Olen tullut siihen tulokseen että kaikki naiset saa. Kaikki miehet ei saa ja se harmittaa miehiä jotka ei saa.
Kaikki naiset saa
Anonyymi
1955
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 19
Vanhimmat
Olet asian ytimessä mut mitä väliä, ku ei koske sinua!
Sopiva elinkumppani yli 30-vuotiaalle naiselle on seniili 80-vuotiass varaton pappi.
Tiukaksi menee. Ei tästä maasta kovin montaa 80-vuotiasta seniiliä pappia löydy. :-(
oho papasta tuli pappi.
Saa ja saa. Kai sitä saa mutta kuka jaksaa aina? En minä ainakaan.
On suoraan sanoen alkanut tympiä koko homma. Viimeisen parisuhteen jälkeen tajusin että nyt saa riittää. On niin paljon muutakin elämää ja nyt haluan keskittyä siihen ja unohtaa miehet!
Ei se saaminen ole elämän pääasia, pieni sivujuonne vain jota ilman voi elää ja joka nyt on menettänyt merkityksensä minulle ainakin. Jos sitten taas mieli muuttuu joskus niin muuttuu. Nyt mennään näin.
Jos et saisi koskaan miestä niin mieli voisi muuttua,,,
Sivusta ...
No en ole "saanu miestä" neljään vuoteen. Muutosta ei ole näköpiirissä. En ole ajatellut alkaa vielä ulisemaan puutettani. Omin pikku kätösin homman saa muutenkin hoidettua paremmin ja saan taatusti aina kun haluan. Miehet on siinä aika tumpeloita ja exäkin pihtas melkein kymmenen vuotta.
Mun exä asuu tuossa kerrosta alempana ja sain siltä.
Naiset voi aina valita miehiä.
mitä saa? panoja vai?
kyllä molemmissa sukupuolissa niitä ketkä saa ja heitä ketkä ei saa, syitä on monia, mitkä kelläkin.
ei se, että on pimppi, vielä automaattisestai meinaa että sais, ja jos ei tiettyä saa mieluummin on ilman, pelkkä seksi ei ole elämäntarkoitus.
Kyllä saa eli näyttää pimpin niin varmasti saa
Oon kuullut samaa kuka tahansa kelpaa kun menee vaan baarii huutaen kuka lähtee naimaan?
Naisilla on helppoa
Ihan yhtä helppoa se on miehelle saada seksiä, jos kuka tahansa kelpaa. Sit jos palstaulinan mukaisesti kelpaa vaan nuoret ja nätit likat niin sitte ei
Saa varmaan, jos ei välitä pätkääkään ittestään ja antautuu kenelle tahansa. Aika harvassa sellaiset naiset, moni on mieluummin kokonaan ilman jos tarjonta ei miellytä ja niin pitää ollakin.
Nainen antaa jos olet rikas. Ei siihen muuta tarvita, nainen valitsee sinut jos olet kuuluisa ja rikas.
Täällä palstalla monikin on ulissut että rahaa ois, mutta kun naisille kelpaa vaan komeat miehet. Joten onko se nyt sitten VAIN raha vai julkisuus vai ulkonäkö vai hiusten väri vai mikä se yksi asia miehessä on, joka saa kaikkien naisten pöksyt tippumaan?
Voi miten älykäs ja itsetuntoinen alotus jälleen. Kaikki naiset saa, mitä helkkarin väliä sillä on, varmaan saa, varmaan lähes kaikki ihmiset saa, mutta niin mitä. Saako ne kupan tai hivin? Saako aina orgasmin.
Juu, kyllä nainen saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".
Juu, kyllä mieskin saa aina jos haluaa. Aina jotakin "saa".
Molemmissa tapauksissa on eri juttu haluaako sitä mitä olis tarjolla. Laatu ei välttämättä ole kovin kaksista. Jos tyytyy mihin vaan, niin aina saa, olipa mies tai nainen. Ihan turha kenenkään on tähän vängätä vastaan. Kaikki saa, ihan koska vaan ... jos todella haluaa.