anonyymi

      On kokemusta siitä miten alkoholi sekoittaa pään, vaikka itse olin kemuissa läsnä puoliso alkoi ravata exänsä perässä, no se meni sitten humalan piikkiin.

      • Anonyymi

        Ei minulla ainakaaan alkoholi vaikuta niin että se sekoittaisi pään ja silloin tekisin mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Jos alkoholi todella vie kaiken arvostelukyvyn, niin sillon kannattaa tosiaan vältellä alkoholia ja ihmisjoukkoja.


    • Anonyymi

      Pitkä ketju niin ei jaksa perehtyä mutta joo.olen itse elämässäni tämän huomannut. Omassa ja toisten. Jos asiat on kunnossa omaan niin ei ole mielenkiintoa ilman omaa lähtä yhtään mihinkään. Yhdessä kun ollaan niin yhdessä myös mennään. Jos alkaa tyttöjen tai poikien illat viehättämään ,pikkujoulut ja jne. Niin kyllä on silloin jo joko jotain viritystä johonkin ,tai halua vaihteluun. Sinkkuna ollessa nähnyt niin monen varatun ystävän hörhöilyt. Kun menty niin ihan vamppi meininki😃 itse en ole kokenut tarvetta yksin mennä mutta kun toisella jotain poikien juttuja niin sitten tyttöjen ka mennyt kun kotonakaa yksin ala venaa. Sitte kun tarpeeksi komea ja tyrkky mies siihen osunut nii kyllä on flirtti lähtenyt ja pusut ja lääppimiset. Näin se on. Ihminen on heikko.varsinkin alkoholin vaikutuksesta. Jos oikeasti on parisuhteessa vakavasti ja tosissaan ,miksi ottaa tietentahtoen riskejä? Ihan höpönhöpöä huutaa että toiseen pitää luottaa kun kukaan ei todellisuudessa voi luottaa edes itseensä. Oikeasti sitoutunut ja rakastava toista arvostava ei riskeeraa vaan välttelee . Tähän tulokseen olen tullut. Se on todellista vastuunottamista ja sitoutumista. Ja huomio, omasta tahdosta!💎

      • Anonyymi

        Ai jaa ... mä kyllä pystyn ihan luottaan itteeni täysin 100%:sti. En usko olevani niin ainutlaatunen, etteikö moni muitakin itseni kaltasia olis.

        Ikävä kuulla, että sä et voi luottaa ittees. On tosi hyvä, että sä tiedostat sen puolen itessäs ja varot vaikeita paikkoja. Se on varmasti paras tapa tossa sun tilanteessas ja pisteet siitä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa ... mä kyllä pystyn ihan luottaan itteeni täysin 100%:sti. En usko olevani niin ainutlaatunen, etteikö moni muitakin itseni kaltasia olis.

        Ikävä kuulla, että sä et voi luottaa ittees. On tosi hyvä, että sä tiedostat sen puolen itessäs ja varot vaikeita paikkoja. Se on varmasti paras tapa tossa sun tilanteessas ja pisteet siitä 👍

        Ihminen on hyvä valehtelemaan itselleen. Vakuuttelemaan etten minä vaan ne muut.🙂 monesti se joka mukamas varmin on,eipä sitä olekkaan. Tulet huomaamaan ellet jo huomannut ole. Vaatii rohkeutta katsoa totuutta silmiin. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Ei tarviikkaan kun arvostaa oikeasti suhdettaan ja tahtoo, ja jättää riskit.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on hyvä valehtelemaan itselleen. Vakuuttelemaan etten minä vaan ne muut.🙂 monesti se joka mukamas varmin on,eipä sitä olekkaan. Tulet huomaamaan ellet jo huomannut ole. Vaatii rohkeutta katsoa totuutta silmiin. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Ei tarviikkaan kun arvostaa oikeasti suhdettaan ja tahtoo, ja jättää riskit.💎

        No mut on jo niin monissa liemissä keitetty, että tiedän kyllä itteni ihan tasan ja tarkkaan. Mä ymmärrän toki, että voi olla vaikea uskoa toisten ihmisten todella tuntevan itsensä ja voivan luottaa itseensä, jos itse ei pysty niin tekemään. Jokainen kun meistä kuitenkin haluaa pohjimmiltaan pitää itseään "normaalina ja tavallisena" ihmisenä. Tosiaan nostan hattua kun myönnät, että sulla ei pysyisi homma hallussa. On ihan kunnioitettavaa myöntää se ja ottaa huomioon toiminnassaan. Ei siihen moni kykene ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on hyvä valehtelemaan itselleen. Vakuuttelemaan etten minä vaan ne muut.🙂 monesti se joka mukamas varmin on,eipä sitä olekkaan. Tulet huomaamaan ellet jo huomannut ole. Vaatii rohkeutta katsoa totuutta silmiin. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Ei tarviikkaan kun arvostaa oikeasti suhdettaan ja tahtoo, ja jättää riskit.💎

        Tämä aika on sellainen minäminäminä.seksi on elämässä tärkeintä ja oikeus. Parisuhteessakin täytyy olla satakaksnolla pyllypystyssä jos toinen haluu! Muuten pihtaa ja on huono ihminen ja täytyy antaa puolisolle lupa panna muita kun pano on niin tärkeää. Ihmiset on sekaisin ja pihalla kuin lumiukot.porno on pilannut todellisen rakkauden.rakkaus käsitetään seksiksi. Mielestäni se on yhtä kaukana totuudesta kun kuu maasta.pikku hippunen sitä. Ette ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään. Seksi on lyhyt kestoista.lisääntymistä varten. Rakkaus on ikuista.siihen ei seksiä tarvita ja sitä täällä oppimassa ollaan .💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aika on sellainen minäminäminä.seksi on elämässä tärkeintä ja oikeus. Parisuhteessakin täytyy olla satakaksnolla pyllypystyssä jos toinen haluu! Muuten pihtaa ja on huono ihminen ja täytyy antaa puolisolle lupa panna muita kun pano on niin tärkeää. Ihmiset on sekaisin ja pihalla kuin lumiukot.porno on pilannut todellisen rakkauden.rakkaus käsitetään seksiksi. Mielestäni se on yhtä kaukana totuudesta kun kuu maasta.pikku hippunen sitä. Ette ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään. Seksi on lyhyt kestoista.lisääntymistä varten. Rakkaus on ikuista.siihen ei seksiä tarvita ja sitä täällä oppimassa ollaan .💎

        Niin ... itsehän ihminen kuitenkin päättää sen miten elämänsä elää. Itse päättää myös sen millaisessa seurassa elämäänsä viettää. Minä en omaa tuttavapiiriäni tunnista lainkaan kuvauksestasi. Tietysti jos viettää päivänsä lukien kaikenmaailman juorulehtiä, tuijottaen "tosi"-tv:tä ja selaillen somea. Kyllä siitä varmasti tuollaisen kuvan saa. Valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan onneksi ole tuota maailmaa. Valtaosa ihmisistä on kuitenkin ihan tavallisen tylsiä tallustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... itsehän ihminen kuitenkin päättää sen miten elämänsä elää. Itse päättää myös sen millaisessa seurassa elämäänsä viettää. Minä en omaa tuttavapiiriäni tunnista lainkaan kuvauksestasi. Tietysti jos viettää päivänsä lukien kaikenmaailman juorulehtiä, tuijottaen "tosi"-tv:tä ja selaillen somea. Kyllä siitä varmasti tuollaisen kuvan saa. Valtaosa ihmisistä ei kuitenkaan onneksi ole tuota maailmaa. Valtaosa ihmisistä on kuitenkin ihan tavallisen tylsiä tallustajia.

        No enpä kuvauksesi kaltaista elämää vietä . Mutta kaiken aistii ilmankin.ihmisille jotka ei ymmärrä tai tahdo ymmärtää tai kuulu ymmärtää on hukkaan sanat salatut huudeltu🤗💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aika on sellainen minäminäminä.seksi on elämässä tärkeintä ja oikeus. Parisuhteessakin täytyy olla satakaksnolla pyllypystyssä jos toinen haluu! Muuten pihtaa ja on huono ihminen ja täytyy antaa puolisolle lupa panna muita kun pano on niin tärkeää. Ihmiset on sekaisin ja pihalla kuin lumiukot.porno on pilannut todellisen rakkauden.rakkaus käsitetään seksiksi. Mielestäni se on yhtä kaukana totuudesta kun kuu maasta.pikku hippunen sitä. Ette ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään. Seksi on lyhyt kestoista.lisääntymistä varten. Rakkaus on ikuista.siihen ei seksiä tarvita ja sitä täällä oppimassa ollaan .💎

        "Tämä aika on sellainen minäminäminä.seksi on elämässä tärkeintä ja oikeus. Parisuhteessakin täytyy olla satakaksnolla..."

        Älä vaahtoo äläkä poikkea aiheesta!


    • Anonyymi

      Pitää ymmärtää että ihmisiä on paljon ja eri tapoja viettää aikaa, se suotakoot kaikille kun tänne meidätkin synnytetty on niin antaa palaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe