Olen tullut siihen tulokseen että kaikki naiset saa. Kaikki miehet ei saa ja se harmittaa miehiä jotka ei saa.
Kaikki naiset saa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet asian ytimessä mut mitä väliä, ku ei koske sinua!
- Anonyymi
Sopiva elinkumppani yli 30-vuotiaalle naiselle on seniili 80-vuotiass varaton pappi.
- Anonyymi
Tiukaksi menee. Ei tästä maasta kovin montaa 80-vuotiasta seniiliä pappia löydy. :-(
- Anonyymi
oho papasta tuli pappi.
- Anonyymi
Saa ja saa. Kai sitä saa mutta kuka jaksaa aina? En minä ainakaan.
On suoraan sanoen alkanut tympiä koko homma. Viimeisen parisuhteen jälkeen tajusin että nyt saa riittää. On niin paljon muutakin elämää ja nyt haluan keskittyä siihen ja unohtaa miehet!
Ei se saaminen ole elämän pääasia, pieni sivujuonne vain jota ilman voi elää ja joka nyt on menettänyt merkityksensä minulle ainakin. Jos sitten taas mieli muuttuu joskus niin muuttuu. Nyt mennään näin.- Anonyymi
Jos et saisi koskaan miestä niin mieli voisi muuttua,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et saisi koskaan miestä niin mieli voisi muuttua,,,
Sivusta ...
No en ole "saanu miestä" neljään vuoteen. Muutosta ei ole näköpiirissä. En ole ajatellut alkaa vielä ulisemaan puutettani. Omin pikku kätösin homman saa muutenkin hoidettua paremmin ja saan taatusti aina kun haluan. Miehet on siinä aika tumpeloita ja exäkin pihtas melkein kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Mun exä asuu tuossa kerrosta alempana ja sain siltä.
- Anonyymi
Naiset voi aina valita miehiä.
mitä saa? panoja vai?
kyllä molemmissa sukupuolissa niitä ketkä saa ja heitä ketkä ei saa, syitä on monia, mitkä kelläkin.
ei se, että on pimppi, vielä automaattisestai meinaa että sais, ja jos ei tiettyä saa mieluummin on ilman, pelkkä seksi ei ole elämäntarkoitus.- Anonyymi
Kyllä saa eli näyttää pimpin niin varmasti saa
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa eli näyttää pimpin niin varmasti saa
Oon kuullut samaa kuka tahansa kelpaa kun menee vaan baarii huutaen kuka lähtee naimaan?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Oon kuullut samaa kuka tahansa kelpaa kun menee vaan baarii huutaen kuka lähtee naimaan?
Naisilla on helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on helppoa
Ihan yhtä helppoa se on miehelle saada seksiä, jos kuka tahansa kelpaa. Sit jos palstaulinan mukaisesti kelpaa vaan nuoret ja nätit likat niin sitte ei
Saa varmaan, jos ei välitä pätkääkään ittestään ja antautuu kenelle tahansa. Aika harvassa sellaiset naiset, moni on mieluummin kokonaan ilman jos tarjonta ei miellytä ja niin pitää ollakin.
- Anonyymi
Nainen antaa jos olet rikas. Ei siihen muuta tarvita, nainen valitsee sinut jos olet kuuluisa ja rikas.
- Anonyymi
Täällä palstalla monikin on ulissut että rahaa ois, mutta kun naisille kelpaa vaan komeat miehet. Joten onko se nyt sitten VAIN raha vai julkisuus vai ulkonäkö vai hiusten väri vai mikä se yksi asia miehessä on, joka saa kaikkien naisten pöksyt tippumaan?
- Anonyymi
Voi miten älykäs ja itsetuntoinen alotus jälleen. Kaikki naiset saa, mitä helkkarin väliä sillä on, varmaan saa, varmaan lähes kaikki ihmiset saa, mutta niin mitä. Saako ne kupan tai hivin? Saako aina orgasmin.
- Anonyymi
Juu, kyllä nainen saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".
Juu, kyllä mieskin saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".
Molemmissa tapauksissa on eri juttu haluaako sitä mitä olis tarjolla. Laatu ei välttämättä ole kovin kaksista. Jos tyytyy mihin vaan, niin aina saa, olipa mies tai nainen. Ihan turha kenenkään on tähän vängätä vastaan. Kaikki saa, ihan koska vaan ... jos todella haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157