Ja nyt puhun opettajia kohtaan. Samoja opettajia kehutaan joka kerta ja muutama miesopettaja selkeästi vähiten suosittu. Myös ihmettelen miksi Miisan ja Markon tanssista löytyy aina huonoa vaikka yhdelläkin kerralla Niklas ja Kiia veti todella paljon huonommin ja saivat kehuja. Mietin et katsoinko samaa ohjelmaa. Alkanut mennä niin härskiksi tiettyjen opettajien suosio et nykyisin katson ohjelman jälkikäteen ja kelaan tuomareiden kommentit pois. Ei tarvi myös kuunnella Vappuakaan.. ja katsoa mainoksia 😉
Tuomareilla selkeästi omat suosikit ja inhokit
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samoilla linjoilla 🤗! En nyt näe mitekää kian ja niklaksen niin erikoisena! Ja ne nostot en tiiä onko????. Mut makunsa kullakin miisa ja markon tanssit ollu minusta ihan 👍!. Mut saa nähdä!
- Anonyymi
En ymmärrä niitä nostoja?! Niitä on joka tanssissa ja parikin kappaletta. Naamioidaanko sillä taitamattomuus vai yritetään haalia pisteitä? Tämä on tanssikilpailu eikä akrobatiaa. Jos ei lanne taivu niin ei mielestäni nostoilla voi pisteitä saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364