Olen ihastunut täysin terveeseen .
Itse olen lievästi cp vammaien nainen.
Vammani on todella lievä ja pystyn vammmastani huolimatta tulemaan täysin itsenäiseti toimeen.
Nyt minua askarruttaa kovasti että miten täysin terve mies suhtautuu vaammaiseen naiseen.
Hakeeko hän tältä helppoa seksiä vai pystysikö mies myös pitkään suhteeseen tälläisen naisen kanssa?
Jos saisin asiallasia kommentteja/vastauksia olisin kiitollinen
pohdiskeleva
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole CP vammainen. Mutta kärsin muista sairauksista. Pystyn myös itse toimimaan itsenäisesti. Ja olen naimisissa terveen miehen kanssa. Alusta asti kerroin hänelle rehellisesti mitä on ja miten se vaikuttaa elämääni. Hän otti sen hyvin. Eikä missään vaiheessa painostanut tai kyseenalaistanut vointiani.Asiaa ei salailu vaan kerrottu kaikille miehen lähisukulaisille jne. Ja hekin ottivat minut avosylin vastaan. Joka on mielestäni todella tärkeää. Koko ajan mieheni sanonut että hänelle ei ole mitään väliä mitä muut ajattelevat. Hänelle on tärkeintä me ja tiedetään oma elämämme. Eli kaikki on kiinni ihan ihmisestä. Rakkaus saa ihmeitä aikaan. Eli anna miehelle mahdollisuus tutustua silloin selviää minkälainen ihminen on.
- Anonyymi
Tuskin tuo mikään ongelma on, kunhan olet rehellinen asiasta. Eiköhän parisuhteessa merkitse eniten se miten ajatuksen tasolla synkkaa. Mies, kun muistaa naisen siitä, miten nainen miestä kohtelee, joten minusta tuo on aivan toissijainen seikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744911
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv822898Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222326Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska191739- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121409- 1851308