Kaikki naiset saa

Anonyymi

Olen tullut siihen tulokseen että kaikki naiset saa. Kaikki miehet ei saa ja se harmittaa miehiä jotka ei saa.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet asian ytimessä mut mitä väliä, ku ei koske sinua!

• Anonyymi

Sopiva elinkumppani yli 30-vuotiaalle naiselle on seniili 80-vuotiass varaton pappi.

• Anonyymi

Tiukaksi menee. Ei tästä maasta kovin montaa 80-vuotiasta seniiliä pappia löydy. :-(

• Anonyymi

oho papasta tuli pappi.

• Anonyymi

Saa ja saa. Kai sitä saa mutta kuka jaksaa aina? En minä ainakaan.
      On suoraan sanoen alkanut tympiä koko homma. Viimeisen parisuhteen jälkeen tajusin että nyt saa riittää. On niin paljon muutakin elämää ja nyt haluan keskittyä siihen ja unohtaa miehet!
      Ei se saaminen ole elämän pääasia, pieni sivujuonne vain jota ilman voi elää ja joka nyt on menettänyt merkityksensä minulle ainakin. Jos sitten taas mieli muuttuu joskus niin muuttuu. Nyt mennään näin.

• Anonyymi

Jos et saisi koskaan miestä niin mieli voisi muuttua,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et saisi koskaan miestä niin mieli voisi muuttua,,,

Sivusta ...

No en ole "saanu miestä" neljään vuoteen. Muutosta ei ole näköpiirissä. En ole ajatellut alkaa vielä ulisemaan puutettani. Omin pikku kätösin homman saa muutenkin hoidettua paremmin ja saan taatusti aina kun haluan. Miehet on siinä aika tumpeloita ja exäkin pihtas melkein kymmenen vuotta.

• Anonyymi

Mun exä asuu tuossa kerrosta alempana ja sain siltä.

• Anonyymi

Naiset voi aina valita miehiä.

• mitä saa? panoja vai?

kyllä molemmissa sukupuolissa niitä ketkä saa ja heitä ketkä ei saa, syitä on monia, mitkä kelläkin.

ei se, että on pimppi, vielä automaattisestai meinaa että sais, ja jos ei tiettyä saa mieluummin on ilman, pelkkä seksi ei ole elämäntarkoitus.

• Anonyymi

Kyllä saa eli näyttää pimpin niin varmasti saa

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa eli näyttää pimpin niin varmasti saa

Oon kuullut samaa kuka tahansa kelpaa kun menee vaan baarii huutaen kuka lähtee naimaan?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oon kuullut samaa kuka tahansa kelpaa kun menee vaan baarii huutaen kuka lähtee naimaan?

Naisilla on helppoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on helppoa

Ihan yhtä helppoa se on miehelle saada seksiä, jos kuka tahansa kelpaa. Sit jos palstaulinan mukaisesti kelpaa vaan nuoret ja nätit likat niin sitte ei

• Saa varmaan, jos ei välitä pätkääkään ittestään ja antautuu kenelle tahansa. Aika harvassa sellaiset naiset, moni on mieluummin kokonaan ilman jos tarjonta ei miellytä ja niin pitää ollakin.

• Anonyymi

Nainen antaa jos olet rikas. Ei siihen muuta tarvita, nainen valitsee sinut jos olet kuuluisa ja rikas.

• Anonyymi

Täällä palstalla monikin on ulissut että rahaa ois, mutta kun naisille kelpaa vaan komeat miehet. Joten onko se nyt sitten VAIN raha vai julkisuus vai ulkonäkö vai hiusten väri vai mikä se yksi asia miehessä on, joka saa kaikkien naisten pöksyt tippumaan?

• Anonyymi

Voi miten älykäs ja itsetuntoinen alotus jälleen. Kaikki naiset saa, mitä helkkarin väliä sillä on, varmaan saa, varmaan lähes kaikki ihmiset saa, mutta niin mitä. Saako ne kupan tai hivin? Saako aina orgasmin.

• Anonyymi

Juu, kyllä nainen saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".

Juu, kyllä mieskin saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".

Molemmissa tapauksissa on eri juttu haluaako sitä mitä olis tarjolla. Laatu ei välttämättä ole kovin kaksista. Jos tyytyy mihin vaan, niin aina saa, olipa mies tai nainen. Ihan turha kenenkään on tähän vängätä vastaan. Kaikki saa, ihan koska vaan ... jos todella haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      618
      2561
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      416
      2033
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1960
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1556
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1489
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1488
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1243
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1050
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      1002
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      978
    Aihe