Farkkulappuhaalarit miehellä

Anonyymi

Ostin itselleni siniset Ralph Lauren merkkiset farkkulappuhaalarit. Mitä mieltä olette miesten farkkuhaalareista?

Minkä paidan tai puseron kanssa farkkuhaalarit sopivat?

40

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Farkkuhaalarit on mukavat ja kätevät päällä. Mulla on yhdet leviksen ja yhdet dickiesin lappuhaalarit ja käytän yleensä ihan mustaa tai valkosta t-paitaa niiden kanssa. Välillä käytän kanssa flanellipaitaa jolloin tulee vähän metsurilook, jos flanellipaita on riittävän väljä niin sen voi laittaa joko niin että tulee lappujen ja henkseleiden alle tai sitten päälle niin että lappu ja henkselit jäävät paidan alle.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta näkemyksestäsi farkkuhaalarien käytössä. Kokeilin jo farkkuhaalaria päälläni ja tuntuivat käteviltä.


    • Anonyymi

      Farkkuhaalarit näyttää kivalta päällä, mutta useimmat niistä ei ole kovin mukavia päällä kun henkselit eivät jousta. Tämä on ongelma varsinkin jos joutuu kumartelemaan tai kyykistelemään töissä. Henkselit on aina liian kireellä kyykistellessä kun ne ovat sopivasti seisaallaan ollessa Tämän vuoksi mä olenkin lähinnä käyttänyt perus levis 501-farkkuja ja niissä joustavia leveitä henkseleitä, toimivat paljon paremmin ja näyttävät myös hyvältä päällä.

      Hiljattain tilasin netistä kuitenkin CARHARTT R08-farkkulappuhaalarit, niissä on henkseleiden etuosa joustavaa henkselinauhaa. Ne on olleet ihan mukavat päällä joten nyt käytän vuorotellen niitä carhartteja ja perusleviksiä henkseleillä töissä.

    • Tykään silloin tällöin käyttää farkkuhaalareita eli muutaman kerran kuukaudessa. Nyt on eniten käytössä olevat sen verran vaaleat väriltään, että vastapainoksi laitan alle mustan tai tummanharmaan, yksivärisen, t-paidan. Tai näin pakkaskeleillä viininpunaisen hupparin. Ruutupaidasta en ole niin innostunut.

      Enemmän saisi olla eri merkeillä näitä tarjolla kaupoissa, niin näkyisi katukuvassakin. Viime kesänä tiedän tutun, joka olisi halunnut kivijalkakaupasta ostaa mutta ainoa sovitettavana ollut koko oli liian suuri.

    • Anonyymi

      Jo seitsemän vuoden ajan ollut oikeastaan päivittäisessä käytössä farkkulappuhaalarit, omistan useammat ja jos vastaan tulee mukavat ja sopivat niin ostan kyllä. 20 vuotiaana huumorilla ostin ja tykästyinki tosissaan niihin:D todella mahtava ja hyvä vaatekappale.

      • Anonyymi

        Mahtavaa että huumorilla ostamalla voikin tykästyä johonkin vähän kuin vahingossa. Nyt itsekin pari viikkoa pitänyt farkkuhaalareita, niin tuntuu kyllä kivalta pukeutua farkkuhaalarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa että huumorilla ostamalla voikin tykästyä johonkin vähän kuin vahingossa. Nyt itsekin pari viikkoa pitänyt farkkuhaalareita, niin tuntuu kyllä kivalta pukeutua farkkuhaalarin.

        Heh niimpä! Ja jep, itekkin laitoin päälleni ja totesin että näistä en koskaan luovu, ja nyt näitä on jo vuosien ajan käyttänyt päivittäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh niimpä! Ja jep, itekkin laitoin päälleni ja totesin että näistä en koskaan luovu, ja nyt näitä on jo vuosien ajan käyttänyt päivittäin

        Mulla on nyt sitten kahdet farkkulappuhaalarit. Ensimmäiset Ralph Laurenin farkkuhaalarit ja nyt ostin toiseksi Tommy Hilfigerin farkkuhaalarit. Nämä molemmat farkkuhaalarit ovat kyllä uskomattoman kivoja pukeutua.


    • Anonyymi

      Lappuhaalaria on mukava käyttää. Paita haalareiden alle selkeästi erivärisenä. Myös vaakaraitaiset paidat toimivat. Sininen, farkkukankainen lappuhaalari on toki klassikko, mutta mustat lappuhaalarit kannattaa myös ottaa omaan pukeutumisvalikoimaan ovat vielä monikäyttöisemmät.

      • Anonyymi

        Minkä värinen paita sopisi hyvin sinisten farkkuhaalareiden kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä värinen paita sopisi hyvin sinisten farkkuhaalareiden kanssa?

        Mulla yleensä musta tai tummanruskea huppari alla. Lämpimillä ilmoilla shortsihaalareissa alla joku tumma t paita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla yleensä musta tai tummanruskea huppari alla. Lämpimillä ilmoilla shortsihaalareissa alla joku tumma t paita

        Kiitos näkemyksestäsi. Mitäh.. Onko shortsihaalareitakin olemassa miehille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos näkemyksestäsi. Mitäh.. Onko shortsihaalareitakin olemassa miehille?

        On! Zalandolta oon tilannut ja jack&jonesilta ostanu ihan myymälästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On! Zalandolta oon tilannut ja jack&jonesilta ostanu ihan myymälästä

        Okei. Täytyykin ensi kesäksi katsoa shortsihaalareita. :)


    • Anonyymi

      PITÄISIN EHDOTTOMASTI JOS VASTAAN TULIS MISTÄ TOLLASIA LÖYTÄÄ

    • Anonyymi

      Erityisesti nyt kylmillä säillä farkkuhaalarit ovat todella hyvät ja lämpimät, koska tulevat korkealle ylös asti ja suojaavat selkäosaa.

      • Anonyymi

        Eli vähän kuin lapsuusajan kurahousut. Ylettyivät kainaloon asti ja etupuolen lappu tuli aivan leuan alle. Olivat lämpimät ja suojasivat tuulelta ja märältä.


      • Anonyymi

        Kylmemmillä keleillä käytän paksummasta farkkukankaasta tehtyjä lappuhaalareita ja alle sopii hyvin jo aiemmin mainittu huppari. Toki varsinaiseen ulkoiluun laitan tietenkin haalarimalliset toppahousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vähän kuin lapsuusajan kurahousut. Ylettyivät kainaloon asti ja etupuolen lappu tuli aivan leuan alle. Olivat lämpimät ja suojasivat tuulelta ja märältä.

        Ei ne farkkuhaalarit aivan sama asia ole kuin lapsuusajan kurahousut. En pukisi kurahaalareita päälleni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmemmillä keleillä käytän paksummasta farkkukankaasta tehtyjä lappuhaalareita ja alle sopii hyvin jo aiemmin mainittu huppari. Toki varsinaiseen ulkoiluun laitan tietenkin haalarimalliset toppahousut.

        Ois kiva pitää ja tyttökaverini samoin


    • Farkkuhaalareista tulee mieleen Super Mario tai remonttimies tai maajussi.

    • Anonyymi

      Lappuhaalareiden käyttäjä täällä myös. Paita aina haalareiden alle, niin näkyy lappikset. Paidan värinä joko punaista tai valkoista. Yksvärisenä. Lemppari haalarit tällä hetkellä tummansiniset Dickiesit, saa mm Zalandosta.

    • Anonyymi

      Kotona oloasuna ja muutenkin vapaa-ajalla farkkuhaalarit on tosi mukavat. Mulla on leviksen haalarit ja yleensä pidän ihan mustaa tai valkoista t-paitaa niiden alla.

      • Anonyymi

        Minäkin pidän Leviksen lappuhaalareiden mallista, viihtyvyys niissä on taattu. Tänään töissä ne jalassa ja musta pitkähihainen paita alla. Viihtyisä toimistopäivä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän Leviksen lappuhaalareiden mallista, viihtyvyys niissä on taattu. Tänään töissä ne jalassa ja musta pitkähihainen paita alla. Viihtyisä toimistopäivä siis.

        Mulla on kanssa farkkulappulaalarit kotikonttorilla työskennellessä, kyllä hyvin voisi laittaa päälle sitten kun oikealle konttorillekin pääsee takaisin.


      • Anonyymi

        Itse tykkään farkkuhaalareista just oloasuna ja vapaa-ajalla.


    • Anonyymi

      Ois kiva pitää

      • Anonyymi

        Ois kiva pitää ja sit tyttökaverini kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva pitää ja sit tyttökaverini kanssa

        Mikäpäs sen kivempaa kuin tyttökaverin kanssa pitää haalareita.


    • Anonyymi

      Tällä viikolla näin, kun yhdellä postin työntekijällä oli työasuun kuuluvana Dickiesin lappuhaalarit. Lappuhaalareiden alla oli oranssi postin T-paita. Työkäyttöön olen itsekin harkinnut laittavani farkkulappuhaalarit päälle. Farkkuhaalareiden hyvänä puolena näen, että on paljon taskuja.

      • Anonyymi

        Onkos naisten malleissa joustoa, siis stretcs materiaalia,
        joustavat päällä paremmin ja muutenkin istuvat paremmin.
        Hyvä vinkki muuten, kun aina kykkiessä selkä paljaana...


    • OIS KIVA OMISTAA 5 FARKKUHAALARIT 4 SINISET JA 1 VALKOISET JA SIT PITÄÄ ITE 6 FARKKULAPPUHAALAREITA JA JOSKUS ULKOILUTTAA 2 KOIRAA FARKKUHAALAREIDEN KERA

    • Anonyymi

      Mun ruumiinmuodolla ei farkut pysy jalassa ilman henkseleitä. Useinmiten käytän lappuhaalareita kun niissä on henkselit jo valmiina ja jos käytän normifarkkuja niin sitten erilliset klipsihenkselit.

      • Anonyymi

        Aivan sama homma, mä vaihdoin henkseleihin jo 10 vuotta sitten. Ihan perusfarkut ja klipsihenkselit toimii parhaiten. On mulla farkkuhaalatitkin, mutta enemmän mä tykkään joustavista henkseleistä perusfarkuissa.


    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös farkkuhaalareiden innokas käyttäjä! Sopivimmaksi malliksi toistaiseksi on osoittautunut Varustelekasta ostetut. Olen pitänyt pitkään haalareita lähinnä kotona, mutta nyt alkanut liikkua enemmän myös ihmisten ilmoilla näissä. Tuntuu ja näyttää hyvältä päällä, ja olen fanittanut kyseisiä vaatekappaleita koko ikäni. Viihdyn myös muissa haalareissa, ja syksyllä ja talvella menee hyvin matalalla kynnyksellä talvihaalarit päälle ulkoillessa :) M34

    • Pitkähihainen t-paita on paras farkkuhaalereiden kanssa ... ihan perus paita ja hieman löysä. Tilasin bronx.fi verkkokaupasta tollasen edullisen pitkähihaisen t-paidan. Kivijalkamyymälässä Bronx Storessa Tampereella on kyl haalareitakin runsaasti, mutta jostain syystä netissä vaan yksi malli. Tää oli se pitkähihainen t-paita, jota itse suosittelen...
      https://www.bronx.fi/fi/tall-tee-l-s/p/TTUTB009/

    • Anonyymi

      Mulla on leviksen farkkuhaalarit ja käytän usein. Kun laittaa punaruudullisen flanellipaidan haalareiden alle niin tulee tosi kiva metsurityyli. Kivan metsurityylin saa kanssa flanellipaidalla ja ihan tavallisilla farkuilla kun laittaa leveät henkselit.

    • Anonyymi

      TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ JA OSTAA 3MET MM RUOTSISTA

    • Anonyymi

      Mulla on useemmat farkkulappuhaalarit, levikset, leet, dickiesit, henkkamaukat ja varustelekan särmät ja tykkään käyttää niitä melkein aina, niin kotona, töissä kuin vapaa-ajan menoissakin.

      Lappuhaalarit on tosi mukavat ja käytännölliset ja kun niissä on paljon taskuja ja vaikka olisi painavampaakin tavaraa taskuissa niin kiinteät henkselit varmistavat, että housut pysyvät jalassa ja eivät lötkötä. Joskus harvoin kun mulla on päällä muut housut kuin haalarit niin tykkään käyttää niissäkin henkseleitä samasta syystä.

      • Anonyymi

        Mulla vähän sama ku sulla, pääasiassa käytän farkkuhaalareita, kesä kuumalla toimii hyvin shortsihaalarit ja lämpenevissä kesäilloissa kevyemmät esim puuvillasta tehdyt lappuhaalarit


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe