Vahingossa ja sait hymyn nousemaan kasvoilleni. Yritin tietenkin piilottaa sen pikemmiten ettet huomaisi. Se miten sinun läsnäolo rauhoittaa minut on uskomatonta. Olet ainutlaatuinen muttet minun, toivon mukaan joskus.. kavereita.
T.nainen
Yllätyin, näin sinut
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kävi..myöhäistä oli poispäinkään enään kääntyä. Olet kyllä kaunis
- Anonyymi
Niinhän se oli.. ja niiden petollisten silmien välttelyä. Hän ei sanoisi minua kauniiksi, koskaan sanonutkaan..? Ironista että eilen meinasin laittaa viestin että olet kyllä komea, itsehillintä suhteesi onneksi kehittynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se oli.. ja niiden petollisten silmien välttelyä. Hän ei sanoisi minua kauniiksi, koskaan sanonutkaan..? Ironista että eilen meinasin laittaa viestin että olet kyllä komea, itsehillintä suhteesi onneksi kehittynyt.
Onko tuohon ollut mahdollisuuttakaan? petollisten..hädintuskin ollaan puhuttu..taitaa olla palsta harhaa, ellei sitten P kirjain sano jossain merkityksessä jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuohon ollut mahdollisuuttakaan? petollisten..hädintuskin ollaan puhuttu..taitaa olla palsta harhaa, ellei sitten P kirjain sano jossain merkityksessä jotakin.
Palstaharhaahan tämä on alusta loppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaharhaahan tämä on alusta loppuun
Same agree. Siksi niin mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Same agree. Siksi niin mukavaa.
Joskus luulee/toivoo että joku voisi olla palstalla, joskus pelkää että joku toinen on. Mut sydän tietää miten asiat on, lievennän sitä olotilaa vaan täällä. Sairasta itsensä viihdyttämistä.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Sydämessään jokainen tietää, miten asiat oikein ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761737
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html196952- 45915
- 55817
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650