Onko sama leipomus

Anonyymi

Onko samaa mutta eri nimi suklaapalat tai mokkapalat missä itse asun niin käytetään sanaa mokkapalat mutta jotkut käyttää suklaapalat eli onko sama vai eri leipomus

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieman eri leipomus. Mokkapaloissa on nimensä mukaisesti kahvia. Suklaapaloissa ei ole kahvia.

      • Anonyymi

        Luulin että olis samoja mutta kummasta tykkäät enemmän eli kumpi maistuisi ennemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että olis samoja mutta kummasta tykkäät enemmän eli kumpi maistuisi ennemmin

        Suklaapalat. Oikein tummaa suklaata.


    • Anonyymi

      Itselleni ei ole niin merkitystä mikä nimitys on. Mulle molemmat on periaatteessa sama asia. Hyviä molemmat. ☺️

      • Anonyymi

        Joo kumpikin maistuu mutta kookoksen voi jättää pois ehkä suklaa palat on parempia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kumpikin maistuu mutta kookoksen voi jättää pois ehkä suklaa palat on parempia

        En mäkään laita kookosta. Pannari silti parasta, aionkin tänään tehdä. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään laita kookosta. Pannari silti parasta, aionkin tänään tehdä. 🤗

        Meillä on sama maku ja minelle kumpikin maistuisi niin pannari on kans hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on sama maku ja minelle kumpikin maistuisi niin pannari on kans hyvää

        Niin tuntuu olevan. Iltapalaksi teen pitsan.
        Hyvä ja rasvainen päivän menu. ☺️
        Mukavaa päivää sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuntuu olevan. Iltapalaksi teen pitsan.
        Hyvä ja rasvainen päivän menu. ☺️
        Mukavaa päivää sulle.

        Kiitos samoin ja taitaisin viihtyä luonasi kyllä pitsakin maistuisi


    • Anonyymi

      Mitä eroa on sitten tuulomaantortulla ja mokkapaloilla ne ovat periaatteessa melkein sama asia?

      • Anonyymi

        En tiedä en ole koskaan kuullutkaan mistään tuulonmaan tortuista ehkä jotain lapin tai pohjois pohjanmaan juttuja mutta en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä en ole koskaan kuullutkaan mistään tuulonmaan tortuista ehkä jotain lapin tai pohjois pohjanmaan juttuja mutta en tiedä

        Ihan yleisesti se on käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yleisesti se on käytössä.

        En ole ennen kuullutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yleisesti se on käytössä.

        Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan

        Laskiaispullat on hyvii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietein vain että olisko laskiaispullia joskus kuullut sanottavan tuulispää pullaksi ei taitaa olla oma keksitty tai muistaa väärin eli ei taida semmoista ollakkaan

        Katso googlesta.


    • Anonyymi

      Suklaakakku-kerroskakku. Kerrosten välissä kermavaahtoa, tai mitä nyt käyttävätkään sitä vslkoista.

      Marie-kekseistä saa omia suklaakeksejä, täytteelläkin helposti kun päällystää ne sulatetulla fazerin-sinisen suklaalla ja voi lisätä täytteen oman maun mukaan.
      Vähän kuin ne Jaffa-keksit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe