Mistä mies tietää et

Anonyymi

Nainen on kiinnostunut?

13

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ku nainen roikkuu kokoajan käsipuolessa ja haluaa suudella ja halata.

    • Anonyymi

      aina sitä ei tiedäkään.naiset osaa myös vedättää

      • Anonyymi

        Toi on niin totta.


    • Anonyymi

      Vaikka siitä kun miettii mistä tietää miehen olevan kiinnostunut
      Katseet voivat toki paljaastaa jotain

    • katse sen saattaa kertoa
      <3

    • Anonyymi

      Negatiivinen kommunikointi on selvä kiinnostuksen herääminen.

    • Anonyymi

      OH - HOH !!!

    • Anonyymi

      Pulssista.

    • Anonyymi

      Kohdatessa: hymy ja katse. Aito hymy joka näkyy silmissä asti.

      Viestitellessä: Nainen ei laita omatoimisesti viestiä pienen tutustumisen jälkeen jos ei kiinnosta.(Pätee miehiinkin tämä.)Paitsi jos olet suututtanut naisen sillon tämä ei päde. Jatkaa keskustelua jos olet kiinnostava.

      Kerran olen laittanut itse omatoimisesti ensimmäisen viestin mutta sellaisia miehiä en olekkaan tavannut kuin yhden.. sillon nainen on kiinnostunut. Jos on työ tai vapaa ajan toimintaan liittyvää viesti se ei kerro mitään kiinnostuksesta.

      -nainen

      • Anonyymi

        Kommentoin sen verran viestiisi, että itseeni ei kyllä päde tuo, että en laita viestiä jos ei kiinnosta, vaan siksi en koskaan lähetä viestiä, kun pelottaa ja jännittää.. Toki se voidaan tulkita siten ettei minua kiinnosta, mutta ei riitä rohkeus. 😱
        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin sen verran viestiisi, että itseeni ei kyllä päde tuo, että en laita viestiä jos ei kiinnosta, vaan siksi en koskaan lähetä viestiä, kun pelottaa ja jännittää.. Toki se voidaan tulkita siten ettei minua kiinnosta, mutta ei riitä rohkeus. 😱
        Naiselta

        Tarkennetaan.. ekaa viestiä nainen ei laita siis se missä viesti yhteys avataan(pätee 95%)

        Jos jo tunnette toisenne niin sillon nainen ei laita viestiä ja pidä yhteyttä jos ei kiinnosta.

        Kaikki vaikeasti tavoiteltava pelit ja muut jätän mainitsematta koska niistä ei ymmärrä kukaan mitään. Sairasta touhua mutta harrastetaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennetaan.. ekaa viestiä nainen ei laita siis se missä viesti yhteys avataan(pätee 95%)

        Jos jo tunnette toisenne niin sillon nainen ei laita viestiä ja pidä yhteyttä jos ei kiinnosta.

        Kaikki vaikeasti tavoiteltava pelit ja muut jätän mainitsematta koska niistä ei ymmärrä kukaan mitään. Sairasta touhua mutta harrastetaan paljon.

        Edelleenkin jatkan että en missään tilanteessa uskalla ensin laittaa viestiä. Ei johdu siitä etteikö kiinnosta, vaan pelko joutua torjutuksi liian suuri.
        Näin minä toimin. En pysty parempaan. Itseluottamusta ei ole.
        Naiselta


    • Anonyymi

      Mitä näitä keimailutapoja nyt on, hiusten sukiminen, meikin lisäys, pyrstön ja tissien röyhistely. Ulospäinsuuntautunut voi jutellessaan katsoa silmiin ja hymyillä ilman että se merkitsisi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe