Isä sanoo luultavasti seuraavanskin Uuutena Vuotena: tuossa ei ole mitään järkeä..

Anonyymi

Jos ostan satasilla raketteja, ja pamauttelee niitä sitten, isän sanonta: sinne lenti taas satasia euroja taivaan tuuliin.. mutta sitten isäntä: aika hienoja raketteja olivat kuitenkin: noh siivotkaa jäljet :D

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on perheen pyhä seremonia, jossa kaikki perheenjäsenet toimivat ja puhuvat vakiintuneen käytännön mukaisesti.

      Se olisi järkytys kaikille, jos ensi uutena vuotena ottaisit paikalle vain paketin kahdella eurolla ostettuja kissanpieruja. ; )

      • Anonyymi

        Edullisin ratkaisu: Ei paukutteluvärkkejä, vaan voileipää ja kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisin ratkaisu: Ei paukutteluvärkkejä, vaan voileipää ja kahvia.

        Hernekeittokin on suositeltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hernekeittokin on suositeltavaa.

        Armeijassa oli hyvä hernesoppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armeijassa oli hyvä hernesoppa.

        Myös kotona on hyvää hernesoppaa.


      • Anonyymi

        Kissanpierut on kauheita ja niitä aina tuli paketissa turhankin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissanpierut on kauheita ja niitä aina tuli paketissa turhankin paljon.

        Eri ihmisillä erilaiset huvit...


    • Mun isä muuten lupas aina ostaa seuraavana vuonna raketteja, mutta aina luisti.

      Ois suoraan sanonut, että se on rahan haaskausta. Olen itse samaa mieltä.

      Mutta miksi luvata jotain ja luistaa silti? Piti varmaan tyhmänä? 🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Oletko pettynyt isääsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pettynyt isääsi?

        En. Ymmärrän, että elää täysin eritavalla elämäänsä kuin minä. Ehkä pienempänä olin pettynyt ja nyt tiedän syyt miksi isä oli tuollainen kun on ollut...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        En. Ymmärrän, että elää täysin eritavalla elämäänsä kuin minä. Ehkä pienempänä olin pettynyt ja nyt tiedän syyt miksi isä oli tuollainen kun on ollut...

        Asiallisesti ajateltu on.


    • Anonyymi

      Isäntä sitten lipposillaan tulee katsomaan ilotteita, eli ilotulitteita että: komeita joo ja kuka ne maksoi: minä eli uo hullu idootti :D

      • Anonyymi

        Menee siihen rahaa.


    • Anonyymi

      Isä tarkoittaa sellaista, että: hauskaa mutta jos on noin paljon rahaa laitella taivaan tuuliin poksutellen, niin OK sitten mutta mitä sillä rahalla ja varallisuudella lupultakin mitään teet jos on kaikki seksikkäät naisetkin ennen toisia naitu jne...

      • Anonyymi

        Ne seksikkäät naiset eivät liity asiaan mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne seksikkäät naiset eivät liity asiaan mitenkään.

        Aivan, jotkut vain kuvittelee, että seksikkyys liittyy melkein joka asiaan. Hohhoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, jotkut vain kuvittelee, että seksikkyys liittyy melkein joka asiaan. Hohhoijaa.

        Niinpä, seksi-käsite tungetaan lähes joka asian yhteyteen.


    • Uudenvuodenrakettien paukuttelu aivan epäasiallista touhua. Ja se rakettien hirveä ääni, minä hyväkuuloinen en voi sietää sitä ääntä.

      • Anonyymi

        Oletko tiukkapipoinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tiukkapipoinen ?

        Miten oletat että Jälkkäri-istuja olisi tiukkapipoinen


    • Anonyymi

      Mitä iloa siitä rahasta on jos sitä ei käytä, ilotuksiin, tulitteisiin käyttää mieluummin iloksi kuin mököttää ja säästää eikä ikinä osta mitään.

      • Säästäminen ja mököttäminen ei ole samaa asiaa. Osaan olla säästäväinen iloisella mielellä.


    • Anonyymi

      Onko vielä niitä raketteja mistä hyppää laskuvarjohyppääjä pois ja se on löydettävä hangesta? Nykyään tuskin sitä näkee kun hanki on niin harvinaista monessa paikkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe