Tekniikan Maailman jutun mukaan on löydetty viitteitä siitä, että koronaa olisi ollut ainakin italiassa viime syksynä. Myös Barcelonan jätevesistä on löydetty jo keväällä 2019 viitteitä SARS Cov-2 viruksesta.
Sairastin vuodenvaihteessa elämäni ankarimman influenssan, joka kesti yli kuukauden. Oireisiin kuului sitkeä yskä, lievää kuumetta ja ajoittaisia jäsensärkyjä. Vaimollani oli lähes yhtä ankara influenssa samanlaisin oirein. Lääkärikäynnin aikana lääkäri kertoi monen kollegansakin ihmtelleen, kuinka paljon loppusyksyn aikana oli esiintynyt tuota samantapaista sitkeää ja suhteellisen ankaraa influenssaa.
Tämän vuoden puolella en tietääkseni ole sairastanut koronaa. Olisi mielenkiintoista käydä vasta-ainetestissä selvittämässä, oliko se viimevuotinen koronaa vai ei.
Koronaa jo viime vuonna?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauan nuo vasta-aineet säilyvät elimistössä? Mene ihmeessä vasta-aine testiin jos vain pääset! Selviäisi tuokin asia. Ehkäpä se ei lähtenytkän wuhanilaiselta eläintorilta liikkeelle.
- Anonyymi
Tänään kävin tavallisessa koronatestissä, kun on ollut lieviä flunssaoitreita. Tulos oli negatiivinen, eli nyt ei minulla ole koronaa.
En tiedä, miten pääsen vasta-ainetestiin. Onko jokin tutkimus menossa noiden vasta-aineiden tiimoilta - keväällä taisi ainakin olla.
Terv. Aloittaja - Anonyymi
Vuosiluvusta covid-19 juur muodostuu. On kai noita sars-bakteerimuuntumia ollut iät ajat villieläimissä.
- Anonyymi
Ain on ollu, Iskä vaa avas aikalukon, ett kiirehtisitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828