Ja tiedoks vaan, tykkään edelleen blondeista!!!!!!
OOT NOLO!!!!!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku sanonut ettet saisi tykätä.
- Anonyymi
Ihan rauhassa. 😂
- Anonyymi
Väriä saa purkista
- Anonyymi
Mä myös tykkään iso rintaisista blondeista.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa puhuta mitään isoista rinnoista. Isot luomurinnat on harvinaisia mutta kyllä niitäkin on. Isorintaisille naisille tulee muuten helpommin rintoihin kasvaimia. Tunnen useita isorintaisia naisia, joilta on poistettu rinnoista hyvä- ja huonolaatuisia kasvaimia.
- Anonyymi
Mitä helvetin väliä kenenkään hiusten värillä on anonyymi palstalla. Toivottavasti ET pidä minusta sen jälkeen kun olen taas blondi.Lupaa mulle lupaa? Koska en aio tommosen Urpon takia muuttaa suunnitelmia.
- Anonyymi
Ja mulle on miehessä tärkeintä kiltteys. 😊
- Anonyymi
Sun mielipiteellä ei tee tässä ketjussa mitään! Kilttejä miehiä ei ole!
Aloittajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielipiteellä ei tee tässä ketjussa mitään! Kilttejä miehiä ei ole!
AloittajaltaOn niitä. ❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962345Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241592Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161280- 821264
- 1271169
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48898Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80816