Asuin vuoden Ausseissa ja tapasin siellä mun nykyisen poikaystävän. Kerettiin seurustella about 9 kuukautta. Mulla oli vaan vuoden viisumi joten jouduin palaamaan takasin Suomeen pari viikkoo sitten. Hänen ois tarkotus muuttaa Suomeen ainakin vuodeksi tekeen töitä ja lomaileen ja viisumin haku on käynnissä. En vaan tiedä kuinka pitkään siinä hakemuksen hyväksymisessä menee ja pääseekö Suomeen tän poikkeustilanteen takia tällä hetkellä. Jotenkin ahistunu olo siitä että tätä kaukosuhdetta pitäis jatkaa vielä monta kuukautta kun nyt on jo vaikeeta. Onko kukaan vastaavassa tilanteessa et seurustelee ulkomaalaisen kanssa? Haluisin kuulla muiden kokemuksia ja ajatuksia saman tyyppisistä tilanteista.
Poikaystävä Australiassa
Anonyymi
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vika suomalaisissa miehissä on?
Moi en tiedä käytkö enää seuraamassa tätä mutta itse seurustelen myös ulkomaalaisen kanssa ja tiedän kuinka rankkaa se on etenkin tällä hetkellä me ollaan myös yritetty saada viisumia. Tää tilanne kuitenkaan ei oo ikuinen ja luotan siihen että pääsen lopulta sinne hänen luokseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481