Onko samaa mutta eri nimi suklaapalat tai mokkapalat missä itse asun niin käytetään sanaa mokkapalat mutta jotkut käyttää suklaapalat eli onko sama vai eri leipomus
Onko sama leipomus
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieman eri leipomus. Mokkapaloissa on nimensä mukaisesti kahvia. Suklaapaloissa ei ole kahvia.
- Anonyymi
Luulin että olis samoja mutta kummasta tykkäät enemmän eli kumpi maistuisi ennemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että olis samoja mutta kummasta tykkäät enemmän eli kumpi maistuisi ennemmin
Suklaapalat. Oikein tummaa suklaata.
- Anonyymi
Itselleni ei ole niin merkitystä mikä nimitys on. Mulle molemmat on periaatteessa sama asia. Hyviä molemmat. ☺️
- Anonyymi
Joo kumpikin maistuu mutta kookoksen voi jättää pois ehkä suklaa palat on parempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kumpikin maistuu mutta kookoksen voi jättää pois ehkä suklaa palat on parempia
En mäkään laita kookosta. Pannari silti parasta, aionkin tänään tehdä. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään laita kookosta. Pannari silti parasta, aionkin tänään tehdä. 🤗
Meillä on sama maku ja minelle kumpikin maistuisi niin pannari on kans hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sama maku ja minelle kumpikin maistuisi niin pannari on kans hyvää
Niin tuntuu olevan. Iltapalaksi teen pitsan.
Hyvä ja rasvainen päivän menu. ☺️
Mukavaa päivää sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntuu olevan. Iltapalaksi teen pitsan.
Hyvä ja rasvainen päivän menu. ☺️
Mukavaa päivää sulle.Kiitos samoin ja taitaisin viihtyä luonasi kyllä pitsakin maistuisi
- Anonyymi
Mitä eroa on sitten tuulomaantortulla ja mokkapaloilla ne ovat periaatteessa melkein sama asia?
- Anonyymi
En tiedä en ole koskaan kuullutkaan mistään tuulonmaan tortuista ehkä jotain lapin tai pohjois pohjanmaan juttuja mutta en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä en ole koskaan kuullutkaan mistään tuulonmaan tortuista ehkä jotain lapin tai pohjois pohjanmaan juttuja mutta en tiedä
Ihan yleisesti se on käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisesti se on käytössä.
En ole ennen kuullutkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisesti se on käytössä.
Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan
Laskiaispullat on hyvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan
Katso googlesta.
- Anonyymi
Suklaakakku-kerroskakku. Kerrosten välissä kermavaahtoa, tai mitä nyt käyttävätkään sitä vslkoista.
Marie-kekseistä saa omia suklaakeksejä, täytteelläkin helposti kun päällystää ne sulatetulla fazerin-sinisen suklaalla ja voi lisätä täytteen oman maun mukaan.
Vähän kuin ne Jaffa-keksit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427