Nainen on kiinnostunut?
Mistä mies tietää et
Anonyymi
1368
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 13
Vanhimmat
Ku nainen roikkuu kokoajan käsipuolessa ja haluaa suudella ja halata.
aina sitä ei tiedäkään.naiset osaa myös vedättää
Toi on niin totta.
Vaikka siitä kun miettii mistä tietää miehen olevan kiinnostunut
Katseet voivat toki paljaastaa jotain
katse sen saattaa kertoa
<3
Negatiivinen kommunikointi on selvä kiinnostuksen herääminen.
OH - HOH !!!
Pulssista.
Kohdatessa: hymy ja katse. Aito hymy joka näkyy silmissä asti.
Viestitellessä: Nainen ei laita omatoimisesti viestiä pienen tutustumisen jälkeen jos ei kiinnosta.(Pätee miehiinkin tämä.)Paitsi jos olet suututtanut naisen sillon tämä ei päde. Jatkaa keskustelua jos olet kiinnostava.
Kerran olen laittanut itse omatoimisesti ensimmäisen viestin mutta sellaisia miehiä en olekkaan tavannut kuin yhden.. sillon nainen on kiinnostunut. Jos on työ tai vapaa ajan toimintaan liittyvää viesti se ei kerro mitään kiinnostuksesta.
-nainen
Kommentoin sen verran viestiisi, että itseeni ei kyllä päde tuo, että en laita viestiä jos ei kiinnosta, vaan siksi en koskaan lähetä viestiä, kun pelottaa ja jännittää.. Toki se voidaan tulkita siten ettei minua kiinnosta, mutta ei riitä rohkeus. 😱
Naiselta
Tarkennetaan..+ekaa+viestiä+nainen+ei+laita+siis+se+missä+viesti+yhteys+avataan(pätee+95%)
Jos+jo+tunnette+toisenne+niin+sillon+nainen+ei+laita+viestiä+ja+pidä+yhteyttä+jos+ei+kiinnosta.+
Kaikki+vaikeasti+tavoiteltava+pelit+ja+muut+jätän+mainitsematta+koska+niistä+ei+ymmärrä+kukaan+mitään.+Sairasta+touhua+mutta+harrastetaan+paljon.
Edelleenkin jatkan että en missään tilanteessa uskalla ensin laittaa viestiä. Ei johdu siitä etteikö kiinnosta, vaan pelko joutua torjutuksi liian suuri.
Näin minä toimin. En pysty parempaan. Itseluottamusta ei ole.
Naiselta
Mitä näitä keimailutapoja nyt on, hiusten sukiminen, meikin lisäys, pyrstön ja tissien röyhistely. Ulospäinsuuntautunut voi jutellessaan katsoa silmiin ja hymyillä ilman että se merkitsisi mitään.