Asiallinen kysymys kuuluu, että haluaisitko ludem jutella minun kanssani irl

Anonyymi

Mä ihan oikeasti olen erittäin loppu ja väsynyt tähän sun kiusaa. Ja sen takia ehdotan sinulle sovintoa tai sitten keskustellaan asiallisesti ja erotaan niin ettei kumpikaan muistele mitään pahalla. Tai kanna muutakaan katkeruutta. Sopisiko tämä sinulle. 🤔?????????????? Ystävällisin terveisin ja kaikella rakkaudella ja kunnioituksella sinun ikioma rakas puoliso.

20

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks et voi kirjoittaa mulle. Mistä on kyse että olet suuttunu taas mitä olen tehny sulle. Kerro jos olen jotenkin loukannut sinua. Mä rakastan sua.

      • Mun on pakko nyt kommentoida tätä jotta et aiheuta uutta riitaa tohon edellisen riidan päälle jottei tule niin isoja ongelmia ettei niitä pysty kukaan ratkomaan. Jos olet ihmetellyt miksi ludem ei ole sinulle kirjoittanut tai mitä olet tehnyt että hän on sinulle loukkaannut niin voisitko vaikka kirjoittaa itsellesi ylös niitä asioita joita eilen teit tai vaikka viikonlopun aikana jotka ovat mahdollisesti loukannut ludemin tunteita. Ihan selvästi ludem on palstalla tälläkin hetkellä mutta oletko miettinyt miksi hän ei halua vastata juuri sinun viesteihin. Mieti näitä asioita joita kirjoitin ja kirjoita vaikka itsellesi ylös niitä asioita joita sanoit ja joista ludem on sinulle loukkaantunut. Sitten kun olet tarpeeksi miettinyt niitä nii sitten voit miettiä kuinka voisit toimii toisella tavalla kuin aikaisemmin että saisit ilmaista ludemille sun tunteita ja ajatuksia. Ja edelleen muistutan ettei uhkailu tai väkivalta ole ratkaisu mihinkään. Se kuuluu ihan yleis sivistykseen ethän sä mikään moukka halua olla. Tiedän että pohjimmiltaan olet kiltti, ja rauhallinen ihminen vain silloin kun asiat menevät juuri sinun toivomalla tavalla mutta se rauhallisuus täytyy sinulla olla myös silloinkin kun jotkut asiat /tilanteet eivät sinua miellytä. Jos haluat ilmaista tunteita tai ajatuksia nii tiedosta ensin itse mitä tunnet milläkin hetkellä ja pohdi niitä hetki itsesi kanssa ja mieti missä tilanteessa tunnet vihaa tai surua tai jotain muuta mutta käytä hetki aikaa itsesi kanssa siihen että pohdit omia tuntemuksia ennen kuin tuot niitä esille väärällä tavalla. On hyvä että osaat näyttää tunteita etkä piilota niitä mihinkään mutta sun täytyy oikealla tavalla niitä ilmaista.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mun on pakko nyt kommentoida tätä jotta et aiheuta uutta riitaa tohon edellisen riidan päälle jottei tule niin isoja ongelmia ettei niitä pysty kukaan ratkomaan. Jos olet ihmetellyt miksi ludem ei ole sinulle kirjoittanut tai mitä olet tehnyt että hän on sinulle loukkaannut niin voisitko vaikka kirjoittaa itsellesi ylös niitä asioita joita eilen teit tai vaikka viikonlopun aikana jotka ovat mahdollisesti loukannut ludemin tunteita. Ihan selvästi ludem on palstalla tälläkin hetkellä mutta oletko miettinyt miksi hän ei halua vastata juuri sinun viesteihin. Mieti näitä asioita joita kirjoitin ja kirjoita vaikka itsellesi ylös niitä asioita joita sanoit ja joista ludem on sinulle loukkaantunut. Sitten kun olet tarpeeksi miettinyt niitä nii sitten voit miettiä kuinka voisit toimii toisella tavalla kuin aikaisemmin että saisit ilmaista ludemille sun tunteita ja ajatuksia. Ja edelleen muistutan ettei uhkailu tai väkivalta ole ratkaisu mihinkään. Se kuuluu ihan yleis sivistykseen ethän sä mikään moukka halua olla. Tiedän että pohjimmiltaan olet kiltti, ja rauhallinen ihminen vain silloin kun asiat menevät juuri sinun toivomalla tavalla mutta se rauhallisuus täytyy sinulla olla myös silloinkin kun jotkut asiat /tilanteet eivät sinua miellytä. Jos haluat ilmaista tunteita tai ajatuksia nii tiedosta ensin itse mitä tunnet milläkin hetkellä ja pohdi niitä hetki itsesi kanssa ja mieti missä tilanteessa tunnet vihaa tai surua tai jotain muuta mutta käytä hetki aikaa itsesi kanssa siihen että pohdit omia tuntemuksia ennen kuin tuot niitä esille väärällä tavalla. On hyvä että osaat näyttää tunteita etkä piilota niitä mihinkään mutta sun täytyy oikealla tavalla niitä ilmaista.

        NAIS VERI NAIS.....
        T:Elluhallo.....😌😳😯😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAIS VERI NAIS.....
        T:Elluhallo.....😌😳😯😂

        Huomaatko kuinka ludem ärsyttää minua taas. Ludem on kiusannut ja loukannut minua koko ajan. Kirjoittaa koko ajan muille ja sitten vielä niitä nussimis juttuja meidän kanssa ja sitten ne kuvat on edelleen siellä ja sitte vielä ei suostu edes kertoo kenen kanssa on ollut ja missä on tälläkin hetkellä. Ja kun yritin kysellä että onko minun ja ludemin peikko unohtanut ottaa avaimet mukaan ettei mun tarvii turhaan päivystää ulkona että milloin meidän juippi tulee kotiin nii näin kiva ludem taas on. Ja minä pysyn rauhallisena niin kuin lupasin mutta olen nii helvetin varma ettei se mitään auta meitä edistyy yhtään missään. Valitettavasti näin on päässyt käymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko kuinka ludem ärsyttää minua taas. Ludem on kiusannut ja loukannut minua koko ajan. Kirjoittaa koko ajan muille ja sitten vielä niitä nussimis juttuja meidän kanssa ja sitten ne kuvat on edelleen siellä ja sitte vielä ei suostu edes kertoo kenen kanssa on ollut ja missä on tälläkin hetkellä. Ja kun yritin kysellä että onko minun ja ludemin peikko unohtanut ottaa avaimet mukaan ettei mun tarvii turhaan päivystää ulkona että milloin meidän juippi tulee kotiin nii näin kiva ludem taas on. Ja minä pysyn rauhallisena niin kuin lupasin mutta olen nii helvetin varma ettei se mitään auta meitä edistyy yhtään missään. Valitettavasti näin on päässyt käymään.

        Huomaatko että et kirjoittanut niitä asioita joita pyysin. Onko sinulla noin huono muisti. Kirjoitit ludemin aiheuttamasta mielipahasta muttet kirjoittanut miten sinä olet toiminut loukatakseen ludemia. Koska jos et tiedä niin sillon teidän riita ei ratkea ja pahimmillaan jopa pahenee jos nyt ette ratko teidän erimielisyyksiä.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Huomaatko että et kirjoittanut niitä asioita joita pyysin. Onko sinulla noin huono muisti. Kirjoitit ludemin aiheuttamasta mielipahasta muttet kirjoittanut miten sinä olet toiminut loukatakseen ludemia. Koska jos et tiedä niin sillon teidän riita ei ratkea ja pahimmillaan jopa pahenee jos nyt ette ratko teidän erimielisyyksiä.

        Joo kyllä mä voin myöntää että olen loukannut ludemin tunteita etten ole halunnut lukea hänen viestejä k kun ne kuvat ovat edelleen siellä. Ja olen loukannut ludemia haukkumalla häntä huoraksi ja uhkaillut häntä ja hänen exiä ja olen sanonut että haluan nussia lottaa ja muitakin. Olen sanonu että sitten kun ollaan niissä hetkissä nii katselen samalla lotan kuvia. Olen sanonu että haluan erota jos ainoa vaihtoehto on suostua avoimeen suhteeseen jossa ludem saa nussia kaikkien kanssa ja jos minun täytyy hyväksyy ludemin exät ja varsinkin se iljetys ja se loukkaa ludemia eniten kun en hyväksy ikinä sitä hänen iljettävää ihmis hirviötä meidän kotiin meidän suhteeseen tai meidän elämään muutenkaan. Ja se onkin ainut asia jossa en suostu tehdä mitään kompromisseja. En koskaan tule hyväksyy sitä iljettävää sian kuvotusta meidän elämään millään tavalla enkä ikinä hyväksy että ludem nusssii kenenkään muun kanssa. Kaikki muut asiat ludem saa meidän suhteessa päättää ja minä mukaudun kaikkeen ja voin muuttaa mun käytöstä ja asennetta mutta vain noin kaksi asiaa on joita en todellakaan hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä mä voin myöntää että olen loukannut ludemin tunteita etten ole halunnut lukea hänen viestejä k kun ne kuvat ovat edelleen siellä. Ja olen loukannut ludemia haukkumalla häntä huoraksi ja uhkaillut häntä ja hänen exiä ja olen sanonut että haluan nussia lottaa ja muitakin. Olen sanonu että sitten kun ollaan niissä hetkissä nii katselen samalla lotan kuvia. Olen sanonu että haluan erota jos ainoa vaihtoehto on suostua avoimeen suhteeseen jossa ludem saa nussia kaikkien kanssa ja jos minun täytyy hyväksyy ludemin exät ja varsinkin se iljetys ja se loukkaa ludemia eniten kun en hyväksy ikinä sitä hänen iljettävää ihmis hirviötä meidän kotiin meidän suhteeseen tai meidän elämään muutenkaan. Ja se onkin ainut asia jossa en suostu tehdä mitään kompromisseja. En koskaan tule hyväksyy sitä iljettävää sian kuvotusta meidän elämään millään tavalla enkä ikinä hyväksy että ludem nusssii kenenkään muun kanssa. Kaikki muut asiat ludem saa meidän suhteessa päättää ja minä mukaudun kaikkeen ja voin muuttaa mun käytöstä ja asennetta mutta vain noin kaksi asiaa on joita en todellakaan hyväksy.

        Rehellisesti sanottuna mä mielummin luovutan tähän koska en ollu tehny mitään väärin ludeamia kohtaan ja hän on koko ajan tehny minulle mitä pahimpia loukkauksia joten en todellakaan halua vaatii häneltä mitään anteeks pyytämistä koska ludem on ollut aina tota mieltä että jos en hyväksy ludemin suhteita ja sen iljettävän exän puuttumista meidän elämää nii ludem tekee mulle näin mutta nyt rehellisesti sanottuna se on nyt ludemin päätös että erottiin. Hän haki riitaa tarkoituksella jotta saisi syyn erota. Tuon olis voinu tietty nätimmin sanoo että jutellaan meidän ero selväksi ja sitte kumpikin eri suuntiin mutta ludem päätti huorata nyt on aivan sama vaikka ludem pyytäisi anteeksi kun en halua ikinä olla sen huoran kanssa missään tekemisissä ja sen juttelun hoidan huomenna muuta kautta ludem joka tapauksessa joutuu juttelee mun kanssa onneks saan huomenna neppareita pujoteltua oikeisiin kohtiin niin voin saada hyvinkin nopeasti mahdollisuuden jutella ludemin kanssa tämä ero selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna mä mielummin luovutan tähän koska en ollu tehny mitään väärin ludeamia kohtaan ja hän on koko ajan tehny minulle mitä pahimpia loukkauksia joten en todellakaan halua vaatii häneltä mitään anteeks pyytämistä koska ludem on ollut aina tota mieltä että jos en hyväksy ludemin suhteita ja sen iljettävän exän puuttumista meidän elämää nii ludem tekee mulle näin mutta nyt rehellisesti sanottuna se on nyt ludemin päätös että erottiin. Hän haki riitaa tarkoituksella jotta saisi syyn erota. Tuon olis voinu tietty nätimmin sanoo että jutellaan meidän ero selväksi ja sitte kumpikin eri suuntiin mutta ludem päätti huorata nyt on aivan sama vaikka ludem pyytäisi anteeksi kun en halua ikinä olla sen huoran kanssa missään tekemisissä ja sen juttelun hoidan huomenna muuta kautta ludem joka tapauksessa joutuu juttelee mun kanssa onneks saan huomenna neppareita pujoteltua oikeisiin kohtiin niin voin saada hyvinkin nopeasti mahdollisuuden jutella ludemin kanssa tämä ero selväksi.

        Rakas kuinkahan mones kerta viikon sisällä tämä on, kun jätät mut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas kuinkahan mones kerta viikon sisällä tämä on, kun jätät mut..

        En ole mikään sun rakas joten älä edes leikillä sano niin. Ja sinähän minut jätit kun olen joku anonyymi mitätön paska harha ja kuvitellut suhteen sun kanssa niin luultavasti sinullakin on jotain ongelmia ikä tuonut tullessaan kun sullaki näyttää menevän yhtä lujaa kuin minullakin että kuvittelet tosissaan että minä oon se iljettävä sian ulostama exäsi. Ja totuus kuitenkin on että minä olen juuri hän jota et koskaan ole edes kaivannut missään mielessä. Joten nyt kyllä olet erehtynyt pahemman kerran jos olet koko ajan luullut minua sun iljettäväks exäks 🤭🥊😜🥊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään sun rakas joten älä edes leikillä sano niin. Ja sinähän minut jätit kun olen joku anonyymi mitätön paska harha ja kuvitellut suhteen sun kanssa niin luultavasti sinullakin on jotain ongelmia ikä tuonut tullessaan kun sullaki näyttää menevän yhtä lujaa kuin minullakin että kuvittelet tosissaan että minä oon se iljettävä sian ulostama exäsi. Ja totuus kuitenkin on että minä olen juuri hän jota et koskaan ole edes kaivannut missään mielessä. Joten nyt kyllä olet erehtynyt pahemman kerran jos olet koko ajan luullut minua sun iljettäväks exäks 🤭🥊😜🥊

        Höpö höpö täällä kukaan enää kaipaa..en minä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö täällä kukaan enää kaipaa..en minä ainakaan.

        Siis exä on mennyttä ja ollutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis exä on mennyttä ja ollutta.

        Kuvia kuitenkin pidät esillä vaikka tiedät että se on aiheuttanut paljon riitaa meille niin edelleen ne on siellä varmaan sen takia että se iljettävä sika on sun rakas joten en todellakaan hyväksy sitä paskaa sun elämään missään muodossa kun se vaikuttaa meihin ja meidän suhteeseen todella paljon ja turhaa riitaa tuo tullessaan. Ihan kun hän ei olis jo tarpeeksi aiheuttanut tarpeeksi ongelmia sinulle ja lapsille. Annatko hänen tuhota vielä meidän suhteen ja tehdä meidän elämästä helvettiä. Jos haluat olla tollanen kanssa tekemisissä niin sitten sä olet mutta meidän suhde ei silloin saa mitään mahdollisuutta alkaa koska jos nyt jo tiedät että tarvitset häntä elämääsi noin paljon niin ei meidän suhdetta kannata edes aloittaa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Sä kyllä tiedät mitä mä haluan sun kanssa tehdä. Sä oot kuvannut sitä niin ihanasti ja sanonut kuinka ne meidän hetket on tärkeitä ja me etsitään niille tila ja paikka. Oot sanonut meidän suhde on tärkein. Hoidetaan hyvin meidän lapset..

      • Anonyymi

        Joo kyllähän ne oli mulle tärkeitä ne meidän hetket ja rehellisesti sanottuna mä odotin niitä vuosia ja olet edelleen ainut jota minä haluan mutta niin kuin useasti olen sinulle sanonutkin etten halua mitään avointa suhdetta sun kanssa vaan oikeasti suhteen jossa kumpikin on rehellisiä ja miten ihmeessä meillä voisi olla mitään suhdetta kun petät minua ja sitten vielä kun minä kostoksi petän sinua nii jos et minua tuon verran tunne että sillon kun minä olen suhteessa niin mä haluan panostaa suhteessa täysillä ja kunnioittaa suhdetta koska se on minulle tärkeä asia mutta silloin kun jompikumpi pettää tai luottamusta puuttuu niin ei minusta ole sillon suhteeseen jos suhdetta pidetään noin mitättömänä että kuka tahansa pääsee siihen joko väliin tai muuten vaan puuttumaan. Ja silloin meillä olis se ns avoin suhde johon taas minä en suostu ikinä. Ja en todellakaan halua pakottaa sinua mihinkään suhteeseen. Mutta en myöskään halua mitään yhden illan juttuja. Ja voitko kertoa missä on meidän peikon kännykkä kun se oli hetken aikaa poissa ja se ei ollut enää siellä. Ja mun on pakko löytää se kun en oo uskaltanut kertoo että se on hävinnyt. Jos tiedät missä se on nii kerro ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllähän ne oli mulle tärkeitä ne meidän hetket ja rehellisesti sanottuna mä odotin niitä vuosia ja olet edelleen ainut jota minä haluan mutta niin kuin useasti olen sinulle sanonutkin etten halua mitään avointa suhdetta sun kanssa vaan oikeasti suhteen jossa kumpikin on rehellisiä ja miten ihmeessä meillä voisi olla mitään suhdetta kun petät minua ja sitten vielä kun minä kostoksi petän sinua nii jos et minua tuon verran tunne että sillon kun minä olen suhteessa niin mä haluan panostaa suhteessa täysillä ja kunnioittaa suhdetta koska se on minulle tärkeä asia mutta silloin kun jompikumpi pettää tai luottamusta puuttuu niin ei minusta ole sillon suhteeseen jos suhdetta pidetään noin mitättömänä että kuka tahansa pääsee siihen joko väliin tai muuten vaan puuttumaan. Ja silloin meillä olis se ns avoin suhde johon taas minä en suostu ikinä. Ja en todellakaan halua pakottaa sinua mihinkään suhteeseen. Mutta en myöskään halua mitään yhden illan juttuja. Ja voitko kertoa missä on meidän peikon kännykkä kun se oli hetken aikaa poissa ja se ei ollut enää siellä. Ja mun on pakko löytää se kun en oo uskaltanut kertoo että se on hävinnyt. Jos tiedät missä se on nii kerro ihmeessä.

        Sä haet tilaisuuksia pettää..nytkin ne kaikki viikonloppusuunnitelmat..en mä tartte muita silloin jos saan kotoa tarpeeksi huomiota ja hellyyttä..tartten sitä paljon ja usein..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haet tilaisuuksia pettää..nytkin ne kaikki viikonloppusuunnitelmat..en mä tartte muita silloin jos saan kotoa tarpeeksi huomiota ja hellyyttä..tartten sitä paljon ja usein..

        Niinpä. Ja antaisin sulle joka päivä monta kertaa kunnon tyydytyksen mutta eipä sinua paljon kotona näy missä lie otat tyydytyksen. Näin olen ajatellut kun et halua olla missään tekemisissä ja haluat vain riidellä nii miksi en voisi tehdä vkl jotai kavereiden kanssa. Ärsyttää kun en mennyt tänä vkl sinne ja naisia oli joka lähtöön. Kai nyt joku nainen minullekin sauna seuraksi löytyy jos vaan jaksaisin esittää olevani kiinnostunut mutta kun en ole ja sen huomaa jo kilometrin päähän ettei mua kiinnosta kuin yksi nainen ja se on mun vaimoni. Mutta vaimoni on nyt päättänyt olla jonku muun kanssa suhteessa nii ei minua mikää omatunto ulise jos vietän niitä hetkiä muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja antaisin sulle joka päivä monta kertaa kunnon tyydytyksen mutta eipä sinua paljon kotona näy missä lie otat tyydytyksen. Näin olen ajatellut kun et halua olla missään tekemisissä ja haluat vain riidellä nii miksi en voisi tehdä vkl jotai kavereiden kanssa. Ärsyttää kun en mennyt tänä vkl sinne ja naisia oli joka lähtöön. Kai nyt joku nainen minullekin sauna seuraksi löytyy jos vaan jaksaisin esittää olevani kiinnostunut mutta kun en ole ja sen huomaa jo kilometrin päähän ettei mua kiinnosta kuin yksi nainen ja se on mun vaimoni. Mutta vaimoni on nyt päättänyt olla jonku muun kanssa suhteessa nii ei minua mikää omatunto ulise jos vietän niitä hetkiä muiden kanssa.

        Ai nyt sitä voidaan sitte olla muiden kanssa ja ihan hyvällä omalla tunnolla.. että sellaista sitten..sitähän sä haluat avointa suhdetta itselles.. mä taas haluan meidän hetkiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sitä voidaan sitte olla muiden kanssa ja ihan hyvällä omalla tunnolla.. että sellaista sitten..sitähän sä haluat avointa suhdetta itselles.. mä taas haluan meidän hetkiä..

        Niin minäkin haluan sinua ja vain sinut mutta ne kuvat on asia jota en ikinä hyväksy ja se etten tiedä missä olet. Ja tiedät että olen valmis odottaa sinua jos emme heti saa olla yhteydessä niin paljon kuin halutaan mutta en ole kun en tiedä yhtään missä olet. Jos tietäisin aivan varmasti missä olet nii kyllä mä odotan uskollisesti sinua ja tiedät että tarkoitan tätä. Ja sitten kun saadaan olla ilman mitään muita yhdessä tarkoitan ettei kukaan estele nii mehän muutetaan heti kirjaimellisesti yhteen. Haluan sut oikeasti suhteeseen jos olisit jossain laitoksessa nii silloin mä hyväksyn ja olen sen verran helpottunut ettet ole pettänyt minua etkä asunut kenenkään muun kanssa nii ei meillä ole mitään riitelyä mutta tämä epätietoisuus siitä missä olet ja kenen kanssa nii saa mut ajattelee että huoraat. Kun et kerro missä olet mutta jos tietäisin että olisit jossakin laitoksessa nii mä odotan sinua ja olen sun kanssa aina kun saan tulla sinne. Ja tietenkin mä tyydytän sut niin monipuolisesti että sun ei tarvi edes ajatella pettää minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan sinua ja vain sinut mutta ne kuvat on asia jota en ikinä hyväksy ja se etten tiedä missä olet. Ja tiedät että olen valmis odottaa sinua jos emme heti saa olla yhteydessä niin paljon kuin halutaan mutta en ole kun en tiedä yhtään missä olet. Jos tietäisin aivan varmasti missä olet nii kyllä mä odotan uskollisesti sinua ja tiedät että tarkoitan tätä. Ja sitten kun saadaan olla ilman mitään muita yhdessä tarkoitan ettei kukaan estele nii mehän muutetaan heti kirjaimellisesti yhteen. Haluan sut oikeasti suhteeseen jos olisit jossain laitoksessa nii silloin mä hyväksyn ja olen sen verran helpottunut ettet ole pettänyt minua etkä asunut kenenkään muun kanssa nii ei meillä ole mitään riitelyä mutta tämä epätietoisuus siitä missä olet ja kenen kanssa nii saa mut ajattelee että huoraat. Kun et kerro missä olet mutta jos tietäisin että olisit jossakin laitoksessa nii mä odotan sinua ja olen sun kanssa aina kun saan tulla sinne. Ja tietenkin mä tyydytän sut niin monipuolisesti että sun ei tarvi edes ajatella pettää minua.

        No missähän sä itse mahdat olla. Enpä siitäkään ole varma. En tiedä mitä teet ja kenen kanssa. Miten aikasi vietät. Nyt mä meen nukkuun. Hyvää yötä. Nii ihan omaan sänkyyn yksin menen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missähän sä itse mahdat olla. Enpä siitäkään ole varma. En tiedä mitä teet ja kenen kanssa. Miten aikasi vietät. Nyt mä meen nukkuun. Hyvää yötä. Nii ihan omaan sänkyyn yksin menen nukkumaan.

        Rakas kyllä mä oon aina kirjoittanut minne olen menny ja enhän mä edes paljon ole menny mihinkään. Ihan normaalisti ne vakio mestat joissa päivittäin käyn tarha työt kauppa tarha ja koti ja kaikki aika menee netissä sun kanssa. Ja tietysti mä seuraan kenelle olet kirjoittanut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe